Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

beste, seks is een grote vuiligheid. hoeveel ellende heeft dit al niet gebracht in de mensengeschiedenis ? seks is een grote verdorvenheid. beschamend. vies. goor. besmettelijk. vernederend. kwetsend. ongewenst zwanger makend. pervers. verkrachtingen. ongewenst bepotelen. ongewenste vieze gedachten. enz enz enz. bron van gigantisch veel misbruik en ellende en afwijkend gedrag. wat ooit door God goed bedoeld werd uitgevonden om zich voort te planten is ontaard in een afschuwelijke rottigheid. belangrijkste broeinest van zonde op aarde. laat maar zitten hoor die rotte seks en die rotte sekshormonen. leve een samenleving zonder seks in het Paradijs waar we naar uitkijken. groeten

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei janal:

beste, seks is een grote vuiligheid. hoeveel ellende heeft dit al niet gebracht in de mensengeschiedenis ? seks is een grote verdorvenheid. beschamend. vies. goor. besmettelijk. vernederend. kwetsend. ongewenst zwanger makend. pervers. verkrachtingen. ongewenst bepotelen. ongewenste vieze gedachten. enz enz enz. bron van gigantisch veel misbruik en ellende en afwijkend gedrag. wat ooit door God goed bedoeld werd uitgevonden om zich voort te planten is ontaard in een afschuwelijke rottigheid. belangrijkste broeinest van zonde op aarde. laat maar zitten hoor die rotte seks en die rotte sekshormonen. leve een samenleving zonder seks in het Paradijs waar we naar uitkijken. groeten

Beste,

Hoewel je redenatie niet voor iedereen opgaat, kan ik me er het e.e.a. bij voorstellen. De gevolgen die jij benoemt vinden hun oorsprong in mensen die zelf standaarden gaan bepalen en daarmee van objectief naar subjectief gaan. Dan wordt seks niets meer dan lust en de bevrediging daarvan.

Groeten.

PS: Je nickname is op zijn zachtst gezegd discutabel en wat mij betreft vrouwonvriendelijk.

bewerkt door Kaasjeskruid
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Kaasjeskruid:

........Dan wordt seks niets meer dan lust en de bevrediging daarvan.

 

Niet eens dat alleen @Kaasjeskruid  Dat is wat een persoon denkt die dit alles zo prima vindt.

Dit is de andere kant en gaat nog veel verder. Dit is ziek, als je er alleen zo over kunt denken.

Er zijn vele vormen om over seks te denken, maar dit slaat alles.

Citaat

PS: Je nickname is op zijn zachtst gezegd discutabel en wat mij betreft vrouwonvriendelijk.

Eens.

Maar voor mensen hier serieus op ingaan: Een perfecte intro om je als trol te doen kennen.

Ik neem het terug als anders blijkt. Dan zeg ik: Ga in een klooster.

Of ga eens naar een psycholoog ipv. deze ziekelijke shit hier neer te plempen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • sjako locked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid