Spring naar bijdragen

Geestig/Humor/grappig


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 180
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nu het toch over beren gaat, deze heb ik hier en daar ook al eens geplaatst maar nog maar eens een keertje.   De atheïst en de beer Een atheïst liep door het woud: “Wat een geweldige bo

.Duur bootritje Tijdens zijn vakantiereis komt Jan met zijn gids aan de oever van het Meer van Galilea. "Hoeveel kost het mij als ik met de boot het meer over vaar?" vraagt Jan. "Dertig dollar, m

Posted Images

50 minuten geleden zei Bastiaan73:

 

Hahaha, erg grappig met die muziek erbij ?

Heb ook veel filmpjes gezien van dansende Christenen met een techno of hardrock deuntje eronder -- bijzonder lachwekkend, maar ik weet niet of die hier worden geaccepteerd zonder een waarschuwing aan m'n broek te krijgen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Chaim:

Hahaha, erg grappig met die muziek erbij ?

Heb ook veel filmpjes gezien van dansende Christenen met een techno of hardrock deuntje eronder -- bijzonder lachwekkend, maar ik weet niet of die hier worden geaccepteerd zonder een waarschuwing aan m'n broek te krijgen.

Tja ik ben geen moderator maar ik kan daar wel om lachen. Deze is ook wel leuk en 'religieneutraal':

 

bewerkt door Bastiaan73
Link naar bericht
Deel via andere websites
40 minuten geleden zei Bastiaan73:

Tja ik ben geen moderator maar ik kan daar wel om lachen. Deze is ook wel leuk en 'religieneutraal':

 

Ook grappig, vooral het contrast tussen het brave bandje en de keiharde rockmuziek. Maar ik vond die chassidische dans beter, omdat alles zo perfect klopt, terwijl je bij dit Tiroler bandje kunt zien dat de instrumenten niet kloppen en het ritme af en toe een beetje afwijkt van hetgeen zij spelen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei Chaim:

Ook grappig, vooral het contrast tussen het brave bandje en de keiharde rockmuziek. Maar ik vond die chassidische dans beter, omdat alles zo perfect klopt, terwijl je bij dit Tiroler bandje kunt zien dat de instrumenten niet kloppen en het ritme af en toe een beetje afwijkt van hetgeen zij spelen.

Ja de synchronisatie bij de chassidische dans is inderdaad beter ?

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
8 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ergens op een universiteit in Vlaanderen. Roflol mensen, echt.

 

'Roflol'? Het is te sneu om grappig te zijn. Wat een idioot.

https://www.hln.be/nieuws/binnenland/al-meer-dan-300-klachten-tegen-jeff-hoeyberghs-na-seksistische-opmerkingen-plastisch-chirurg-denkt-niet-aan-excuses~a1f84c2f/?referer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Bastiaan73:

Het is gewoon hilarisch man. ;) Wellicht een pintje teveel op. Krijgt zo ene voor de klas, het zou wel plezant zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nog een Trumpje? Eigenlijk is het triest maar een 'sign of the times' dat iemand als Trump de positie heeft die hij nu heeft. @Fundamenteel jij vindt hem geweldig toch? De personificatie van het door jou menigmaal genoemde beestensysteem en van het bijbelse begrip wetteloosheid.

 

bewerkt door Bastiaan73
Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid