Spring naar bijdragen
Dolce Vita

Aanbevolen berichten

Wat mij opvalt is dat een heleboel mensen, ook inactieve, ineens een blokletter hebben in plaats van hun eigen avatar. Maar er staat dan niet in de lijst "pietje heeft zijn schermafbeelding veranderd". 

Voorheen kon je lezen dat iemand zelf zijn schermafbeelding had veranderd. Dus mijn vragen

1. Hebben die mensen die die blokletters hebben, dat zelf gedaan en daar dus zelf voor gekozen? 

2. Zo ja, klopt het dat een verandering van schermafbeelding niet meer als mededeling in de actieve topiclijst verschijnt?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goed gezien ;)

1. Nee dit hebben ze niet zelf aangepast. Deze avatars is een een nieuwe functionaliteit hierdoor word er op basis van hun naam een avatar gegenereerd.

2. Als men zelf een avatar upload is dit inderdaad gewoon zichtbaar in het overzicht.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 uur geleden zei Rommel:

Goed gezien ;)

1. Nee dit hebben ze niet zelf aangepast. Deze avatars is een een nieuwe functionaliteit hierdoor word er op basis van hun naam een avatar gegenereerd.

2. Als men zelf een avatar upload is dit inderdaad gewoon zichtbaar in het overzicht.

Okay. Dankjewel voor je antwoord, Rommel. *:}

Ik vind het dan wel een leuke functionaliteit. Beter een blokletter dan helemaal niks.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bewegende avatars vind ik erg storend, het lukt mij dan niet om het bijbehorende bericht te lezen.

Zijn er meer mensen hier die bepaalde avatars storend vinden?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid