Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 291
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Probleem is alleen dat je zo werken en geloof tegen elkaar uitspeelt, terwijl ze beiden een geheel vormen. Door je deugdzaamheid vermeerder je je geloof en door je geloof vermeerder je je deugdzaamhei

Een raammodel? Onze Lieve Heer is toch geen manager? In het Evangelie spreekt Hij dan ook helemaal niet over een raammodel. Hij zegt heel eenvoudig: "Gij moet daarom zo bidden." (Mt 6,9) Dus wordt het

In Genesis werd de mens geschapen naar Zijn beeld (Zijn beeld?: Als Jezus: onzelfzuchtige liefde en vol  goddelijke kracht). Door Adam's gruwelijke schuiver is de mens gevallen en worden allemaal g

Posted Images

3 minuten geleden zei Tonino:

Ja mooi he, dat die jongen weer kan zien. Glorie voor God.

Die jongen uit een kerk... Welke jongen? Welke kerk? Welke getuigen? Welke ziekteverklaring? Vage gozer ben je man. Volgens mij ben je een illusionist en speelt het hele zootje onder een hoedje. Bah.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Kaasjeskruid:

...dat God je genezen had van je neurose.

1 uur geleden zei Kaasjeskruid:

Vage gozer ben je man. Volgens mij ben je een illusionist en speelt het hele zootje onder een hoedje. Bah.

 

Laat dit, en in andere topics, soort opmerkingen maar achterwege, heeft geen toegevoegde waarde hier op Credible.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

Net terug van de 4-daagse conferentie His Presence gehouden te Nijkerk.

Ze krijgen het eindelijk door.

Het Evangelie: het herstel van een mens naar het beeld en gelijkenis van God.

Hoe ziet dat er uit? Als Jezus. Hij is immers het exacte beeld van de onzichtbare God.

Hoe kan dat? Door Zijn bloedoffer en uitstorting van Zijn Heilige Geest. Een proces van groeien in alle dingen in Hem.

Honderden wonderen vonden plaats. In Nijkerk. In Nederland. Glorie voor God.

Dit maakte ik zelf mee:

Ik liep naast een Roemeense broer die, als hij mee aankeek zijn hele bovenlijf draaide. Ik zei: What's going on with your neck? Hij had 12 jaar geleden z'n nek gebroken gehad op niveau C1 door een verkeerde duik in een zwembad. Ik zei: laat me eens bidden voor je. Jezus, dank u voor uw komst en liefde voor ons, dank U voor Uw koninkrijk in ons, Uw eigen geest, Uw eigen goddelijke natuur in ons, dus nek wees gezond in Jezus naam. Hij beweegt z'n hoofd en roept uit: You are kidding me!!! Voor het eerst in 12 jaar kon hij weer over zijn schouder kijken.

Ik zag laat na de conferentie een vrouw met een diep bedroefd gezicht naar de parkeerplaats lopen. Ik keek haar liefdevol in de ogen en vroeg: Hi hon, whats going on, are you ok? Nee, het was niet ok met haar en ze begon te huilen. Haar levensverhaal kwam op tafel. Verscheurd, kapot door alle ervaringen meegemaakt in de gevallen natuur, wat mensen (in hun gevallen natuur) en de wereld haar hadden aangedaan. Ik leg haar het evangelie uit. Dat Jezus ons redt van de val en compleet nieuw leven geeft, ons zijn Goddelijk natuur schenkt zodat we veranderd worden naar zoals het bedoeld was in Genesis als Hem (2 Kor3:18). De Heilige Geest zei tegen mijn vrouw: Ze heeft een onreine geest. Ik bad met haar. Direct begon het ding te manifesteren. Luid krijsend kwam hij er uit. Hahahaa. Glorie voor God. Jezus!

etc, etc,

We zijn niet gemaakt om voor ons zelf te leven (te prutsen in onze gevallen natuur) maar voor Zijn Beeld en Gelijkenis. Hoe dat er uit ziet? Als Jezus. Nogmaals 2 Kor 3:17-18. Dat is niet een 1-malige gebeurtenis. Elke keer als we Hem vragen/bezoeken/ etc, wordt de sluier verder weggenomen, totdat je gaat zien: Jezus houdt van ons. Daarom kwam Hij, om te laten zien wie God werkelijk is: Goed. Daarom ging Hij aan het kruis. Daarom stortte Hij Zijn Geest uit, zodat wij weer zouden kunnen leven naar onze originele waarde: in/met/als Hem.

Dit najaar hebben ze de conferentie Power and Love in Nijkerk. Be there!

Link naar bericht
Deel via andere websites
29 minuten geleden zei Ton:

Honderden wonderen vonden plaats. In Nijkerk. In Nederland. Glorie voor God.

Wonderen zijn heel gewoon, Ton. Alleen realisten geloven in wonderen. Probleem is vaak ONGELOOF. Mensen luisteren liever naar de leugens van de wereld, leugens van artsen en zgn. deskundigen, dan naar Gods Waarheid! Onze opdracht is duidelijk: genees de zieken, drijf demonen uit en wek doden op!

Als Christus "slechts" gestorven was en opgestaan uit de dood voor onze zonden, zou dat al veel meer zijn dan we verdienen. Als dat "alles" was, zouden we al oneindig dankbaar moeten zijn. Helaas stoppen de meeste Christenen hier. Het evangelie gaat veel verder! Ik geloof in de COMPLETE RUIL!

 

As He is, so are we in this world!

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op ‎16‎-‎3‎-‎2018 om 09:27 zei Olorin:

Afgezien van wat ik over de hele inhoud denk: Ik denk wel dat dit forum er een stuk prettiger op wordt als bepaalde users niet zo op de persoon spelen. Het zit soms bijna tegen het schelden aan, totaal overbodig lijkt me.

Daarom reageer ik doorgaans ook niet meer.  

bewerkt door Gaitema
Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei Gaitema:

Daarom reageer ik doorgaans ook niet meer.  

Daarnaast is er ook veel ongeloof in dit forum. Veel Christenen geloven wel zgn. "deskundigen", maar niet het Woord van God. Echter, de meeste "deskundigen" zijn dwaas in Gods ogen. Geloof als een kind, toch!?

Link naar bericht
Deel via andere websites
17 minuten geleden zei WdG:

Geloof als een kind, toch!?

Ik weet niet of jij kinderen hebt, maar geloven als een kind.....

Ze weten het altijd beter, trekken elke opmerking van je in twijfel, vinden je maar een dinosaurus uit vervlogen tijden en gaan hun eigen gang.

Dus tja, geloven als een kind......daar kan ik wel wat mee.

14 minuten geleden zei Thorgrem:

God heeft mij gezegend met een goed stel hersens en een gezonde kritische houding om niet te snel mee de afgrond ingetrokken te worden met valse profeten.

Gezond verstand moet wel blijven.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei WdG:

Daarnaast is er ook veel ongeloof in dit forum. Veel Christenen geloven wel zgn. "deskundigen", maar niet het Woord van God. Echter, de meeste "deskundigen" zijn dwaas in Gods ogen. Geloof als een kind, toch!?

Het is kinds eenvoudig ?

1 uur geleden zei Thorgrem:

God heeft mij gezegend met een goed stel hersens en een gezonde kritische houding om niet te snel mee de afgrond ingetrokken te worden met valse profeten.

Dan moet je maar niet meer naar Rome luisteren. Iets meer Maarten Luther zal je goed doen?

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Gaitema:

Het is kinds eenvoudig ?

Inderdaad, broeder! Die niet wedergeboren zijn, zien het Koninkrijk Gods niet. En, om wedergeboren te zijn, moet je eerst een baby worden. Sommige "wijze oude mannen" in dit forum, die niet wedergeboren zijn, denken zeer veel te weten. Helaas weten ze niet het juiste.

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei WdG:

Inderdaad, broeder! Die niet wedergeboren zijn, zien het Koninkrijk Gods niet. En, om wedergeboren te zijn, moet je eerst een baby worden. Sommige "wijze oude mannen" in dit forum, die niet wedergeboren zijn, denken zeer veel te weten. Helaas weten ze niet het juiste.

Of ze blijven Geestelijk in de beginfase hangen. Babymelk is goed voor elk ?

Maar goed. Zelf maak ik even geen genezingen mee. Ik ben juist net vandaag op mijn werk door de rug gegaan. Ik kan nu trouwens wel bidden om genezing, maar ik geniet er nu net van hierdoor bij mijn vrouw en thuis te zijn. Genezen doe ik hoe dan ook binnen 6 weken. Ook een wonderbaarlijke Gods werk.

bewerkt door Gaitema
Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei Thorgrem:

Zoals zijn haat schrijfsel over de joden? Nee dank je vriendelijk, al genoeg van gelezen niet mijn smaak. 

Ja oké, mijn vrouw is ook joods. Dat ben ik dan weer met je eens ??

bewerkt door Gaitema
Link naar bericht
Deel via andere websites
31 minuten geleden zei Gaitema:

Of ze blijven Geestelijk in de beginfase hangen. Babymelk is goed voor elk ?

Maar goed. Zelf maak ik even geen genezingen mee. Ik ben juist net vandaag op mijn werk door de rug gegaan. Ik kan nu trouwens wel bidden om genezing, maar ik geniet er nu net van hierdoor bij mijn vrouw en thuis te zijn. Genezen doe ik hoe dan ook binnen 6 weken. Ook een wonderbaarlijke Gods werk.

Misschien wil je wel liever bij je vrouw zijn? De genezing komt, dat weet je! Ik wens je Gods Zegen!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid