Spring naar bijdragen

is dat trollen?


Aanbevolen berichten

Op 3-3-2018 om 10:00 zei Lobke:

Al een zeer lange tijd loop ik tegen iets aan wat ik heel naar vind. Ik heb geen vertrouwen meer in een aantal forumleden, ik heb steeds de neiging om tegen anderen te zeggen; "reageer er niet op, want je wordt in het ootje genomen'. Wanneer mensen al geruime tijd op een ander forum roepen dat de meeste christenen schijnheilig zijn. En hier allerlei christelijke typetjes spelen ben je dan een trol of gewoon zelf schijnheilig. Wanneer je al zeer lange tijd je voordoet als christen en smijt met O-T teksten is dat dan een goede grap, -want we spreken over een natuurtalent- of ben je dan een trol? Ik heb die personen benaderd maar ze doen of hun neus bloed, ze ontkennen het met een grap. Ze amuseren zich toch? Het is een mooi tijdverdrijf. Maar hoe zit het met vertrouwen, hoe zit het met mensen serieus nemen ook al hebben ze een totaal andere mening.  Ik heb de mods hier nooit over geschreven, want bewijzen?? Het enige bewijs is dat ik het zeker weet maar daar koop je niets voor. Hoe kijken jullie er tegen aan?  Herkennen jullie dit? Kan dit, moeten we het maar gewoon accepteren? Ik kan het niet,want ik merk dat het het slechtste in mij naar boven haalt.

Trollen vallen heel snel door de mand, gewoon een kwestie van alert blijven en je strategie aan te passen. Vaak is het pijnlijk dat ze dat zelf niet eens doorhebben, ze zoeken natuurlijk wel hun slachtoffers uit die in hun val trappen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei TTC:

Trollen vallen heel snel door de mand,

Dat valt in de praktijk soms vies tegen. Daar kunnen we op dit forum ruimschoots over meepraten. Soms duurde het maanden voordat er voldoende 'bewijslast' verzameld was om iemand permanent te weren.

bewerkt door Thorgrem
Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Thorgrem:

Dat valt in de praktijk soms vies tegen. Daar kunnen we op dit forum ruimschoots over meepraten. Soms duurden het maanden voordat er voldoende 'bewijslast' verzameld was om iemand permanent te weren.

Inderdaad het vermoeden van trollen en kloons is één ding maar je kan niet zomaar iemand permanent bannen vanwege een vermoeden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
36 minuten geleden zei Thorgrem:

Dat valt in de praktijk soms vies tegen. Daar kunnen we op dit forum ruimschoots over meepraten. Soms duurde het maanden voordat er voldoende 'bewijslast' verzameld was om iemand permanent te weren.

Ja, ze zijn slinks, inmiddels zijn er wetenschappelijke studies over verschenen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Beste allemaal, 

Volgens het onderzoek van de moderatie klopt mijn vermoeden niet.  Beste Cybelle, mijn excuus voor de verwarring.

Toch stop ik met internetfora.

Beste  beheerders, willen jullie alsjeblieft mijn account op non actief zetten?  Hartelijk dank voor al jullie moeite en de goede tijden.  Ik wens  allen een zeer prettige voortzetting toe.

Hartelijke groet.

D.V.

bewerkt door Dolce Vita
Link naar bericht
Deel via andere websites

Dolce Vita, bedankt voor je bijdragen; je hebt heel wat gepost.

Dan kan deze feedbackdraad nu afgesloten worden. We hebben de vermoedens van de afgelopen dagen onderzocht.
Voor nieuwe dingen die verdacht zijn of lijken kun je natuurlijk steeds naar het team een bericht sturen.
En als je iets wilt bespreken over het reilen en zeilen van het forum kun je ook een nieuw feedbacktopic openen.
We doen ons best om het forum prettig te houden en onregelmatigheden proberen we aan te pakken.

De draad gaat op slot.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid