Spring naar bijdragen

Bedacht de NSA de Bitcoin om wereldmunt te creëren?


Aanbevolen berichten

Geen topic voor leken, wat velen al dachten.

Ik ga er in dit artikel van uit, dat zij die dit artikel lezen, goed genoeg geïnformeerd zijn, inzake de historie van het geld in de wereld, en de krachten die daarachter werkzaam zijn. Het ‘verlangen’ van deze groep ‘globalisten’ om te komen tot één globale munt, is gebaseerd op de wens om de wereld te kunnen controleren, Het is één van de grote doelstellingen van de figuren, die ook al decennia schreeuwen om een NWO, a ‘new world order’. De aankomende ineenstorting van het fiat-geld -om de simpele reden dat dit systeem onder zijn eigen druk bezwijkt- én de doelen van dit wereldwijd vertakte geldimperium, dienen goed voor ogen te worden gehouden, teneinde dit artikel in essentie te doorgronden.. (bron)

Gaat het dan toch gebeuren? Jullie mening?

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Thinkfree:

@TTC

 die richting gaat het denk ik wel in 1 digitale wereld munt

Dat is inderdaad al lang voorspeld, men tracht het hier alleen weer als een complot te doen overkomen. De gevolgen hiervan zijn echter wel drastisch, indien begrepen ten goede.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nieuw complotje? Als de NSA dat bedacht heeft waarom zijn er dan verschillende cryptomunten? Waarom dan een munt waar men totaal geen controle over kan hebben? Waarom is dan het aantal mogelijke munten beperkt? Waarom maakt men dan een munt die, als hij wereldwijd door iedereen als enige munt gebruikt gaat worden, zo ongeveer alle energie resources van onze hele aardkloot op gaat souperen om de transacties bij te houden. Waarom maakt men dan een munt die vooralsnog voor een groot deel van de wereldbevolking niet gebruikt kan worden omdat men de middelen niet heeft om hem te gebruiken.

persoonlijk denk ik dat het een bedenksel van Trump is in de hoop Kim Jong-un, beter bekend als rocketman, dwars te kunnen zitten omdat de Russen vanwege doping gebruik toch al niet naar de Olympische spelen mogen en er geen andere manier lijkt om in Iran een monetaire reset tot stand te brengen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
38 minuten geleden zei Mullog:

Nieuw complotje? Als de NSA dat bedacht heeft waarom zijn er dan verschillende cryptomunten? 

Om verschillende encryptiesystemen uit te testen voordat het beste als de definitieve cryptocurrency wordt uitgekozen.

Citaat

 

Waarom dan een munt waar men totaal geen controle over kan hebben?

 

Er is juist een totale controle over mogelijk, in tegenstelling tot ons huidige girale en cash geld.  Degene die het internet beheerst, beheerst de cryptocurrency.  En degene die de crytptocurrency (met blockchain) programmeert heeft de gehele wereld onder controle, want die bepaalt exact wie wat waaraan kan uitgeven.  Men doet net of het gedecentraliseerd is, maar als het al nog niet gecentraliseerd is dan is dat natuurlijk vrij eenvoudig te realiseren. Het is nu alleen nog niet zichtbaar wie die centrale macht heeft of krijgt. 

Citaat

Waarom is dan het aantal mogelijke munten beperkt?

Ik denk omdat ze slechts de "kinderziektes" uit de munt willen halen voor wereldwijde implementatie, en er dus helemaal geen sprake is van decentralisatie.

Citaat

Waarom maakt men dan een munt die, als hij wereldwijd door iedereen als enige munt gebruikt gaat worden, zo ongeveer alle energie resources van onze hele aardkloot op gaat souperen om de transacties bij te houden.

A) ze hebben allang alternatieve energiebronnen die veel krachtiger zijn. Hoe denk je dat Nasa haar ufo's in enkele seconden van Londen naar New York laat vliegen? En hoe denk je dat ze tientallen jaren satellieten in de ruimte onderzoek konden laten doen?  (Met zonnepanelen, ja, weet ik, maar ik bedoel aan te geven dat er veel meer mogelijk is dan aan de mensen bekend wordt gemaakt).

B )  op aarde wordt energie verkregen uit wind en uit stromend water.  Een chip die in het lichaam van een mens wordt geimplanteerd kan wellicht van energie worden voorzien door het lichaam van die mens, namelijk de bloedstroom, de hartslag en de ademhaling. 

 

Citaat

Waarom maakt men dan een munt die vooralsnog voor een groot deel van de wereldbevolking niet gebruikt kan worden omdat men de middelen niet heeft om hem te gebruiken.

Wereldleiders werken er, overigens samen met de paus, hard aan om ieder laatste mens in elke uithoek van de wereld en dus ook in de bush bush,  die er nog geen heeft, van een bankrekening te voorzien.  Dat de paus zich daar hard voor maakt is geen complottheorie maar gewoon een jaartje of zo geleden op de Nederlandse televisie geweest. De paus doet dat natuurlijk uit volkomen goede bedoelingen, hij vindt het zielig dat die zeer gelukkig levende bosvolkjes zonder bankrekening leven. Dat geven van bankrekeningen aan die volkeren lukt nog niet heel goed, want oerwoudvolkjes willen geen geld gebruiken, die ruilen gewoon hun spullen.  Met een implanteerbare chip kan men hen wellicht dwingen. Als de mensen in de stad, waar uitsluitend het dorpshoofd af en toe naar toe gaat, zo'n chip hebben, hebben die dorpshoofden geen adres meer voor hun ruilhandel. 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
38 minuten geleden zei Dolce Vita:

Om verschillende encryptiesystemen uit te testen voordat het beste als de definitieve cryptocurrency wordt uitgekozen.

Er is juist een totale controle over mogelijk, in tegenstelling tot ons huidige girale en cash geld.  Degene die het internet beheerst, beheerst de cryptocurrency.  En degene die de crytptocurrency (met blockchain) programmeert heeft de gehele wereld onder controle, want die bepaalt exact wie wat waaraan kan uitgeven.  Men doet net of het gedecentraliseerd is, maar als het al nog niet gecentraliseerd is dan is dat natuurlijk vrij eenvoudig te realiseren. Het is nu alleen nog niet zichtbaar wie die centrale macht heeft of krijgt. 

Ik denk omdat ze slechts de "kinderziektes" uit de munt willen halen voor wereldwijde implementatie, en er dus helemaal geen sprake is van decentralisatie.

A) ze hebben allang alternatieve energiebronnen die veel krachtiger zijn. Hoe denk je dat Nasa haar ufo's in enkele seconden van Londen naar New York laat vliegen? En hoe denk je dat ze tientallen jaren satellieten in de ruimte onderzoek konden laten doen?  (Met zonnepanelen, ja, weet ik, maar ik bedoel aan te geven dat er veel meer mogelijk is dan aan de mensen bekend wordt gemaakt).

B )  op aarde wordt energie verkregen uit wind en uit stromend water.  Een chip die in het lichaam van een mens wordt geimplanteerd kan wellicht van energie worden voorzien door het lichaam van die mens, namelijk de bloedstroom, de hartslag en de ademhaling. 

 

Wereldleiders werken er, overigens samen met de paus, hard aan om ieder laatste mens in elke uithoek van de wereld en dus ook in de bush bush,  die er nog geen heeft, van een bankrekening te voorzien.  Dat de paus zich daar hard voor maakt is geen complottheorie maar gewoon een jaartje of zo geleden op de Nederlandse televisie geweest. De paus doet dat natuurlijk uit volkomen goede bedoelingen, hij vindt het zielig dat die zeer gelukkig levende bosvolkjes zonder bankrekening leven. Dat geven van bankrekeningen aan die volkeren lukt nog niet heel goed, want oerwoudvolkjes willen geen geld gebruiken, die ruilen gewoon hun spullen.  Met een implanteerbare chip kan men hen wellicht dwingen. Als de mensen in de stad, waar uitsluitend het dorpshoofd af en toe naar toe gaat, zo'n chip hebben, hebben die dorpshoofden geen adres meer voor hun ruilhandel. 

 

A620C438-4FC4-4341-9D49-2F6F2936A15B.jpeg

Link naar bericht
Deel via andere websites

 

2 uur geleden zei TTC:

Dat is inderdaad al lang voorspeld, men tracht het hier alleen weer als een complot te doen overkomen. De gevolgen hiervan zijn echter wel drastisch, indien begrepen ten goede.

Juist. En de NWO is ook gewoon open en bloot vele decennia door vele presidenten en andere leidersfiguren besproken.    Bizar hoe juist de mensen die de waarheid zouden  liefhebben zo benauwd reageren.   

1 uur geleden zei Flash Gordon:

Het is toch aardig om te zien hoe fit forum van dieptepunt naar nieuw dieptepunt hobbelt _O-

Interessant om te zien hoe een deel van het christendom met dergelijke reacties naar een nieuw dieptepunt hobbelt. :( Kun je eigenlijk nog wel gewoon je mening inhoudelijk geven? In plaats van altijd direct op de persoon te spelen zodra je het ergens niet mee eens bent? Het is zo makkelijk om dit soort commentaar neer te zetten. Het vergt iets meer moeite om een inhoudelijke bijdrage aan het onderwerp te leveren.  En als het je interesse niet heeft, waarom start je dan niet gewoon een mooie bijbelstudietopic, of een andere inhoudelijke topic over het algemeen christelijk geloof of meer specifiek je  persoonlijke geloofsrichting?  We lezen het graag en wellicht krijg je er ook nog inhoudelijk interessante reacties op van oudgedienden of nieuwgedienden. Voor jou als diaken moet dit toch niet zo moeilijk zijn?

 

1 uur geleden zei Thorgrem:

Voordat ik het topic en enkele andere complottheorieën topics sluit ben ik wel zeer benieuwd naar de beweegredenen om dit allemaal op een christelijk forum te plaatsen. 

Doe maar gauw dicht dan. Wel een aanfluiting voor een deel van het christendom dat sommigen zo benauwd zijn voor de actualiteit.  Doe dan die rubriek levensbeschouwing gewoon weg en ook de rubriek actualiteit.  

2 uur geleden zei Thinkfree:

@TTC

 die richting gaat het denk ik wel in 1 digitale wereld munt

Tsja, volgens sommigen is zelfs dagblad Trouw kennelijk complottheoretiker https://www.trouw.nl/home/bitcoin-de-virtuele-wereldmunt-die-de-banken-buitenspel-moet-zetten~a6a37c87/

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
56 minuten geleden zei Appie B:

 

A620C438-4FC4-4341-9D49-2F6F2936A15B.jpeg

 

Waarom open jij zelf niet eens een topic? Bijvoorbeeld eentje in het geloofsgedeelte, en ga dan daar eens je vragen stellen over het christendom?  Wellicht kunnen Flash en Thorgrem en diverse andere christenen daar interessante inhoudelijke antwoorden op geven. Wat doe jij om aan dit forum bij te dragen? 

 

2 uur geleden zei Mullog:

persoonlijk denk ik dat het een bedenksel van Trump is in de hoop Kim Jong-un, beter bekend als rocketman, dwars te kunnen zitten omdat de Russen vanwege doping gebruik toch al niet naar de Olympische spelen mogen en er geen andere manier lijkt om in Iran een monetaire reset tot stand te brengen.

 

Ook van jou heb ik tot nog toe ook nog nooit iets inhoudelijks gelezen. Waarom open jij niet eens een topic? Bijvoorbeeld eentje in het geloofsgedeelte, en kun je dan daar eens je vragen stellen over het christendom?  In plaats van altijd dat eeuwige goedkope conmentaar op anderen? Wellicht kunnen Flash en Thorgrem en diverse andere christenen daar interessante inhoudelijke antwoorden op geven en komt er een keer iets inhoudelijks Denk er eens over na, wat je zelf kunt doen om aan dit forum bij te dragen?  

Link naar bericht
Deel via andere websites
55 minuten geleden zei Dolce Vita:

Ook van jou heb ik tot nog toe ook nog nooit iets inhoudelijks gelezen.

Dan heb je niet alles gelezen wat ik ooit heb ingebracht (wat ik overigens ook niet van jou of iemand anders verwacht, want dat zou ik zelf ook niet doen, met terugwerkende kracht topic doorploeteren is bepaald geen feest).

Ik ben hier ooit beland vanwege een discussie over evolutie met vooral @student en een beetje blijven plakken. Ik zal de eerste zijn om toe te geven dat ik op dit moment voornamelijk meelees en af en toe ergens op in ga. Ik vind dit topic van een dusdanigen schlemielige treurigheid dat ik het dan niet kan laten om het belachlijk te maken. Topics die mij niet interesseren, zoals Het Boek Job, reageer ik ook niet op.

Verder zijn de inhoudelijke discussies naar mijn mening hier kwalitatief wel naar beneden gegaan. Er wordt vooral geroeptoetert en vooral ook niet geluisterd. Er worden vooral statements geplaatst die vaak iedere grond of iedere logica missen. Om een voorbeeldje te geven

 

Als @Kaasjeskruidzegt

Citaat

Iemand kan toch ook gewoon goed opletten op wat er om zich heen gebeurd en vervolgens met vragen komen te zitten.

En ik ik reageer dan met
 

Citaat

 

Natuurlijk. En als je dan de wetenschappelijke antwoorden niet accepteert (wat ook gewoon kan) dan kom je bij God uit (wat ook gewoon kan). Mijn kinderen groeien op in een atheistisch milieu en hebben ook vragen. God als antwoord op het soort vragen dat leidt tot "het moet wel ontworpen zijn" als antwoord accepteren ze niet vanuit hun kritische standpunt. Vandaar dai ik denk dat je al een aardig eind de theistische kant op bent gegaan als je dat wel denkt.

Maar ik kan er ook gewoon naast zitten hoor, maar het verbaasd me gewoon als ik zoiets lees.

 

krijg ik van @Thinkfree de vraag
 

Citaat

 

Oh, en sinds wanneer doet wetenschap daar antwoord op geven ?

( over het wel/niet bestaan van een god)

 

wat voor mij een hele vreemde twist in de discussie is want die ging helemaal niet over wetenschap en het bewijzen dat God bestaat maar over hoe God wel of niet een rol speelt als je atheistisch bent opgegroeid. En ik zie die vreemde twists wel vaker voorbij komen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
55 minuten geleden zei Mullog:

Natuurlijk. En als je dan de wetenschappelijke antwoorden niet accepteert (wat ook gewoon kan) dan kom je bij God uit (wat ook gewoon kan)

Ik doelde vooral op dit stuk, wat bedoel jij hier dan precies ?

Natuurlijk. En als je dan de wetenschappelijke antwoorden niet accepteert (wat ook gewoon kan) Dan kom je bij het atheisme uit (wat ook gewoon kan)

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei TTC:

Geen topic voor leken, wat velen al dachten.

Gaat het dan toch gebeuren? Jullie mening?

De bitcoin is een uitstekende currency om het huidige betaalsysteem mee te omzeilen. Zo kun je er bv eten en drinken mee betalen bij voldoende winkels. Volgens mij controleert de belastingdienst deze kluis niet.

Link naar bericht
Deel via andere websites
18 minuten geleden zei Thinkfree:

Ik doelde vooral op dit stuk, wat bedoel jij hier dan precies ?

 

De jongen stelde zich voor in dat topic en ik verbaasde mij erover dat iemand die in een atheistische omeving is opgegroeid God als verklaring accepteert. Dat is het enige Geen discussie daarover, slechts verbazing. En nog meer verbazing als dat opeens verandert wordt in dat wetenschap antwoord geeft op het al dan niet bestaan van God. Iets waar wetenschap geen antwoord op geeft omdat het buiten het wetenschappelijk domein ligt. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Mullog:

De jongen stelde zich voor in dat topic en ik verbaasde mij erover dat iemand die in een atheistische omeving is opgegroeid God als verklaring accepteert. Dat is het enige Geen discussie daarover, slechts verbazing. En nog meer verbazing als dat opeens verandert wordt in dat wetenschap antwoord geeft op het al dan niet bestaan van God. Iets waar wetenschap geen antwoord op geeft omdat het buiten het wetenschappelijk domein ligt. 

Je doet onbewust ons laten denken dat god en wetenschap gescheiden staan. Dat is de twist aan jouw kant

Net zoals, moraal, kunst, waarde, informatie, enz...buiten het domein van wetenschap staan.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Thinkfree:

Je doet onbewust ons laten denken dat god en wetenschap gescheiden staan. Dat is de twist aan jouw kant

Net zoals, moraal, kunst, waarde, informatie, enz...buiten het domein van wetenschap staan.

 

Onbewust? God en wetenschap staan gescheiden. De rest die je noemt staat niet of veel minder gescheiden van wetenschap. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid