Spring naar bijdragen
Thinkfree

Sabbath

Aanbevolen berichten

9 minuten geleden zei sjako:

We blijven verschillen in interpretatie, maar even goede vrienden hoor. Hier wil ik het bij laten, anders wordt het een welles nietes verhaal.

(Y) geniet van de vrijheid/rijkdom in christus, die vrijheid is alles behalve overtreding van Gods standaard.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat schommelt en het is niet ondenkbaar  dat tegenstanders infiltreren in de gemeente en van de symbolen gebruik maken om onzekerheid te zaaien.

bewerkt door antoon

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 uur geleden zei Thinkfree:
12 uur geleden zei Dat beloof ik:

Zoals de tekst zelf zegt,  gaat Handelingen 2 over het einde der tijden dat toen dus begon. En inmiddels zijn we 2000 jaar verder....

De eindtijd is begonnen na christus, ook is het voorspeld dat er spotters zullen komen precies dit roepende.

Dus Handelingen 2 is geschreven door een spotter?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Dat beloof ik:
11 uur geleden zei Thinkfree:
14 uur geleden zei Dat beloof ik:

Zoals de tekst zelf zegt,  gaat Handelingen 2 over het einde der tijden dat toen dus begon. En inmiddels zijn we 2000 jaar verder....

De eindtijd is begonnen na christus, ook is het voorspeld dat er spotters zullen komen precies dit roepende.

Dus Handelingen 2 is geschreven door een spotter?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid