Spring naar bijdragen

't Stamcafé; we praten over van alles!


Aanbevolen berichten

32 minuten geleden zei Fundamenteel:

Het is niet omdat ik erover discussieer die patat doorschuif he.

Nee het is dat u direct het onderwerp verandert van zodra u van het evangelie iets  bij kunt leren over u leven en attitude se. 

Dat onderschrift van u is u clownpakske dan se. 

Maar hey tabee se. U geschiede naar u geloof.
 

 

bewerkt door Plume
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 1,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Het is de eerste week van advent.  En het is weer gezellig.  

moderatie: Dit topic heet 't Stamcafé; we praten over van alles! Wat dat betreft kunnen we hier misschien wel groots gaan wroeten in allerlei complotverhalen en ons wentelen in de modder die

Een café hier, gezellig!! En wat een ontspannen gesprekken, daar geniet ik weer eens van. Ik heb de wijn maar mee genomen, al zal hier ook wel een voorraadje zijn. Ik wilde ook kroketten bakken, maar

16 minuten geleden zei Plume:

Nee het is dat u direct het onderwerp verandert van zodra u van het evangelie iets  bij kunt leren over u leven en attitude se. 

Dat onderschrift van u is u clownpakske dan se. 

Maar hey tabee se. U geschiede naar u geloof.
 

 

Wat is dan het onderwerp en wat is de patat die ik doorschuif, graag concreet en genuanceerd. 

Ik wil al lang dat onderschrift veranderen, maar ik geraak niet in mijn accountinstellingen. @Trajecto @sjako  

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Fundamenteel:

Wat is dan het onderwerp en wat is de patat die ik doorschuif, graag concreet en genuanceerd. 

Ik wil al lang dat onderschrift veranderen, maar ik geraak niet in mijn accountinstellingen. @Trajecto @sjako  

U onderschrift is Gods boodschap via uzelf aan uzelf gegeven. Snap da dan. Als Jehori in de wind word geslagen, is het een clownspakske. Da hoeft het nie te zijn maar u maakt dat er zelf van. En lees zelf terug, het staat er concreet en ik ben hier niet uw clown se.  Ge zijt een volwassen kerel ge kunt teruglezen en u attitude bijstellen als u dat wilt. U geschiede naar uw wil en naar uw geloof. Maakt ons nie uit se.

bewerkt door Plume
Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Plume:

U onderschrift is Gods boodschap via uzelf aan uzelf gegeven. Snap da dan. Als Jehori in de wind word geslagen, is het een clownspakske. Da hoeft het nie te zijn maar u maakt dat er zelf van. En lees zelf terug, het staat er concreet en ik ben hier niet uw clown se.  Ge zijt een volwassen kerel ge kunt teruglezen en u attitude bijstellen als u dat wilt. U geschiede naar uw wil en naar uw geloof.

Ik zal vanaf heden een kerstman op prozac worden. Vrede zij met moordenaars, laten we hen belonen met hun moord nog makkelijker uit te laten voeren. En zelfs de termijn opdrijven terwijl onze jeugd op spoed beland met alcoholvergiftiging omdat ze de maximumleeftijd daar weigeren op te trekken. Voor de dood mag ze omhoog, om levens te redden niet.

Laten we de dood en de zonde omarmen of wegkijken. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Ik zal vanaf heden een kerstman op prozac worden. Vrede zij met moordenaars, laten we hen belonen met hun moord nog makkelijker uit te laten voeren. En zelfs de termijn opdrijven terwijl onze jeugd op spoed beland met alcoholvergiftiging omdat ze de maximumleeftijd daar weigeren op te trekken. Voor de dood mag ze omhoog, om levens te redden niet.

Laten we de dood en de zonde omarmen of wegkijken. 

Ja schuift maar weer door die hete aardappel se. Tot in het oneindige. Maakt ons nie uit se. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Plume:

Ja schuift maar weer door die hete aardappel se. Tot in het oneindige. Maakt ons nie uit se. 

Mensen die in “we” en “ons” spreken komen vreemd over hoor ;)

Ik schuif niets door. Wat zou Jezus doen als een vrouw zegt: “Heer ik wil carrière maken dus kunt u die baby in mijn buik even aan stukken rijten en eruit halen?

Gedenk zijn tirade in de tempel. “My house should be a temple of prayer, but you have made it a den of thiefs”.

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 minuten geleden zei Fundamenteel:

Wat is dan het onderwerp en wat is de patat die ik doorschuif, graag concreet en genuanceerd. 

Ik wil al lang dat onderschrift veranderen, maar ik geraak niet in mijn accountinstellingen. @Trajecto @sjako  

Probeer deze link: https://www.credible.nl/settings/signature/

Dan kom je volgens mij op de juiste plek.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Fundamenteel:

Mensen die in “we” en “ons” spreken komen vreemd over hoor ;)

Ik schuif niets door. Wat zou Jezus doen als een vrouw zegt: “Heer ik wil carrière maken dus kunt u die baby in mijn buik even aan stukken rijten en eruit halen?

Gedenk zijn tirade in de tempel. “My house should be a temple of prayer, but you have made it a den of thiefs”.

Iedereen kan eenvoudig teruglezen welk spel ge speelt. Ik wens u succes met de Prozac. Ik geef de GGZA groot gelijk dat ze niet op u caroussel springen se. Vrije wil.

bewerkt door Plume
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Plume:

Iedereen kan eenvoudig teruglezen welk spel ge speelt. Ik wens u succes met de Prozac. Ik geef de GGZA groot gelijk dat ze niet op u carousel springen se.

Lol jullie (jij en ttc) slaan echt door. Ik speel geen spel, abortus beroert mij oprecht. En ik zal dat nooit relativeren. De termijn van 12w is ruim voldoende. Waarom iemand daar 18w of langer voor nodig heeft is beyond me. EN als dat dan normaal is? Dan ben ik zeer blij zotter dan zot te zijn. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Dat beloof ik:

Inderdaad, belachelijk!
Vrouwen zouden daar gewoon zelf over moeten kunnen beslissen.
 

Dat konden ze daarvoor toch ook? En bij complicaties is er geen termijn, dan mag het altijd. Dus wat was er mis met de wet volgens de liberalen en leftards? Dat 100tal vrouwen naar Nederland moesten voor een abortus. Ergo, ze lieten het aanslepen. Als 12 weken niet voldoende tijd is, stel ik me toch vragen.

ik moet ook naar Nederland voor mijn gerief, gaan ze hier nu ook shops openen?

Link naar bericht
Deel via andere websites
21 uur geleden zei Fundamenteel:

Dat konden ze daarvoor toch ook? En bij complicaties is er geen termijn, dan mag het altijd. Dus wat was er mis met de wet volgens de liberalen en leftards? Dat 100tal vrouwen naar Nederland moesten voor een abortus. Ergo, ze lieten het aanslepen. Als 12 weken niet voldoende tijd is, stel ik me toch vragen.

ik moet ook naar Nederland voor mijn gerief, gaan ze hier nu ook shops openen?

Dáár zou je het ongetwijfeld wel mee eens zijn, en dan zou je niet zo afgeven op linksmensen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Dat beloof ik:

Dáár zou je het ongetwijfeld wel mee eens zijn, en dan zou je niet zo afgeven op linksmensen.

Nope. Liever geen gedoogbeleid én geen massa migratie dan een gedoogbeleid én omvolking. De liberalen en linkssen zijn eruit gestemd. Als ze dat niet respecteren staat Brussel straks in lichterlaaie. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...
1 uur geleden zei Dat beloof ik:

 Een echte wát?

Dat weet ik niet. Maar het zou geen alleenstaand geval zijn. Volgens mij is dat ook een spot waar veel testen gedaan worden. Besef dat Arizona vlak naast SpaceX ligt. Moet je eens kijken welk speelgoed ze daar hebben, dit zou een falcon9 raket zijn. Maar kijk goed, het lijkt alsof er een artificieel “schild” ontstaat waarin een “portaal” ontstaat. 

 

What was the payload?

Link naar bericht
Deel via andere websites
35 minuten geleden zei Fundamenteel:
2 uur geleden zei Dat beloof ik:

 Een echte wát?

Dat weet ik niet

Duidelijk. Onzin dus.

36 minuten geleden zei Fundamenteel:

Maar kijk goed, het lijkt alsof er een artificieel “schild” ontstaat waarin een “portaal” ontstaat. 

Het lijkt alsof je weer onzin zit uit te kramen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Duidelijk. Onzin dus.

Het lijkt alsof je weer onzin zit uit te kramen.

Neen dbi. Dat beeld was geen onzin. Het is echt waargenomen door meerdere inwoners van Arizona. Het is niet omdat we iets niet begrijpen dat het onzin is. Soms is het beter “ik weet het niet” te zeggen dan via hypotheses onzin te verzinnen. Onzin waar gij in gelooft maar amper iets van kunt samenvatten en meteen verloren loopt als er dieper op ingehakt wordt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
41 minuten geleden zei Fundamenteel:

Maar kijk goed, het lijkt alsof er een artificieel “schild” ontstaat waarin een “portaal” ontstaat. 

Het lijkt alsof jij dergelijke dingen graag wil zien en daarom ook ziet. 'The eye of the beholder.'

Zou het kunnen zijn dat dit een gevolg is van de snelweg/binnenweg nemen?

Op 11-12-2019 om 13:47 zei Fundamenteel:

Geeft mij maar de snelweg/binnenweg hoor Modestus :) Rechtstreeks in een andere dimensie katapulteren en in shock and awe terugkomen :D

4 minuten geleden zei Fundamenteel:

Soms is het beter “ik weet het niet” te zeggen dan via hypotheses onzin te verzinnen.

Dat geldt dus ook voor 'artificieel schild waardoor een portaal ontstaat' ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Bastiaan73:

Het lijkt alsof jij dergelijke dingen graag wil zien en daarom ook ziet. 'The eye of the beholder.'

Zou het kunnen zijn dat dit een gevolg is van de snelweg/binnenweg nemen?

Dat geldt dus ook voor 'artificieel schild waardoor een portaal ontstaat' ;)

Ik zeg dat het daarop lijkt. Dat is een subjectieve waarneming die ik niet voor feit verkoop. Het is alleszins en zeer rare launch, het was een falcon 9 raket. Maar wat was de lading? Ik heb het wel 20x bekeken. Het lijkt echt dat er een portaal geopend wordt. Ruimte tijd continuüm.

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 uur geleden zei Fundamenteel:

Het is niet omdat we iets niet begrijpen dat het onzin is. Soms is het beter “ik weet het niet” te zeggen dan via hypotheses onzin te verzinnen

Daar heb je helemaal gelijk in!  

Waarom doe je dat dan toch:

9 uur geleden zei Fundamenteel:

. Maar kijk goed, het lijkt alsof er een artificieel “schild” ontstaat waarin een “portaal” ontstaat

?

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid