Spring naar bijdragen

Afscheid en nieuwe moderators


Aanbevolen berichten

Voordat we bij het onderwerp nieuwe moderators aankomen wil ik eerst @Thorgrem bedanken voor zijn hulp op het forum! Hij was voor een tijd de enige rots in de branding wat betreft het forum in goede banen te leiden. Bedankt hiervoor!

Na zijn mededeling dat hij de jas van moderator aan de kapstok zou hangen zijn we op zoek gegaan naar andere moderators die het gat op kunnen vangen. De keus is gevallen op @Naeva, @sjako en @Trajecto. Van harte gefeliciteerd met jullie nieuwe aanstelling!

Om ook nog even als herinnering en mocht iemand het gemist hebben is nu @JoostG ook nog back-up administrator. Door mijn afwezigheid bleven ook sommige dingen liggen gezien het simpele feit dat hier extra rechten voor nodig zijn. Door deze wijziging in de crew kunnen we sneller zaken afhandelen en is de crew niet afhankelijk van 1 persoon voor bepaalde dingen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goed om te horen dat er nieuwe aanwas is. Helaas verstoort dit natuurlijk ernstig onze plannen om Credible uiteindelijk te assimileren in de katholieke Kerk, maar ach. ;)

Nieuwe vissen Naeva, Sjako, Trajecto en Joost, veel succes met jullie nieuwe aanstelling, oude haai Thorgrem, bedankt voor je werk hier.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Graag gedaan. Er zaten leuke en minder leuke kanten aan.

Ik wens de nieuwe crewleden succes, en de oude ook. Ik hoop dat jullie een beetje in staat zijn om de gekkies (atheïst of theïst) te weren. Soms is daar een botte bijl voor nodig en soms kan je mensen nog een beetje bijsturen. Dat zal zeker in het begin aftasten worden. Ik hoop dat jullie daarbij steun aan elkaar hebben.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Rommel unpinned this discussie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid