Spring naar bijdragen

Modbreak @ Desid, betreffende WTG


Aanbevolen berichten

@Hobble-Frank,

Eerst verdraai je mijn woorden en als ik daar op wijs redeneer ik raar. Verder zeg ik nergens (en ik vind dat ook niet) dat JG beter niet langs de deuren kunnen gaan. De redenatie zoals bedoeld in de laatste zin, geldt dus niet voor de JG, in tegenstelling tot wat je suggereert dat ik stel. LHBT gaan niet de deuren langs om mensen van seksuele voorkeur te doen veranderen. Waar je dat vandaan haalt is mij een volkomen raadsel.
Hou eerst eens op met verdraaien en conclusies trekken op grond van aannames, dat schiet allemaal niet zo op en leidt af van de feitelijke discussie.
Speaking off, van mij mag dit topic dicht, wat gezegd kon worden is gezegd. 

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
12 minuten geleden zei Dat beloof ik:

@Hobble-Frank,

Verder zeg ik nergens (en ik vind dat ook niet) dat JG beter niet langs de deuren kunnen gaan. 

Waarom moet de samenleving dan deze mensen duidelijk maken dat ze in de huidige tijd, door deur-aan-deur te gaan, voor veel onrust en onveiligheidsgevoelens zorgen? 

Citaat

LHBT gaan niet de deuren langs om mensen van seksuele voorkeur te doen veranderen.

Nee, ze hoeven slechts op straat te lopen om onheus bejegend te worden in woord en/of daad. Moet de samenleving hen ook duidelijk maken dat ze in de huidige tijd door over straat te lopen voor veel onrust en onveiligheidsgevoelens zorgen?

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid