Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Ter ere van de Koning is er een update doorgevoerd van het forum. (eigenlijk omdat ik klaar was om over de rommelmarkt te lopen) Aangezien dit een grote update is kan het zijn dat er bepaalde niet meer goed werken. Graag hoor ik of er door de update wat is omgevallen. Zover ik kan zien werkt alles nog goed maar ik kan (helaas) niet alles overzien.

Er zijn tal van wijzigingen zoals snelheidswinst, betere capatcha om spammers tegen te gaan, zoekfunctie is verbeterd, betere smiley ondersteuning ? en nog een hele rits aan aanpassingen die het werk voor de moderators verbeteren! Daarnaast worden de updates ook geïnstalleerd om de veiligheid te kunnen waarborgen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als ik me aanmeld, krijg ik slechts de eerste pagina van een topic en kan niet de vervolgpaginas openen.

Via de notificates, opent het topic weliswaar op verdere paginas, maar kan ik niet citeren

Als gast kan ik bedoelde topics wel op alle paginas openen

 

 

 

 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het lijkt ermee te maken hebben dat het oude thema nog bij jullie actief is. Deze is nog als back-up aanwezig om, mochten er problemen zijn, snel weer terug te kunnen gaan naar een vorige versie. Deze heb ik nu verwijderd en hoop dat jullie nu automatisch terugvallen op het nieuwe thema die standaard ingesteld staat.

Mocht het probleem niet opgelost zijn raad ik aan even met Ctrl + F5 of Ctrl + R de pagina te verversen en hoop dat het dan opgelost is. Zo niet dan hoor ik dat graag en kijk ik even verder.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid