Spring naar bijdragen

Paranormale activiteit ( real or fake)


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 135
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Zoiets dacht ik al. Veel succes met het opwekken van electriciteit in je prostaat.

Ik vond zijn manier van de krant vouwen al een beetje ehm... apart. Hij maakte er niet echt een normale prop van, die dan vanzelf weer een beetje uitzet natuurlijk.   Wellicht is onderstaand

Ik heb het begin gezien en ik maak me zorgen om de geestelijke gesteldheid van mensen die dit serieus nemen. Je reinste onzin en nog slecht geacteerd ook. Maar goed, zoals alle filmpjes en b

Was er geen beter filmpje te vinden? :D Youtube eens " QiGong Grandmasters"

Het is niet dat mensen met paranormale gaven tijd gaan steken in youtube films. Als morgen een alien in mijn woonkamer staat ga ik er ook niet aan denken dit met de wereld te delen, maar dat wijselijk voor mezelf houden.
Sommigen kunnen waanzinnig met details omgaan en hebben heel uw persoonlijkheid samengevat als je nog maar 1 uur met hen vertoefde. Zijn deze mensen paranormaal? Neen toch. Anderen zien de uitkomst van bepaalde conflicten en kunnen daar een gevolg op voorspellen. Zijn deze helderziende? Neen toch?

Mensen met paranormale krachten lopen daar niet bepaald mee te koop. Maar kijkt dit filmpje eens: Real or fake? Vuur maken met de blote handen met de kracht van de Chi. LED lampjes verlichten met de blote hand. Volgens mij is dit "the real deal".

 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ook nep.

De man weigert aan het begin zich te laten filmen, omdat zijn krachten uit meditatie komen en daar een oeroude traditie van geheimhouding aan vast zit.
Dan kan je twee kanten op: óf dat verhaal klopt en de man laat zich nooit fillmen, óf het verhaal is onzin en de man laat zich wel filmen.
Wel, de man laat zich filmen, daarmee blijkt dat zijn verhaal onzin is en dan hoef je eigenlijk al niet meer verder te kijken.

Toch kijken in de veronderstelling dat het echt is, laat zien dat je niet in staat bent om kritisch naar dit soort filmpjes te kijken. 

Het verhaal hangt van de ene naar de andere onzin bewering aan elkaar.

Hij claimt electriciteit op te wekken op dezelfde manier als een sidderaal: door zijn yin en yang te controleren. Dat is duidelijk onzin, want een sidderaal doet dit met behulp van elektrische cellen, een mens heeft die niet.

De man laat zich uitgebreid fotograferen en filmen, en vervolgens beweert men dat hij boos werd toe hij hoorde dat ze het aan anderen lieten zien. Ook duidelijke onzin, dan moet je er geen filmploeg bij laten. Hij was boos en wilde geen contact meer. En ineens in het volgende shot, is hij er weer. Hoe inconsequent wil je het hebben ?
Erg goedkoop is het opvangen van een kogel uit een geweer. Ik had toch erg graag gezien dat er een kogel in het geweer zat en dat de trekker wordt overgehaald. Nu horen we alleen knal en zien we hem de kogel tonen. Met alle respect, dat is een truc van kleuterniveau: het geluid van een schot eronder monteren waardoor de illusie van een schot wordt gewekt. Zoals ik al zei: dat je daar intrapt zegt alles over (de afwezigheid van) jouw kritisch denkvermogen.

Op het eind trekt de man zich terug en zien we hem nooit meer. Uiteraard niet, want dan zou hij wel eens kunnen worden ontmaskerd.
Manman, wat is dit doorzichtig.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat geheim is al lang bekend hoor. De kracht van de Chi is niet nep volgens mij. Misschien ben ik te goedgelovig, maar heb ook ervaringen gehad die mij benadrukte dat er "iets" is. Enfin, meer dan we voor mogelijk houden.

Het lichaam bestaat merendeel uit vocht, universele krachten spelen daar op in als eb en vloed. Via meditatie/in tune komen kan je die elementen dan in balans brengen en sturen. Je kan echt hitte doorgeven met de kracht van Chi en dat fysiek overdragen aan derden. En die hitte is maar de beginfase. Wanneer uw hele wezen op die "vibratie" komt en ge die energie (die vanuit die universele machten stromen) kunt opbouwen innerlijk kan je die ook extern uitsturen.

Via bepaalde rituelen vanuit het niet traditionele Satanisme kan je ook energievelden opwekken die een sfeer veroorzaken waardoor de "ervaring" intensiever beleefd wordt. Je kan die energie ook rond derden wentelen en ze helemaal laten "meelopen" in een "trance/illusie". Veelal mensen zijn heel  beïnvloedbaar en dat is "bespeelbaar". Hypnose wil ik dat niet noemen, maar het komt er wel dichtbij.

Onzin volgens jou uiteraard, voor mij dagelijkse realiteit.

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 uur geleden zei Fundamenteel:

Was er geen beter filmpje te vinden? :D Youtube eens " QiGong Grandmasters"

Het is niet dat mensen met paranormale gaven tijd gaan steken in youtube films. Als morgen een alien in mijn woonkamer staat ga ik er ook niet aan denken dit met de wereld te delen, maar dat wijselijk voor mezelf houden.
Sommigen kunnen waanzinnig met details omgaan en hebben heel uw persoonlijkheid samengevat als je nog maar 1 uur met hen vertoefde. Zijn deze mensen paranormaal? Neen toch. Anderen zien de uitkomst van bepaalde conflicten en kunnen daar een gevolg op voorspellen. Zijn deze helderziende? Neen toch?

Mensen met paranormale krachten lopen daar niet bepaald mee te koop. Maar kijkt dit filmpje eens: Real or fake? Vuur maken met de blote handen met de kracht van de Chi. LED lampjes verlichten met de blote hand. Volgens mij is dit "the real deal".

 

 

Jezus was de grootste Chi Kung Master die er ooit op de aarde heeft rondgelopen.  Hij liep over water, Hij genas mensen, Hij maakte bijvoorbeeld oogbollen, waar mensen die door ziekte niet hadden. Hij maakte gestorvenen weer levend. En alleen al het aanraken door de vloeiende vrouw van de slip van zijn mantel was genoeg om haar te genezen. Jezus voelde dan de kracht uit Hem gaan, staat in de Bijbel beschreven. Hij zette het afgesneden oor van de tempelpolitieagent, die Malchus heette, terug aan zijn hoofd.

Jezus was ook de grootste helderziende en paragnost aller tijden. Hij kende de toekomst en Hij wist ook zijn eigen dood van te voren.  En Hij wist precies wat de Samaritaanse vrouw in haar leven allemaal uitspookte.   Ook wist Hij dat en door wie Hij verraden zou worden. 

Doch...niet door macht, niet door kracht, maar door Gods Geest......en al die machten en krachten hebben daar niets mee te maken. Die zijn verslagen in Christus. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
36 minuten geleden zei Kaasjeskruid:

Dat is in mijn optiek een zeer denigrerende en beledigende uitspraak.

In Zijn Optiek zeer zeker niet. Het was Hem geen krenking zich gelijk te stellen aan een mens, zich beneden de engelen te stellen, en Zich in een lendendoekje aan het Kruis te laten nagelen......... 

Nogmaals Jezus is de grootste paragnost, helderziende en Chi Kung Master Aller Tijden. Hij weet alles en Hij kent zelfs ook jouw (en ieders) hart tot in alle uithoeken. Zelfs wat jij zelf (en iedereen) niet weet van je eigen hart, weet Hij wel. Niets is voor Hem verborgen. En Hij is Meester over ALLE energie die er bestaat. Voor wie gelooft, kan geen enkele macht noch kracht iets tegen Hem en de Zijnen uitrichten. 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei Fundamenteel:

Dat geheim is al lang bekend hoor. De kracht van de Chi is niet nep volgens mij. Misschien ben ik te goedgelovig, maar heb ook ervaringen gehad die mij benadrukte dat er "iets" is. Enfin, meer dan we voor mogelijk houden.

Het lichaam bestaat merendeel uit vocht, universele krachten spelen daar op in als eb en vloed. Via meditatie/in tune komen kan je die elementen dan in balans brengen en sturen. Je kan echt hitte doorgeven met de kracht van Chi en dat fysiek overdragen aan derden. En die hitte is maar de beginfase. Wanneer uw hele wezen op die "vibratie" komt en ge die energie (die vanuit die universele machten stromen) kunt opbouwen innerlijk kan je die ook extern uitsturen.

Via bepaalde rituelen vanuit het niet traditionele Satanisme kan je ook energievelden opwekken die een sfeer veroorzaken waardoor de "ervaring" intensiever beleefd wordt. Je kan die energie ook rond derden wentelen en ze helemaal laten "meelopen" in een "trance/illusie". Veelal mensen zijn heel  beïnvloedbaar en dat is "bespeelbaar". Hypnose wil ik dat niet noemen, maar het komt er wel dichtbij.

Onzin volgens jou uiteraard, voor mij dagelijkse realiteit.

Dit klopt. Ik heb er zelf niet actief aan meegedaan en  ook niet actief mee kennisgemaakt, maar ik heb er als (beoogd, want het is hen niet gelukt , de Heer Jezus en Zijn Heilige Geest hebben mij beschermd) lijdend voorwerp mee te maken gekregen. En wie nu denkt dat die duisternis niet in het christendom aanwezig is, zit ernaast. Er zijn spirituele  "ordes" die zich voordoen als (niet mainstream) christelijk, maar waar men in de "leiding" van zo'n groep bezig is met eigenwillige magie (dus zwarte magie, want dat is eigenwillige manipulatie).

Groot is de Vreugde en de Rust als dan blijkt dat men op Wonderbaarlijke wijze de gelovige in Jezus Christus niets kan aandoen en ook niets op de mouw kan spelden. Dit zijn geen loze woorden, het is Realiteit! 

Ook in het wereldje van de categorie "spiritueel overig" zijn of waren er allerlei figuren, zogenaamde sjamanen, die zich wel eens even via hun remote viewing een kijkje in jouw leven zouden verschaffen. Oh Heer, hoe groot Uw Geest, en hoe onbeschrijflijk vreugdevol, als je als gelovige dan de "remote viewer" ziet staan die vertwijfeld loopt te zoeken en jou niet ziet, maar jij hem wel en hij weet het niet. 

Jezus is de Allerhoogste. Amen!  Hij die in mij is, is groter dan die in de wereld is. En wij zouden Gode niet verzoeken, maar wij mogen wel van Hem getuigen als dat behulpzaam kan zijn.

Wie een kuil graaft voor een ander, valt er zelf in.

Link naar bericht
Deel via andere websites
58 minuten geleden zei Dolce Vita:

In Zijn Optiek zeer zeker niet. Het was Hem geen krenking zich gelijk te stellen aan een mens, zich beneden de engelen te stellen, en Zich in een lendendoekje aan het Kruis te laten nagelen......... 

Nogmaals Jezus is de grootste paragnost, helderziende en Chi Kung Master Aller Tijden. Hij weet alles en Hij kent zelfs ook jouw (en ieders) hart tot in alle uithoeken. Zelfs wat jij zelf (en iedereen) niet weet van je eigen hart, weet Hij wel. Niets is voor Hem verborgen. En Hij is Meester over ALLE energie die er bestaat. Voor wie gelooft, kan geen enkele macht noch kracht iets tegen Hem en de Zijnen uitrichten.

Jezus deed Zijn wonderen dmv de kracht van de Heilige Geest. Jij trekt nu deze kracht in het occulte om zodoende de machtige overtuigende bediening van de Heilige Geest grof te beledigen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 uur geleden zei Fundamenteel:

Was er geen beter filmpje te vinden? :D Youtube eens " QiGong Grandmasters"

Het is niet dat mensen met paranormale gaven tijd gaan steken in youtube films. Als morgen een alien in mijn woonkamer staat ga ik er ook niet aan denken dit met de wereld te delen, maar dat wijselijk voor mezelf houden.
Sommigen kunnen waanzinnig met details omgaan en hebben heel uw persoonlijkheid samengevat als je nog maar 1 uur met hen vertoefde. Zijn deze mensen paranormaal? Neen toch. Anderen zien de uitkomst van bepaalde conflicten en kunnen daar een gevolg op voorspellen. Zijn deze helderziende? Neen toch?

Mensen met paranormale krachten lopen daar niet bepaald mee te koop. Maar kijkt dit filmpje eens: Real or fake? Vuur maken met de blote handen met de kracht van de Chi. LED lampjes verlichten met de blote hand. Volgens mij is dit "the real deal".

 

Ik vond zijn manier van de krant vouwen al een beetje ehm... apart. Hij maakte er niet echt een normale prop van, die dan vanzelf weer een beetje uitzet natuurlijk.

 

Wellicht is onderstaande een bverklaring:

 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 uur geleden zei Fundamenteel:

Mensen met paranormale krachten lopen daar niet bepaald mee te koop. Maar kijkt dit filmpje eens: Real or fake? Vuur maken met de blote handen met de kracht van de Chi. LED lampjes verlichten met de blote hand. Volgens mij is dit "the real deal".

 

Zie het verklarende filmpje van MysticNetherlands. 

Als je op basis van zulke YouTube filmpjes overtuigd raakt, dan is er toch echt iets mis met je kritisch en sceptisch vermogen. Alle andere absurde beweringen die ik van je gelezen heb, laat zien dat je het spoor compleet bijster bent. Ik heb eerlijk gezegd met je te doen; misschien is het de OCD of iets anders. Ik hoop dat het verder geen negatieve invloed op je heeft, anders ga hulp zoeken zou ik zeggen. Dit is niet lullig bedoelt, want ik wens je het beste. 

In een ander topic heb ik gezegd dat het af en toe moeilijk is te bepalen of iemand een 'trol' is of niet. Dit is zo'n voorbeeld. Ik hoop voor je dat je er één bent. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
24 minuten geleden zei Appie B:

Als je op basis van zulke YouTube filmpjes overtuigd raakt, dan is er toch echt iets mis met je kritisch en sceptisch vermogen. Alle andere absurde beweringen die ik van je gelezen heb, laat zien dat je het spoor compleet bijster bent. Ik heb eerlijk gezegd met je te doen; misschien is het de OCD of iets anders. Ik hoop dat het verder geen negatieve invloed op je heeft, anders ga hulp zoeken zou ik zeggen. Dit is niet lullig bedoelt, want ik wens je het beste. 

In een ander topic heb ik gezegd dat het af en toe moeilijk is te bepalen of iemand een 'trol' is of niet. Ik hoop voor je dat je er één bent. 

Ik denk dat je het nu over jezelf hebt. 

Als Funda Christus vindt (als ie Hem al niet gevonden heeft, ondanks dat er geen definitieve keuze lijkt te zijn gemaakt en er nog verwarring aanwezig is, Keulen en Aken zijn ook niet op 1 dag gebouwd) en volgt en blijft volgen, dan heeft hij aan het eind van de rit net zoveel (zo niet meer)  kennis van en geloof in Jezus Christus  en de Bijbel dan sommigen die over gebaande paden hebben gelopen....... en de risicoloze hoge torens van die-hard atheisten, ach, wat zullen we daar nou van zeggen, behalve dat dat pad sowieso doodloopt is het simpelweg ook doodsaai. 

Overigens schuilt in elke beperking een kracht, een talent, een gave. De wijze waarop Funda bereid en in staat is op zijn obsessies die soms optreden, te reflecteren (volgens mij heeft hij helemaal geen OCD en weet jij helemaal niet wat OCD inhoudt) en ermee om te gaan geeft aan dat hij in elk geval geestelijk zo ver gegroeid is dat hij daarbovenuit kan wentelwieken. Dat is nou net iets wat iemand die OCD heeft, niet kan.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei TTC:

Wat die continue beledigingen betreft, dit wist je toch al?

Het kan zijn dat sommigen een blinde vlek hebben die alleen door anderen gezien wordt. Het lijkt me niet eerlijk om deze vlek zo te laten en dus zal er op gewezen moeten worden. De kunst is echter hoe...

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Kaasjeskruid:

Het kan zijn dat sommigen een blinde vlek hebben die alleen door anderen gezien wordt. Het lijkt me niet eerlijk om deze vlek zo te laten en dus zal er op gewezen moeten worden. De kunst is echter hoe...

Dat is een moeilijke opgave inderdaad, hoe leg je aan een blinde uit dat hij/zij iets niet ziet. Veel succes, laat je nog weten wanneer het gelukt is?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid