Spring naar bijdragen

seculier gedweep met de (orthodoxe) islam


Aanbevolen berichten

Zodra er een inhoudelijke reactie komt die de moeite waard is zal ik wel reageren. Maar ik heb niet de indruk dat dit hier op niveau besproken kan worden zonder dat mensen krampachtig in de verdediging schieten. Wat dat betreft kan het ook wel gewoon op slot. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het gaat ook lastig als je geen vragen wilt beantwoorden om duidelijkheid te geven. Ik heb serieus het stuk in de Volkskrant gelezen en gereageerd. Als dit jouw manier van reageren is en er geen intentie is voor gesprek op niveau, dan stel ik voor dat de moderatie dit topic op slot zet.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik begrijp dat het lastig voor je is. Maar ik ga niet enkele decennia seculiere politieke ontwikkelingen voor je uitkauwen. Als die basale kennis ontbreekt dan kan je simpelweg niet participeren in een topic als deze. Dat is niet erg, zo heb ik ook (door gebrek aan kennis) niets te zoeken in sommige topics waar ik dan ook niet reageer. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Thorgrem:

Ik begrijp dat het lastig voor je is. Maar ik ga niet enkele decennia seculiere politieke ontwikkelingen voor je uitkauwen. Als die basale kennis ontbreekt dan kan je simpelweg niet participeren in een topic als deze. Dat is niet erg, zo heb ik ook (door gebrek aan kennis) niets te zoeken in sommige topics waar ik dan ook niet reageer. 

Dus je reageert alleen als mensen het met je eens zijn. Zo werkt het toch niet?! Je komt met een stelling (er is seculier gedweep met de orthodoxe islam) zonder die te onderbouwen, uit te leggen of voorbeelden te geven. Je geeft een link naar een artikel wat verder niks met orthodoxe islam te maken heeft. Je geeft een voorbeeld over het ramadanjournaal, wat m.i. niks met seculier gedweep te maken heeft. 

Ik geef een serieuze reactie in je topic. Het minste wat je kunt doen is op die post serieus reageren, ook al is het niet de reactie op je topic die je voor ogen had. Als dit jouw manier van communiceren is, dan getuigt dat van weinig respect richting je medeforummers. En gezien je andere reacties (ook naar anderen toe) wijst het meer naar getrol.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid