Spring naar bijdragen

Mag dit?


Aanbevolen berichten

10 minuten geleden zei Noel:

Reclame maken voor een ander theologisch forum, mag dit? Graag met motivatie.

 

Een cloonaccount erop na houden mag in elk geval niet, Fundamenteel. Dat  je samen met TTC  (alias soham) een schijntheologisch forum (want jullie zijn helemaal geen theoloog) hebt gemaakt, dat van dezelfde wazigheid overloopt als je berichten hier, daarvan hoop ik dat er inderdaad hier geen reclame voor wordt toegestaan, want het is in christelijke zin pure misleiding. Jammer dat je erin mee bent gegaan, ik schat je groeimogelijkheid beter in dan dat.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Thorgrem:

Nee, dat mag niet.

Motivatie voor indien het al niet overduidelijk is: het is ook niet netjes om te gaan flyeren voor je eigen kerkgenootschap op zondagochtend voor de deur van een ande kerkgenootschap. 

Duidelijk. Hoewel ik wel als handtekening een site zou kunnen opgeven zie ik hier dus vanaf.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Dolce Vita:

Een cloonaccount erop na houden mag in elk geval niet, Fundamenteel. Dat  je samen met TTC  (alias soham) een schijntheologisch forum (want jullie zijn helemaal geen theoloog) hebt gemaakt, dat van dezelfde wazigheid overloopt als je berichten hier, daarvan hoop ik dat er inderdaad hier geen reclame voor wordt toegestaan, want het is in christelijke zin pure misleiding. Jammer dat je erin mee bent gegaan,

Ik weet niet waar je het over hebt, maar dat ik geen theoloog ben klopt. Ik wil alleen graag geloofsinhoud en beschouwingen bespreken.

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Dolce Vita:

Een cloonaccount erop na houden mag in elk geval niet, Fundamenteel. Dat  je samen met TTC  (alias soham) een schijntheologisch forum (want jullie zijn helemaal geen theoloog) hebt gemaakt, dat van dezelfde wazigheid overloopt als je berichten hier, daarvan hoop ik dat er inderdaad hier geen reclame voor wordt toegestaan, want het is in christelijke zin pure misleiding. Jammer dat je erin mee bent gegaan, ik schat je groeimogelijkheid beter in dan dat.

Ik heb geen enkele indicatie dat het een kloonaccount betreft. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Thorgrem:

Ik heb geen enkele indicatie dat het een kloonaccount betreft. 

Nee, maar dat hoeft in technische zin ook niet.  Maar men moet wel stekeblind zijn om niet te zien dat het om dezelfde personen gaat. Maar goed, de liefde is lankmoedig en gelooft in sommige voorkomende gevallen alles.;) Dus vooruit maar.

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei Dolce Vita:

Nee, maar dat hoeft in technische zin ook niet.  Maar men moet wel stekeblind zijn om niet te zien dat het om dezelfde personen gaat. Maar goed, de liefde is lankmoedig en gelooft in sommige voorkomende gevallen alles.;) Dus vooruit maar.

Je hebt het echt fout. Ik ben niet een kloon van iemand op dit forum en Soham ook niet (niet dat ik weet).  Ik was nieuwsgierig waarom een bericht van mij over een ander forum ineens weg was. Ik wil verder liever vrede dan al die opwinding.

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Noel:

Je hebt het echt fout. Ik ben niet een kloon van iemand op dit forum en Soham ook niet (niet dat ik weet).  Ik was nieuwsgierig waarom een bericht van mij over een ander forum ineens weg was. Ik wil verder liever vrede dan al die opwinding.

 Als jij het zegt..... . We zullen het zien.  Ga nu maar gewoon verder forummen. Je mag hier geen reclame maken, je vraag is beantwoord door Thorgrem. Helder foch? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Dolce Vita:

We zullen het zien.  Ga nu maar gewoon verder forummen. Je mag hier geen reclame maken, je vraag is beantwoord door Thorgrem. Helder foch?

Ja helder. ik ben blij dit forum gevonden te hebben, al was het door anti-reclame van "magere hein" op een filosofie-forum. Ik beschouw verder een forum niet als gelijk aan een kerkgenootschap, dus voor mij is de parallel van flyeren voor een ander kerkgenootschap niet zo evident.

Maar ik hou me gewoon aan de regels.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
21 uur geleden zei Dolce Vita:

Een cloonaccount erop na houden mag in elk geval niet, Fundamenteel. Dat  je samen met TTC  (alias soham) een schijntheologisch forum (want jullie zijn helemaal geen theoloog) hebt gemaakt, dat van dezelfde wazigheid overloopt als je berichten hier, daarvan hoop ik dat er inderdaad hier geen reclame voor wordt toegestaan, want het is in christelijke zin pure misleiding. Jammer dat je erin mee bent gegaan, ik schat je groeimogelijkheid beter in dan dat.


WTF? Waarom betrek je mij hier bij? Beetje paranoid ofzo? Ik heb hier niets mee te zien.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid