Spring naar bijdragen

Feedback: Een aantal vragen voor een schoolopdracht!


Aanbevolen berichten

Op 5-3-2018 om 22:57 zei Trajecto:

Één bericht verwijderd. De vragenlijst is bedoeld ter beantwoording door gelovigen.

Forummers die niet geloven mogen wel met Credible meedoen en over hun opvattingen vertellen, maar in dit topic is dat niet de bedoeling.

???? ik weet absoluut niet wat er in het bericht stondwat verwijderd is. Deze text is bijna racistisch zoals negers eerder wel mee  mochten in de bus, maar ze moesten achter in zitten.

Sorry, maar dikke middelvinger omhoog voor deze opmerking

Link naar bericht
Deel via andere websites
44 minuten geleden zei Mcmadtasty:

???? ik weet absoluut niet wat er in het bericht stondwat verwijderd is. Deze text is bijna racistisch zoals negers eerder wel mee  mochten in de bus, maar ze moesten achter in zitten.

Sorry, maar dikke middelvinger omhoog voor deze opmerking

Je bent op een christelijk forum en schikt je naar de regels hier of je vertrekt. En met dit soort opmerkingen bespoedig je je vertrek alleen maar.

Link naar bericht
Deel via andere websites
53 minuten geleden zei Mcmadtasty:

???? ik weet absoluut niet wat er in het bericht stondwat verwijderd is. Deze text is bijna racistisch zoals negers eerder wel mee  mochten in de bus, maar ze moesten achter in zitten.

Sorry, maar dikke middelvinger omhoog voor deze opmerking

Ik weet wel wat er stond. En acht het terecht dat het verwijderd is.

Dit is een christelijk forum. Er komt hier iemand die vanuit christelijk perspectief antwoord wil op vragen. Dan is een athistische, gnostische, islamitische enz visie offtopic. Je bent met je aanmelding hier akkoord gegaan met de doelstellingen van Credible. Die heb je te respecteren. Zo te zien doe jij dat niet. Ik neem aan dat je zelf de uitgang weet te vinden? Zo niet dan hoop ik dat de crew je daar een handje bij helpt. Verbaal agressieve neo-atheïstische keyboard warriors met hun bekeringsdrang kunnen we missen als kiespijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid