Spring naar bijdragen

Het Kalergi Plan, voor wie het geloven wil


Aanbevolen berichten

Zoals altijd zijn de meningen verdeeld, vanuit het topic over rassenhaat kwamen we tot het zogeheten Kalergi Plan. Een debat waard, als intro:

Het Kalergi Plan, het genocidale plan om de autochtone naties en mensen van Europa te vernietigen, juli 2017

Cobra verwijst in zijn Planetaire Situatie Update van 5 juli 2017 naar deze artikelen. Ik heb ze beide vertaald en het geheel is een flink stuk geworden om te lezen, maar zeer de moeite waard. Het is een ‘eyeopener’ voor iedereen die zich afvraagt wat en waarom er gaande is in het Europa van vandaag. Het Kalergi Plan dateert al van de twintiger jaren van de vorige eeuw (dus bijna honderd jaar geleden!) en is in feite het grondplan voor de oprichting van de EU en de vernietiging van de soevereiniteit van de Europese landen en mensen. Het door Richard Coudenhove-Kalergi geschreven boek ” Praktischer Idealismus” beschrijft zijn visies hoe hij geloofde in de vernietiging van het zelfbeschikkingsrecht en de eliminering van Europese naties, te bewerkstelligen door de formering van een Europese gemeenschap. De absolute kern: “om een nieuw ras te creëren en te vestigen met nieuwe kenmerken en karakteristieken, door het mengen van blanke Europeanen, Aziaten en zwarte Afrikanen, om zo de karakteristieken van de Europese mensen te veranderen en te modificeren op “positieve manieren”. (bron)

Betekent dit nu dat een grote verzoening onder alle volkeren geambieerd wordt? Water en wijn?

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Thorgrem:

Ga je nou dit forum vervuilen met van allerlei vage complottheorieën? Ik zou je willen adviseren daar een geschikter forum voor te gaan zoeken.

Zo vaag vind ik het niet, blijkbaar krijgen mensen daar ook een award voor. Maar met je eens, het is weer wat waar mensen allerhande complotten achter kunnen zoeken.

1978 Raymond Barre, Prime-minister of France
1980 Constantin Tsatsos, President of Greece
1982 Rudolf Kirchschläger, President of Austria
1984 Sandro Pertini, President of Italy
1986 Juan Carlos I. de Borbón y Borbón, Spanish King and State leader
1988 Franz-Josef Strauss, Prime-minister of Bavaria
1990 Helmut Kohl, Chancellor of the Federal Republic of Germany
1992 Ronald Reagan, former President of the United States
1994 Alois Mock, Vice-chancellor and Minister of foreign affairs of Austria
1994 Otto von Habsburg, President of the Pan-European Union and member of the European Parliament – Special Award of the Coudenhove-Kalergi Century
1996 Lennart Meri, President of Estonia
1998 Emil Constantinescu, President of Romania
1999 Yehudi Menuhin, Violinist – Special Award – Postmortem
2002 Franjo Komarica, Catholic Bishop of Bosnia
2004 Ibrahim Rugova, President of Kosovo & Silivius Magnago, Governor of South Tirol
2006 Vaira Vike-Freiberga, President of Latvia
2008 Wladyslaw Bartoszewski, Secretary of State of Poland
2010 Angela Merkel, Chancellor of the Federal Republic of Germany
2012 Herman Van Rompuy, Chairman of European Council
2014 Jean-Claude Juncker, EU-Commission President.

Link naar bericht
Deel via andere websites
25 minuten geleden zei Fundamenteel:

Maar waarom is men zo vies van het woord complot? Samenzweringen nemen doorheen de hele menselijke geschiedenis plaats. Hoe vaak wordt er niet A gezegd terwijl men B uitvoert? Of denk zo even aan operation paperclip. Complotten nemen plaats. 

Misschien omdat het weer tot hetzelfde kan leiden dat we niet willen? Volgens de auteurs:

De belangrijkste vertegenwoordigers van deze corrupte evenals rechtschapen intelligente aristocratie: van kapitalisme, journalisme en literatuur, zijn de Joden. De superioriteit van hun spirit heeft hen voorbestemd om de belangrijkste factor te worden in de toekomstige adeldom. Een kijk op de geschiedenis van de joden verduidelijkt hun leiding in de strijd voor zeggenschap over de mensheid. De mens in de verre toekomst zal een hybride zijn. De rassen en klassen van vandaag zullen verdwijnen als gevolg van het verdwijnen van ruimte (naties), tijd, en beperktheid. (Met andere woorden, het is alleen een kwestie van tijd totdat individuele rassen zullen verdwijnen.) Het Euraziatisch-negroïde ras van de toekomst, vergelijkbaar in zijn naar buiten verschijning met de oude Egyptenaren, zal de diversiteit van mensen vervangen door een diversiteit van individuen.” Richard Coudenhove-Kalergi en de Paneuropa-Movement werd daarom ingesteld en is bijna klaar door het zijn geïmplementeerd met de Europese Gemeenschap (EU). (bron)

Wat is een hybride mens dan uiteindelijk?

Link naar bericht
Deel via andere websites
17 minuten geleden zei Willempie:

Een reptiel? 

Heb het inmiddels even opgezocht, heeft blijkbaar ook iets met assimilatie te maken.

Een hybride kind is net zoiets als een hybride auto: het is in feite een combinatie van twee werelden. Maar in dit geval gaat het wel om twee héél verschillende werelden. “Hybride kinderen,” zo betoogt Sigrid Karssens, ‘Healing Arts therapeut/docent en energetisch/reconnectief therapeut’ uit Waspik op haar website, “zijn kinderen die gecreëerd zijn door genetisch materiaal van mensen en genen van buitenaardsen samen te laten smelten. Hierdoor ontstaan wezens die zowel menselijke als buitenaardse kenmerken en kwaliteiten hebben. Zij hebben hun thuis in andere dimensies, door hun verhoogde trilling kunnen wij hen niet met onze fysieke ogen waarnemen.” (bron)

Dit lijkt me een beetje ver gezocht, stel me wel de vraag of dat Kalergi-plan niet meer te maken heeft met die Grote Verzoening dan de paraonoïde complotversie waar iedereen zich moet schikken naar een dominante minderheid.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hiermee zou alleen maar het blanke ras verdwijnen. Maar ze zijn natuurlijke selectie vergeten. Geen Europese schoonheid die zich aangetrokken voelt tot een Mohammedaan of onderontwikkelde vluchteling. 

Men heeft hiermee een burgeroorlog veroorzaakt. Want wanneer een regime ons doelbewust in gevaar brengt en de andere kant opkijkt in plaats van ons te beschermen verdwijnt de grens van tolerantie en is verzet legitiem. Dan mag je recht in eigen handen nemen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
17 minuten geleden zei Fundamenteel:

Hiermee zou alleen maar het blanke ras verdwijnen. Maar ze zijn natuurlijke selectie vergeten. Geen Europese schoonheid die zich aangetrokken voelt tot een Mohammedaan of onderontwikkelde vluchteling. Men heeft hiermee een burgeroorlog veroorzaakt. Want wanneer een regime ons doelbewust in gevaar brengt en de andere kant opkijkt in plaats van ons te beschermen verdwijnt de grens van tolerantie en is verzet legitiem. Dan mag je recht in eigen handen nemen. 

Ik wacht op de dag dat mensen elkaar als mensen gaan zien, zelfs wanneer dat utopisch lijkt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei TTC:

Ik wacht op de dag dat mensen elkaar als mensen gaan zien, zelfs wanneer dat utopisch lijkt.

Wanneer mensen zichzelf niet meer mogen zijn en tot iets anders gekneed worden misvorm je. Ik ben een Europeaan een geen Kalegriplan dat mij gaat ontvreemden van mijn verleden. Ik ben niet in stomheid geslagen en observeerde wat men moeder Europa aandeed. 

Ik wil niet samenleven met ondankbare mensen die mijn thuis onveilig maken. Ik wil niet gastvrij zijn tegenover Soedanezen en daarmee een Calais 2 ontwerpen in Brussel. Ik wil mijn continent terug zoals dat opgebouwd is door mijn voorouders. We hebben bijna duizend jaar gestreden voor deze vrijheden. Nu delen we het aan de hele wereld uit en duwen daarmee onze nabestaanden achteruit. 

Europa is een wereldasiel en negeert de verkrachtingsgolf die daaraan gepaard gaat. Allemaal oorlogsverklaringen. 

Geef ons wapens om te antwoorden!!! 

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Fundamenteel:

Wanneer mensen zichzelf niet meer mogen zijn en tot iets anders gekneed worden misvorm je. Ik ben een Europeaan een geen Kalegriplan dat mij gaat ontvreemden van mijn verleden. Ik ben niet in stomheid geslagen en observeerde wat men moeder Europa aandeed. Ik wil niet samenleven met ondankbare mensen die mijn thuis onveilig maken. Ik wil niet gastvrij zijn tegenover Soedanezen en daarmee een Calais 2 ontwerpen in Brussel. Ik wil mijn continent terug zoals dat opgebouwd is door mijn voorouders. We hebben bijna duizend jaar gestreden voor deze vrijheden. Nu delen we het aan de hele wereld uit en duwen daarmee onze nabestaanden achteruit. Europa is een wereldasiel en negeert de verkrachtingsgolf die daaraan gepaard gaat. Allemaal oorlogsverklaringen. Geef ons wapens om te antwoorden!!! 

Assimileren werkt in verschillende richtingen en niveaus, stel dat je van die andere culturen het Islamitisch bankieren overneemt. Wat gebeurt er dan?

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 uur geleden zei Fundamenteel:

Wanneer mensen zichzelf niet meer mogen zijn en tot iets anders gekneed worden misvorm je. Ik ben een Europeaan een geen Kalegriplan dat mij gaat ontvreemden van mijn verleden. Ik ben niet in stomheid geslagen en observeerde wat men moeder Europa aandeed. 

Ik wil niet samenleven met ondankbare mensen die mijn thuis onveilig maken. Ik wil niet gastvrij zijn tegenover Soedanezen en daarmee een Calais 2 ontwerpen in Brussel. Ik wil mijn continent terug zoals dat opgebouwd is door mijn voorouders. We hebben bijna duizend jaar gestreden voor deze vrijheden. Nu delen we het aan de hele wereld uit en duwen daarmee onze nabestaanden achteruit. 

Europa is een wereldasiel en negeert de verkrachtingsgolf die daaraan gepaard gaat. Allemaal oorlogsverklaringen. 

Geef ons wapens om te antwoorden!!! 

En dit meen je serieus? Volgens mij ben je niet goed wijs, echt waar.

Wat heb jij nou gedaan om Europa te maken tot wat het is? Met andere woorden, jezelf beroepen op je zogenaamde duizendjarige strijd is gewoon lachwekkend. En ook mensen over een kam scheren, dat is nog lachwekkender. En dan jezelf zien als iemand die voor multicul is. Echt, driewerf lachwekkend.

Komt nog bij dat er gewoon europese schoonheden zijn die vallen op "mohammedanen"  of zoals gewone mensen ze noemen moslims. 

Het schrijnende is ook nog dat je blijkbaar geen weet hebt van de vrijheid die men vroeger had en dat men niet moeilijk deed over buitenlanders die hierheen kwamen. Sterker nog, in de gouden eeuw mochten buitenlanders vrij naar onder andere Amsterdam komen en daar de economie opbouwen. In onze tijd heeft men Turken en andere moslims hierheen gehaald om het vuile werk op te knappen. Dus het idee dat men vroeger niet zo multicul was is gelul.

Op 15-1-2018 om 14:28 zei TTC:

Misschien omdat het weer tot hetzelfde kan leiden dat we niet willen? Volgens de auteurs:

De belangrijkste vertegenwoordigers van deze corrupte evenals rechtschapen intelligente aristocratie: van kapitalisme, journalisme en literatuur, zijn de Joden. De superioriteit van hun spirit heeft hen voorbestemd om de belangrijkste factor te worden in de toekomstige adeldom. Een kijk op de geschiedenis van de joden verduidelijkt hun leiding in de strijd voor zeggenschap over de mensheid. De mens in de verre toekomst zal een hybride zijn. De rassen en klassen van vandaag zullen verdwijnen als gevolg van het verdwijnen van ruimte (naties), tijd, en beperktheid. (Met andere woorden, het is alleen een kwestie van tijd totdat individuele rassen zullen verdwijnen.) Het Euraziatisch-negroïde ras van de toekomst, vergelijkbaar in zijn naar buiten verschijning met de oude Egyptenaren, zal de diversiteit van mensen vervangen door een diversiteit van individuen.” Richard Coudenhove-Kalergi en de Paneuropa-Movement werd daarom ingesteld en is bijna klaar door het zijn geïmplementeerd met de Europese Gemeenschap (EU). (bron)

Wat is een hybride mens dan uiteindelijk?

Je geeft weer een hele tekst en daar haal je dan 1 zinnetje uit? Terwijl je dan de bovenste zinnen vergeet. Terwijl het toch duidelijk is dat dit weer een complottheorie is die dan de joden de schuld geeft van de vernietiging van het "blanke ras". Hou toch eens op met die flauwekul.

 

 

 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 uur geleden zei Foppe1986:

Je geeft weer een hele tekst en daar haal je dan 1 zinnetje uit? Terwijl je dan de bovenste zinnen vergeet. Terwijl het toch duidelijk is dat dit weer een complottheorie is die dan de joden de schuld geeft van de vernietiging van het "blanke ras". Hou toch eens op met die flauwekul.

Ja, vroeg me gewoon af wat men wou zeggen met die hybride mens, dat lijkt me heel iets anders dan de paranoïde complotversie dat een aantal hiervan willen maken. Wat hebben Joden daar dan mee te maken?

Link naar bericht
Deel via andere websites
30 minuten geleden zei TTC:

Ja, vroeg me gewoon af wat men wou zeggen met die hybride mens, dat lijkt me heel iets anders dan de paranoïde complotversie dat een aantal hiervan willen maken. Wat hebben Joden daar dan mee te maken?

Die idiote complotversie zit gewoon in de tekst die jij citeerde. Dus moet je aan mij niet vragen wat tde joden ermee te maken hebben, maar dit sitemakers die jij citeert.

Gewoon een kwestie van lezen voordat je iets post :D 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 13-1-2018 om 10:54 zei TTC:

Zoals altijd zijn de meningen verdeeld, vanuit het topic over rassenhaat kwamen we tot het zogeheten Kalergi Plan. Een debat waard, als intro:

Het Kalergi Plan, het genocidale plan om de autochtone naties en mensen van Europa te vernietigen, juli 2017

Cobra verwijst in zijn Planetaire Situatie Update van 5 juli 2017 naar deze artikelen. Ik heb ze beide vertaald en het geheel is een flink stuk geworden om te lezen, maar zeer de moeite waard. Het is een ‘eyeopener’ voor iedereen die zich afvraagt wat en waarom er gaande is in het Europa van vandaag. Het Kalergi Plan dateert al van de twintiger jaren van de vorige eeuw (dus bijna honderd jaar geleden!) en is in feite het grondplan voor de oprichting van de EU en de vernietiging van de soevereiniteit van de Europese landen en mensen. Het door Richard Coudenhove-Kalergi geschreven boek ” Praktischer Idealismus” beschrijft zijn visies hoe hij geloofde in de vernietiging van het zelfbeschikkingsrecht en de eliminering van Europese naties, te bewerkstelligen door de formering van een Europese gemeenschap. De absolute kern: “om een nieuw ras te creëren en te vestigen met nieuwe kenmerken en karakteristieken, door het mengen van blanke Europeanen, Aziaten en zwarte Afrikanen, om zo de karakteristieken van de Europese mensen te veranderen en te modificeren op “positieve manieren”. (bron)

Betekent dit nu dat een grote verzoening onder alle volkeren geambieerd wordt? Water en wijn?

Klinkt als Blavatsky's gedroomde goudgele nieuwe "wortelras". X| :P

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Foppe1986:

Die idiote complotversie zit gewoon in de tekst die jij citeerde. Dus moet je aan mij niet vragen wat tde joden ermee te maken hebben, maar dit sitemakers die jij citeert. Gewoon een kwestie van lezen voordat je iets post.

Joden hebben het altijd over die Grote Verzoening, dacht dat het daar mee te maken had. Maar dat is hetzelfde dan wat anderen ook nastreven, waar zit dan het grote verschil volgens jou?

2 minuten geleden zei Dolce Vita:

Klinkt als Blavatsky's gedroomde goudgele nieuwe "wortelras"

Zoiets als mensen die elkaar als mensen beschouwen en geen onderscheid maken tussen rassen? Het mag duidelijk zijn dat we daar nog lang niet aan toe zijn, de getuigenissen legio.

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei TTC:

Zoiets als mensen die elkaar als mensen beschouwen en geen onderscheid maken tussen rassen?

Je haalde iets aan over het mengen van rassen om tot 1 nieuw ras te komen. Ik reikte je aan dat Blavatsky's  natte droom cq occulte leer ook 1 nieuw ras was, namelijk het goudgele wortelras. 

Begrijp je zelf nog wel waar je mee bezig bent?  Ik begrijp nu dat het je wel wat lijkt. Maar jij hebt  naar het zich laat aanzien ook een strikt horizontale droom.  Daar wens ik je oprecht heel veel succes mee.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Dolce Vita:

Je haalde iets aan over het mengen van rassen om tot 1 nieuw ras te komen. Ik reikte je aan dat Blavatsky's natte droom ook 1 nieuw ras was, namelijk het goudgele wortelras. Begrijp je zelf nog wel waar je mee bezig bent? 

Zoals hieronder?

  • Er waren zeven mensengroepen, die samen het eerste 'wortelras' (mensengeslacht) vormden. (bron)
Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei TTC:

Zoals hieronder?

  • Er waren zeven mensengroepen, die samen het eerste 'wortelras' (mensengeslacht) vormden. (bron)

Geen idee, als rassenkwekerijen je interesse hebben, ga het maar eens bestuderen allemaal dan. Blavatsky heeft grote zware boeken vol geschreven met haar occulte fantasieën, dus je kunt de komende jaren je hart eraan ophalen.  Gelovigen zien niet op de dingen van beneden, maar op de dingen die van boven zijn. Wie Christus kent en de Bijbel leest, heeft aan Blavatsky geen behoefte.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Dolce Vita:

Geen idee, ga het maar eens bestuderen allemaal dan. Blavatsky heeft grote zware boek vol geschreven met haar occulte fantasieën, dus je kunt de komende jaren je hart eraan ophalen.  Gelovigen zien niet op de dingen van beneden, maar op de dingen van boven.

Dit topic gaat over het Kalergi Plan, wat heeft Blavatsky daar mee te maken? Dit gaat over wat er vandaag in praktijk gebeurt, niet over fantasieën.

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei TTC:

Dit topic gaat over het Kalergi Plan, wat heeft Blavatsky daar mee te maken? Dit gaat over wat er vandaag in praktijk gebeurt, niet over fantasieën.

 Lees je zelf al het materiaal dat je de mensen voorschotelt? De "absolute kern" van jouw Kalergileer, zoals beschreven in je eigen openingspost nota bene, is gewoon weer dat oude theosofische gedachtengoed, de occulte leer van Blavatsky.  Als je je dan toch per se met al die shit wilt bezighouden, doe het dan tenminste goed en grondig. Tis dezelfde oude shit in een nieuw jasje. Zo doorzichtig. Maar reincarneer a la Blavatsky gerust nog honderd keer, tot je een keer in een goudgeel lichaam geboren wordt dan.  Je kunt ook gewoon meteen voor Jezus de Christus kiezen, ongeacht je "ras". Maar ga je gang maar.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Dolce Vita:

Mijn hemeltje, werkt je verstand nog wel TTC? Lees je zelf al het materiaal dat je mensen voorschotelt? De "absolute kern" van jouw Kalergileer, zoals beschreven in je eigen openingspost nota bene, is gewoon weer dat oude theosofische gedachtengoed, de occulte leer van Blavatsky.  Als je je dan toch per se met al die shit wilt bezighouden, doe het dan tenminste goed en grondig.

Werkt je verstand nog wel? Wat is er occult aan het onderstaande?

Coudenhover-Kalergi was de zoon van een Oostenrijks-Hongaars diplomaat in Japan en een Japanse moeder. Hij ontwikkelde het idee voor een verenigd Europa, waarin landen op economisch en politiek terrein zouden samenwerken. Om dit idee te bevorderen richtte hij in 1922 de Paneuropese Unie op, de oudste Europese eenheidsbeweging. Leden waren onder andere Thomas Mann, Albert Einstein en Konrad Adenauer. Coudenhove-Kalergi streefde naar een Europees politiek, economisch en cultureel tegenwicht tegen de Verenigde Staten, Rusland en Azië. Daarnaast moest het door Coudenhove-Kalergi gedroomde Europa vrijheid, vrede en welvaart bevorderen. Deze aspecten zijn door de latere Europese Unie overgenomen. Hij riep Frankrijk en Duitsland op hun onderlinge verschillen bij te leggen en zich te concentreren op die aspecten die beide landen gemeenschappelijk hadden. De Scandinavische landen had hij een bemiddelende rol toebedacht. Tijdens de Tweede Wereldoorlog werd de Paneuropese Unie door de nazi's verboden. Al een jaar eerder, in 1938, was Coudenhove-Kalergi al naar Zwitserland geëmigreerd en enige tijd later vertrok hij naar de Verenigde Staten, alwaar hij hoogleraar geschiedenis werd. In 1946 ontving hij de rede van Winston Churchill met instemming toen die veel van zijn ideeën overnam. (bron)

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei TTC:

Werkt je verstand nog wel? Wat is er occult aan het onderstaande?

Coudenhover-Kalergi was de zoon van een Oostenrijks-Hongaars diplomaat in Japan en een Japanse moeder. Hij ontwikkelde het idee voor een verenigd Europa, waarin landen op economisch en politiek terrein zouden samenwerken. Om dit idee te bevorderen richtte hij in 1922 de Paneuropese Unie op, de oudste Europese eenheidsbeweging. Leden waren onder andere Thomas Mann, Albert Einstein en Konrad Adenauer. Coudenhove-Kalergi streefde naar een Europees politiek, economisch en cultureel tegenwicht tegen de Verenigde Staten, Rusland en Azië. Daarnaast moest het door Coudenhove-Kalergi gedroomde Europa vrijheid, vrede en welvaart bevorderen. Deze aspecten zijn door de latere Europese Unie overgenomen. Hij riep Frankrijk en Duitsland op hun onderlinge verschillen bij te leggen en zich te concentreren op die aspecten die beide landen gemeenschappelijk hadden. De Scandinavische landen had hij een bemiddelende rol toebedacht. Tijdens de Tweede Wereldoorlog werd de Paneuropese Unie door de nazi's verboden. Al een jaar eerder, in 1938, was Coudenhove-Kalergi al naar Zwitserland geëmigreerd en enige tijd later vertrok hij naar de Verenigde Staten, alwaar hij hoogleraar geschiedenis werd. In 1946 ontving hij de rede van Winston Churchill met instemming toen die veel van zijn ideeën overnam. (bron)

Je maskeert gewoon je eigen  ontbrekende kennis met almaar meer citaten, en blijft zo zelf buiten bereik, als ware je een verzameling citaten zonder eigen kern. Je verhoudt je nergens toe en zo blijf je dan steeds in dezelfde rondjes draaien.  Maar blijf jij maar lekker iedereen als mensen zien die eerst een kleur en ras moeten bereiken , dan blijven wij ze wel als kinderen van God in spe zien ongeacht hun ras of kleur of kleding. 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Dolce Vita:

Je maskeert gewoon je eigen  ontbrekende kennis met almaar meer citaten, en blijft zo zelf buiten bereik, als ware je een verzameling citaten zonder eigen kern.  Maar blijf jij maar lekker iedereen als mensen zien die eerst een kleur en ras moeten bereiken , dan blijven wij ze wel als kinderen van God in spe zien ongeacht hun ras of kleur. 

Deze wereld interesseert je niet, waarom zou je je daar dan nog mee bezig houden?

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei TTC:

Deze wereld interesseert je niet, waarom zou je je daar dan nog mee bezig houden?

Een gelovige is niet meer door en aan deze wereld gebonden op de manier waarop jij eraan gebonden bent. De interesse neemt in Christus een andere vorm aan, die je klaarblijkelijk ontgaat.  Jezelf almaar meer vastklampen aan allerlei theorieën brengt je de Vrede niet aan.  

Maar succes ermee! Zoek een mooie Afrikaanse vrouw uit, dan kun je tenminste alvast beginnen aan het creëren van je gedroomde wortelras en voldoe je ook meteen aan de voorwaarden voor de "absolute kern" van je Kalergiplan. :+ 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid