Spring naar bijdragen

Europese Commissie wil ‘hate speech’ en extreme content aanpakken


Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei TTC:

Zo zie je beter wat er gebeurt, beide partijen hebben geen oog meer voor die derde in het verhaal. 

In mijn geval zijn dat mijn kinderen die al reeds 50km verder naar school gaan om hen de multicul te besparen. Vlaams Christelijk fatsoen! Geen barbaarse Mohameddaanse streken. Ik leer hen ook dat Allah de duivel in vermomming is zoals vele andere westerlingen tegaarne met mij. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 68
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Daar zetten ontelbaar veel mensen zich dan ook dagelijks massaal voor in. Regelmatig wordt er weer zo'n verschrikkelijk netwerk opgerold en landelijke politiediensten werken daartoe samen door kennis

Prima. Alhoewel stiekem in de gaten houden zodat ze niet nog meer underground gaan misschien ook verstandig is. Geen verstand van.   Hoop dat ze ook kiddie en animal pr0n aanpakken. Ik zou w

Daar heb je wel verstand van. We hebben allebei kinderen. Is het voor hun veiligheid beter dat ze spelen in de woonkamer, zodat je kunt zien wat ze doen, of dat ze in een afgesloten kamer spelen waar

3 minuten geleden zei Fundamenteel:

In mijn geval zijn dat mijn kinderen die al reeds 50km verder naar school gaan om hen de multicul te besparen. Vlaams Christelijk fatsoen! Geen barbaarse Mohameddaanse streken. Ik leer hen ook dat Allah de duivel in vermomming is zoals vele andere westerlingen tegaarne met mij. 

Dat is waar het topic over gaat, het brengt weinig op.

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei TTC:

Dat is waar het topic over gaat, het brengt weinig op.

Jij begon over derden. Ik haalde degene erbij waar het om draait. Niemand is gediend met een gedachtenpolitie binnen een staat dat pedos beschermt, moslims pampert en jihadisten bewapent. Cologne bewijst dat het een invasie en geen migratie is. Verzet is legitiem en moge de pleuris snel uitbreken opdat iedereen weet wat ons aangedaan is. Hasta la victoria siempre. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Fundamenteel:

Jij begon over derden. Ik haalde degene erbij waar het om draait. Niemand is gediend met een gedachtenpolitie binnen een staat dat pedos beschermt, moslims pampert en jihadisten bewapent. Cologne bewijst dat het een invasie en geen migratie is. Verzet is legitiem en moge de pleuris snel uitbreken opdat iedereen weet wat ons aangedaan is. Hasta la victoria siempre. 

Exact, de derde blijft netjes buitenspel. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei TTC:

Exact, de derde blijft netjes buitenspel. 

Inderdaad. Het is hun oorlog niet. Maar ze plukken er wel de vruchten van wanneer een dictatuur ontmanteld wordt en de collaborateurs boeten. Niemand wou onder een derde rijk leven net zoals we de islam beter arm dan rijk zijn. 

Weet, alles wat men nu doet zal een averechts effect kennen. Extreem rechts bewapent zich tot het bot in Duitsland en ik hoop dat het zo hard gaat stinken dat die onbeschaafden vrijwillig vertrekken of een burgeroorlog ontketenen. De elite omvolkt ons. Het is wij of zij. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Inderdaad. Het is hun oorlog niet. Maar ze plukken er wel de vruchten van wanneer een dictatuur ontmanteld wordt en de collaborateurs boeten. Niemand wou onder een derde rijk leven net zoals we de islam beter arm dan rijk zijn. Weet, alles wat men nu doet zal een averechts effect kennen. Extreem rechts bewapend zich tot het bot in Duitsland en ik hoop dat het zo hard gaat stinken dat die onbeschaafden vrijwillig vertrekken of een burgeroorlog ontketenen. De elite omvolkt ons. Het is wij of zij. 

Het wordt bang afwachten.

Link naar bericht
Deel via andere websites
34 minuten geleden zei Fundamenteel:

Inderdaad. Het is hun oorlog niet. Maar ze plukken er wel de vruchten van wanneer een dictatuur ontmanteld wordt en de collaborateurs boeten. Niemand wou onder een derde rijk leven net zoals we de islam beter arm dan rijk zijn.

Hoe staan je dan tegen de welvaartsdictatuur waarin we leven?

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei TTC:

Hoe staan je dan tegen de welvaartsdictatuur waarin we leven?

Zoals ik reeds zei, afzetten Mussolini stijl. Opdat ze in hun laatste momenten weten wat ons aangedaan is. Als er een ander bestuur is prikkelt me dat niet en kan ik misschien terug gaan werken. Maar nu onderhouden we geen paar sociale gevallen meer zoals vroeger he. Dat zijn buurten zoals Molenbeek. En waarom eigenlijk? Omdat dit politiek correct is? Dat is niet hoe mijn voorouders het voor ogen hadden. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
47 minuten geleden zei Fundamenteel:

Zoals ik reeds zei, afzetten Mussolini stijl. Opdat ze in hun laatste momenten weten wat ons aangedaan is. Als er een ander bestuur is prikkelt me dat niet en kan ik misschien terug gaan werken. Maar nu onderhouden we geen paar sociale gevallen meer zoals vroeger he. Dat zijn buurten zoals Molenbeek. En waarom eigenlijk? Omdat dit politiek correct is? Dat is niet hoe mijn voorouders het voor ogen hadden. 

Verloopt alles niet volgens dat Kalergi Plan?

Het Kalergi Plan, het genocidale plan om de autochtone naties en mensen van Europa te vernietigen, juli 2017. .... De kern : “om een nieuw ras te creëren en te vestigen met nieuwe kenmerken en karakteristieken, door het mengen van blanke Europeanen, Aziaten en zwarte Afrikanen, om zo de karakteristieken van de Europese mensen te veranderen en te modificeren op “positieve manieren”. (bron)

Er staat wel 'op positieve manieren', weet niet goed wat men daarmee bedoelt. Denk niet dat het dan gaat om haat en verdeeldheid te zaaien, maar misschien vergis ik me.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Fundamenteel:

Ergo een gedachtenpolitie? Ik vind dat we moslims moeten beschermen tegen zichzelf. Wie bepaalt de grens, wie maken we bevoegd? 

Ik heb het niet gehad over een gedachtepolitie, dat is voor jouw rekening.

Ik had al aangegeven dat de grens lastig bepalen is, en ik denk dat de samenleving die grens bepaald aan de hand van verkiezingen waarna een regering wordt gevormd die wetgeving in elkaar zet en waarmee de meerderheid van de volksvertegenwoordiging instemt. Vervolgens wordt die wetgeving uit de 2e kamer getoetst door de 1e kamer, die ook weer het resultaat is van (provinciale) democratische verkiezingen. En vervolgens wordt per afzonderlijk geval door een onafhankelijke rechter getoetst of iemand de wet heeft overtreden.

1 uur geleden zei Fundamenteel:

De vrijheid van meningsuiting is heilig.

Omdat jij dat zegt?

1 uur geleden zei Fundamenteel:

Ook haat is een emotie die natuurlijk ontstaat.

Alle emoties en aandrang ontstaat natuurlijk. Wij zijn echter meer dan beesten en hoeven niet toe te geven aan onze oerdriften. Pedofilie ontstaat ook natuurlijk en moordneigingen ook.

1 uur geleden zei Fundamenteel:

Daar dan onnatuurlijk mee omgaan door gedachtenpolitie te spelen zal een averechts effect kennen. Zie Duitsland?

Dus vrijheid blijheid en iedereen mag zijn primitieve lusten botvieren op alles en iedereen. Onhoudbaar.

Link naar bericht
Deel via andere websites
14 uur geleden zei Fundamenteel:

 waar trek je dan de lijn? Wie gaan we als bevoegde aanstellen de grens te bepalen? 

Neem nu de holocaust ontkennen. Waarom is dit strafbaar en hoe rijm je dit met de vrijheid van meningsuiting? Historisch is mij bewezen dat miljoenen joden spoorloos verdwenen zijn tijdens WO2. Waarom zou iemand die dat ontkent beboet moeten worden? Over iedereen mag alles gezegd worden en gaat het naar dovemansoren. Zie hoe Mohameddanen in het onderwijs tekeer gaan, geen aandacht. Andersom kan je geen scheet laten of ze nagelen je aan de schandpaal. 

Wat heeft de holocaust ontkennen nou meer met mening te maken? Net zoals de Aarde is vierkant en plat, is de holocaust ontkennen geen mening. Ik vind blauw een mooie kleur is dan wel weer een mening. "ik vind dat de holocaust nooit heeft plaatsgehad" dus niet.

En waarom haal je nou weer die moslims erbij? Steeds als een topic geopend word kaap jij die voor je verderfelijke mening dat moslims niet deugen en dat de Westerse mening en moraal beter is dan die van iedereen. 

 

 

1 uur geleden zei Fundamenteel:

n mijn geval zijn dat mijn kinderen die al reeds 50km verder naar school gaan om hen de multicul te besparen. Vlaams Christelijk fatsoen! Geen barbaarse Mohameddaanse streken. Ik leer hen ook dat Allah de duivel in vermomming is zoals vele andere westerlingen tegaarne met mij. 

Zonde voor die kinderen, die nu 50 km verder moeten reizen omdat jij toevallig tegen multicul bent. Doet mij denken aan mensen die hun kinderen besnijden omdat ze toevallig joods of moslim zijn.  

Het zou mooi zijn als er een gedachtenpolitie zou komen om personen zoals jij (mensen die haat koesteren tegen iedereen van een bepaalde religie) in het gareel te kunnen houden. Een jaartje opvoedkamp zou deugd doen. Of nog mooier, een jaartje bij een familie waar je normaal nooit zou komen (een moslimfamilie inderdaad) zodat je kan zien dat ook in de islam wereld leuke en aardige mensen rondlopen.

Uit eigen beweging zie ik jou dat nog niet doen. 

 

29 minuten geleden zei TTC:

Verloopt alles niet volgens dat Kalergi Plan?

Het Kalergi Plan, het genocidale plan om de autochtone naties en mensen van Europa te vernietigen, juli 2017. .... De kern : “om een nieuw ras te creëren en te vestigen met nieuwe kenmerken en karakteristieken, door het mengen van blanke Europeanen, Aziaten en zwarte Afrikanen, om zo de karakteristieken van de Europese mensen te veranderen en te modificeren op “positieve manieren”. (bron)

Er staat wel 'op positieve manieren', weet niet goed wat men daarmee bedoelt. Denk niet dat het dan gaat om haat en verdeeldheid te zaaien, maar misschien vergis ik me.

Waarom kom jij steeds met die vreemde complottheorieën uit de vorige eeuwen? Eerst al de wijzen van sion, nu weer dit verhaal over het blanke ras uitroeien en daar een ander ras voor laten ontstaan. 

Nergens bewijs voor, maar jij lijkt het klakkeloos aan te nemen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Foppe1986:

Waarom kom jij steeds met die vreemde complottheorieën uit de vorige eeuwen? Eerst al de wijzen van sion, nu weer dit verhaal over het blanke ras uitroeien en daar een ander ras voor laten ontstaan. Nergens bewijs voor, maar jij lijkt het klakkeloos aan te nemen. 

Waarom zou ik dat klakkeloos aannemen, ik dacht dat het ging om een grote verzoening onder alle volkeren. Ligt dat niet in lijn met het einde der tijden? Weg van haat en verdeeldheid, waar dit topic over handelt.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Misschien moet je hier eens een lokale school bezoeken en met leerkrachten praten. Doen ze dit openbaar worden ze geschorst of ontslagen. 

Ik ben pro mutlicul maar wanneer een school voor meer dan 90% uit moslims bestaat neigt dit al meer naar een monocul. Omdat men zich aanpast op de islam en daarmee eigen gewoontes en tradities aan de kant schuift spreken we van een omvolking. 

Een gedachtenpolitie wil niemand behalve een bende zeurkousen die er niet tegen kunnen dat hun eigen mening overschreden wordt. Fuck dat :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Fundamenteel:

Misschien moet je hier eens een lokale school bezoeken en met leerkrachten praten. Doen ze dit openbaar worden ze geschorst of ontslagen. Ik ben pro mutlicul maar wanneer een school voor meer dan 90% uit moslims bestaat neigt dit al meer naar een monocul. Omdat men zich aanpast op de islam en daarmee eigen gewoontes en tradities aan de kant schuift spreken we van een omvolking. Een gedachtenpolitie wil niemand behalve een bende zeurkousen die er niet tegen kunnen dat hun eigen mening overschreden wordt. Fuck dat :)

Denk niet dat iemand ontkent dat er problemen zijn in de wereld, net zoals er veel alternatieven bestaan die wel/niet maatschappelijk gevalideerd worden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei TTC:

Denk niet dat iemand ontkent dat er problemen zijn in de wereld, net zoals er veel alternatieven bestaan die wel/niet maatschappelijk gevalideerd worden.

Zoals oorlog? Voer je hem is het niet goed. Stop je met oorlog voeren neemt anarchie toe en gaat een befaamde cultuur er genocidaal aan toe. Geen haan kraait. Maar owee wanneer een blanke iets terug durft zeggen. Dan roepen we om een gedachtenpolitie. 

Echt ik walg van westerslingen die zich lieten domesticeren door feministische praat. We zijn ver van onze natuur heen. 

ALLES VOOR KRISTUS ALLES VOOR VLAANDEREN!!! 

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Fundamenteel:

Zoals oorlog? Voer je hem is het niet goed. Stop je met oorlog voeren neemt anarchie toe en gaat een befaamde cultuur er genocidaal aan toe. Geen haan kraait. Maar owee wanneer een blanke iets terug durft zeggen. Dan roepen we om een gedachtenpolitie. Echt ik walg van westerslingen die zich lieten domesticeren door feministische praat. We zijn ver van onze natuur heen. ALLES VOOR KRISTUS ALLES VOOR VLAANDEREN!!! 

Oorlog is een optie, het zou maar weer de bevestiging zijn van wat velen al eens hebben gezegd.

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei Fundamenteel:

Misschien moet je hier eens een lokale school bezoeken en met leerkrachten praten. Doen ze dit openbaar worden ze geschorst of ontslagen. 

hehe, de complotterroristen zijn ook op dit forum aangekomen..

 

9 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik ben pro mutlicul maar wanneer een school voor meer dan 90% uit moslims bestaat neigt dit al meer naar een monocul. Omdat men zich aanpast op de islam en daarmee eigen gewoontes en tradities aan de kant schuift spreken we van een omvolking. 

Hehe, een openbare school waar meer dan 90% moslim is. En dit geloof je zelf? Of woon je toevallig in Istanbul?

En dat jij pro multicul bent is zo'n beetje de grootste grap op dit forum. Alles wat je schrijft is gewoon het tegenovergestelde van iemand die pro multicul is. Alsof je in dit leven eens gepest bent door moslims, of verkracht. Zo vol haat zit jij tegen moslims (die je dan ook generaliseert). 

11 minuten geleden zei Fundamenteel:

Een gedachtenpolitie wil niemand behalve een bende zeurkousen die er niet tegen kunnen dat hun eigen mening overschreden wordt. Fuck dat :)

Eigenlijk ben jij dus iemand die hoort bij een bende zeurkousen? Want jij wil je niet aanpassen en bent boos omdat jouw mening overschreden wordt (in dit geval door moslims). 

Of is het "fuck dat" als de mening van anderen overschreden wordt en niet als jouw mening overschreden wordt? 

8 minuten geleden zei TTC:

Denk niet dat iemand ontkent dat er problemen zijn in de wereld, net zoals er veel alternatieven bestaan die wel/niet maatschappelijk gevalideerd worden.

Precies, niemand ontkent dat er problemen zijn met veelal jeugdige mensen die moslim zijn. Oudere mensen die moslim zijn daarentegen zijn vaak aardige mensen (mijn ervaring althans). En die schamen zich ook voor de jeugd.

En met jeugd bedoel ik -24 en met ouderen iedereen die erboven zit.

 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Foppe1986:

Precies, niemand ontkent dat er problemen zijn met veelal jeugdige mensen die moslim zijn. Oudere mensen die moslim zijn daarentegen zijn vaak aardige mensen (mijn ervaring althans). En die schamen zich ook voor de jeugd. En met jeugd bedoel ik -24 en met ouderen iedereen die erboven zit.

Exact

Link naar bericht
Deel via andere websites

Foppe u wordt vanaf heden genegeneerd. Ik steek mijn tijd niet in types als u meer. Ik weet niet op welke wereld jij woont. Maar ik schets u even een beeld van mijn lokale omgeving.

Flora in Borgerhout met 94%. Van de 58 stedelijke basisscholen tellen er 33 meer dan de helft kinderen die islamitisch godsdienstonderricht volgen.

http://m.gva.be/cnt/dmf20160302_02161849/voor-het-eerst-meer-dan-de-helft-moslims-in-antwerpse-scholen

Dit aantal groeit met 2% per jaar. Hallucinant naar mijn mening. 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Kaasjeskruid:

Wellicht, maar je er tegen verzetten is vechten tegen de bierkaai.

De pen en referenda. Of gaan we wachten tot we een minderheid zijn en er zelf uitgestemd worden zoals nu reeds gebeurd? 

Een kerststal hoort niet meer thuis in de klas maar veel scholen serveren op schoolactiviteiten al reeds uitsluitend halal voedsel. Zoals hot dogs. Geen kraam te bespeuren met een goeie hamburger of hot dog waar dieren volgens westerse principes afgehandeld werden. 

Verzet is niet nodig. Gewoon terugkeren naar wie we zijn en stoppen met alles openhandig afgeven. Iedereen is vrij te zijn wie hij zij kiest te zijn. Maar als de ene achteruit geduwd wordt voor de andere en de kinderen betalen de prijs zal men niet aan zijn proefstuk toe zijn. De blanke heeft geduld. Maar als het op is?... 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Kaasjeskruid:

Dan krijgt men (als niet moslim) te maken met een bijzonder agressieve tegenstander.

Alleen niet zo impulsief dan of op onschuldige gericht. Maar recht op het doel af met een pak cohonnes zonder terug te deinzen of ons op te blazen. 

Neen. Wij zijn niet onderontwikkeld maar afkomstig van Spartanen, Galliërs, Vikingen, Kelten,... Het is ons bloed en als dat kookt...

Link naar bericht
Deel via andere websites
16 minuten geleden zei Fundamenteel:

Foppe u wordt vanaf heden genegeneerd. Ik steek mijn tijd niet in types als u meer. Ik weet niet op welke wereld jij woont. Maar ik schets u even een beeld van mijn lokale omgeving.

Flora in Borgerhout met 94%. Van de 58 stedelijke basisscholen tellen er 33 meer dan de helft kinderen die islamitisch godsdienstonderricht volgen.

http://m.gva.be/cnt/dmf20160302_02161849/voor-het-eerst-meer-dan-de-helft-moslims-in-antwerpse-scholen

Dit aantal groeit met 2% per jaar. Hallucinant naar mijn mening. 

 

Ik word genegeneerd? Wat betekend dat precies?

En jij had het over 90%. En nu blijkt dat er voor het eerst de helft moslims zijn in Antwerpse scholen. Dat is slechts 50%, tenminste volgens mijn wiskunde leraren wel. Bij jullie in Belgie is dit dan anders?

En dan zijn er ook nog 25 scholen waar er geen 50% moslims zijn. Stuur daar je kinderen dan heen.  

10 minuten geleden zei Fundamenteel:

De pen en referenda. Of gaan we wachten tot we een minderheid zijn en er zelf uitgestemd worden zoals nu reeds gebeurd? 

Volgens mij ben je niet goed. Zeker te veel op die domme sites zitten kijken die roepen zonder feiten te checken?

https://nos.nl/nieuwsuur/artikel/2159181-feiten-en-cijfers-over-immigratie-in-nederland.html

In Belgie zal het niet veel anders zijn.

https://denieuwemaan.ntr.nl/duyvendak-politici-moeten-zich-meer-bij-de-feiten-houden/

13 minuten geleden zei Fundamenteel:

Een kerststal hoort niet meer thuis in de klas maar veel scholen serveren op schoolactiviteiten al reeds uitsluitend halal voedsel. Zoals hot dogs. Geen kraam te bespeuren met een goeie hamburger of hot dog waar dieren volgens westerse principes afgehandeld werden. 

Het blijkt dat dieren die halal geslacht of via de joodse manier het beter hebben dan die volgens Westerse principes. 

Alleen na de slacht even een paar minuten niet. Daarvoor wel. 

14 minuten geleden zei Fundamenteel:

Verzet is niet nodig. Gewoon terugkeren naar wie we zijn en stoppen met alles openhandig afgeven. Iedereen is vrij te zijn wie hij zij kiest te zijn. Maar als de ene achteruit geduwd wordt voor de andere en de kinderen betalen de prijs zal men niet aan zijn proefstuk toe zijn. De blanke heeft geduld. Maar als het op is?... 

Jij roept steeds maar weer op tot geweld. Echt een vreemde snuiter. Wereldvreemd, als je het mij vraagt.

 

 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei Fundamenteel:

Het is ons bloed en als dat kookt...

Wordt het een kwestie van baas boven baas. En dan kan je klokkenspel zo groot zijn als die van de Dom van Keulen, maar ze zullen erop af vliegen als een pitbull. Met als resultaat eenzelfde lot als De Tsaar Kolokol.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid