Spring naar bijdragen

Geestig/Humor/grappig


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 180
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nu het toch over beren gaat, deze heb ik hier en daar ook al eens geplaatst maar nog maar eens een keertje.   De atheïst en de beer Een atheïst liep door het woud: “Wat een geweldige bo

.Duur bootritje Tijdens zijn vakantiereis komt Jan met zijn gids aan de oever van het Meer van Galilea. "Hoeveel kost het mij als ik met de boot het meer over vaar?" vraagt Jan. "Dertig dollar, m

Posted Images

De duivel kwam eens bij Petrus met een helbewonende gamer bij zich, met het verzoek deze man alsnog toe te laten in de hemel.
Als Petrus dan vraagt waarom, klaagt de duivel: "Nou, hij heeft inmiddels al mijn demonen afgeknald, alle helleketels omgegooid op zoek naar special items en hij heeft al twee keer geprobeerd mij als eindbaas te verslaan..."

Link naar bericht
Deel via andere websites

Een atheïst koopt op een rommelmarkt een lamp waarvan de verkoper zegt dat het Alladins wonderlamp is. Natuurlijk gelooft de atheïst daar geen bal van, maar omdat het ding maar twee euro kost en ook nog eens mooi zou staan op zijn dressoir besluit de lamp toch te kopen. Zodra hij thuis komt, onderzoekt hij natuurlijk de hypothese van de geest en hij wrijft over de lamp. Tot zijn verbazing verschijnt er een geest. De geest zegt (zoals het hoort): "U mag drie wensen doen, meester".

De atheïst denkt even na en zegt dan: "Ik wens dat ik in jou kan geloven". De geest knipt met de vingers en opeens gelooft de atheïst in hem.

"Wow", zegt de atheïst, "ik wens dat alle atheïsten ter wereld in jou geloven." De geest knipt weer met zijn vingers en opeens geloven alle atheïsten ter wereld in geesten.

"En wat is je laatste wens?", vraagt de geest

"Ik wens dat ik een miljoen euro krijg," zegt de atheïst. De Geest knipt met zijn vingers. Er gebeurt niets.

"Wat gaat er fout?", vraagt de atheïst.

De geest haalt zijn schouders op. "Ja, kijk je kunt wel in geesten geloven, maar dat wil nog niet automatisch zeggen dat ik ook echt besta."

 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mopje (per mail ooit ontvangen). In het Engels blijft ie het leukst, maar ik al de vertaling eronder zetten.

A young woman who was several months pregnant was sitting in a bus. 
When she noticed a young man smiling at her, she began feeling uncomfortable due to her condition. 

She changed her seat and the man seemed more amused. 

She moved again and the man laughed even more!

She filed a court case against him. 
But in court, the man's defence was :

When the lady boarded the bus I couldn't help noticing that she was pregnant. 
She then sat under a movie ad which read "Coming Soon- The creature from Hell!"

I was even more amused when she moved and sat under a female deoderant advertisement, 
which read : "The love stick did the trick"...

Then I completely lost it when she moved a third time under an advert for tyres which read : "Dunlop Rubber would have prevented this accident".

The case was dismissed because the judge fell off his chair laughing !  :#

 

Vertaling:

Een jonge vrouw die enkele maanden zwanger was zat in een bus. Toen merkte ze dat een jonge man naar haar zat te lachen en ze begon zich er ongemakkelijke onder te voelen, vanwege haar conditie. 

Ze veranderde van plaats en de man scheen zich daarom nog meer te amuseren.

Ze veranderde wederom van plaats en de man lachte nog harder.

De vrouw daagde de man voor de rechter. Maar in de rechtzaal luidde de man zijn verdediging:

Toen de dame de bus binnen stapte, zag ik dat ze zwanger was. Ze ging zitten onder een beeldscherm waarop te zien was: "Binnenkort te zien- het schepsel uit de hel".

Ik moest nog meer lachen toen ze op een andere plek ging zitten, onder een reclame voor deodorant voor dames. De reclame luidde: "de liefdesstick deed het hem".

Toen ze een derde keer van zitplaats veranderde, kwam ik helemaal niet meer bij. Ze zat onder een advertentie voor autobanden: "Dunlop rubber zou dit ongeluk voorkomen hebben."  

De zaak werd geseponeerd omdat de rechter van zijn stoel viel van het lachen. 

 

 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites

En nu ik de 3e level Daoism guru manual heb gelezen en me klaar maak om voorgoed te verdwijnen maar de FEMA kampen, vlak voor de reptilians in t Vaticaan hun DNA maskers afdoen, en men eindelijk openhied zal geven over de 666 spaken in de wielen van de pausmobiel, wil ik nog één van mijn visoenen delen... 

 

conspiracy-theorist-breakfast.jpg?w=1400

 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Een poosje terug vierden Maria en Jozef hun 2000 jarig huwelijksfeest in de hemel. "Wat zou jij graag doen op deze dag, Jozef?" vroeg Maria. "Nou, ik zou wel graag weer eens een reisje maken." zei Jozef. "Eens kijken of mijn kleine werkplaats ondertussen misschien een fabriekje is geworden of zo. En of mijn uitvinding - het kruishout - nog steeds wordt gebruikt. En jij, Maria?" vroeg hij, "waar zou jij dan graag eens naar toe gaan?" "Oh Jozef" sprak Maria, terwijl ze hem bewonderend aankeek, "dat lijkt me enig. Weet je wat, dan zou ik graag nog eens naar Lourdes gaan. Daar heb ik de laatste tijd al zoveel over gehoord, en ik ben er nog nooit geweest."

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...
3 uur geleden zei Lobke:

Tineke, ze blijft goed in typetjes. :)

 

Ja, goed he. Dit typetje is wel heel erg "echt". Wat een goed observerend vermogen heeft Tineke. Tot in de kleinste details. Ik zat me af te vragen hoe ze sommige dingen zo scherp kan hebben gezien, maar ik bedenk net dat ze kleinkinderen heeft. En die hebben wellicht vriendinnetjes van het type:+. (Bedoel ik mee het type: gebroken gezin, spanningsboog 0,0, intelligentie op papier gemiddeld of benedengemiddeld, ontwikkelingsachterstand(je), impulsief, toch behoorlijk schrander, bewust van de chaos waarin ze leeft,  vlijmscherp in de gaten wat de zwakke plekken zijn van de ouder waar hij of zij inwoont, en diep onderliggend vaak een goed hart, maar vaak verkeerde en soms desastreuze keuzes door alle eerder genoemde kenmerken, levend in een informatietijdperk waarin wij leven). 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid