Spring naar bijdragen

Gekke gebeurtenissen


Aanbevolen berichten

beste mensen,

ik ben zelf niet gelovig maar door de gebeurtenissen van afgelopen week heb ik het gevoel dat dit iets betekend en hoop ik hier een antwoord te vinden.

twee dagen geleden was ik aan het werk (ik werk in de horeca) en er kwam een beetje vreemde man naar binnen wandelen. Deze man liep door naar de balie en zat me een poosje aan te kijken. Ik dacht eerst hij zit even te denken wat zal ik bestellen? Maar nee. De man begon tegen mij te praten ik had hem nooit eerder gezien. Hij begon aan mij te vragen hoe het met mij ging, ik zei vrolijk gaat goed hoor en met u? En toen begon het hij begon tegen mij te zeggen dat ik het hem niet kon wijs maken en toen begon hij allemaal privé situaties opnoemen. Mijn stiefvader is terminaal ziek en ook hier begon hij over zonder dat hij mij kende.. hij zei tegen mij dat hij op een goede plek terecht zou komen. Ik zei tegen die man dat ik hem een beetje eng begon te vinden hij zei enkele dingen wat ik niet kon verstaan hij zei dat hij met het derde oog mij kon lezen maar ook mij hand. Maar dit vind ik onzin en zei hem dat ik dat niet zo fijn vond omdat ik hier totaal niet in geloof maar ik zit wel met een dubbel gevoel. Omdat deze man dingen vertelde wat hij nooit zou kunnen weten.

En nadat dit was verteld zat ik lekker op de bank tv te kijken. Ik kijk een bepaalde zender standaard als ik tv kijk, zodoende had ik dus id op staan. Totdat het me begon te vervelen en uitzending gemist ging kijken. Normaal valt het scherm op de zelfde zender als wat je van te voren op hebt staan. Maar dit keer was het iets anders en kwam het op sbs9 terecht. Net op dat moment kwam er een tekst (ik weet niet meer precies wat) maar ongeveer zieke mensen zouden geen pijn meer hebben. Ook kwam de naam van mijn werk in de tekst voor. En bepaalde dingen waar de man die me aansprak over had kwam ook weer op een soort vergelijkbare manier daarin terecht.

Wie kan me dit uitleggen wat dit kan betekenen want ben wel nieuwsgierig

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 27-6-2018 om 08:31 zei Kllv9:

Wie kan me dit uitleggen wat dit kan betekenen want ben wel nieuwsgierig

Er zijn denk ik tig new age forums waar ze dol zijn op het bespreken van dit soort zaken. ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 27-6-2018 om 08:31 zei Kllv9:

Ik zei tegen die man dat ik hem een beetje eng begon te vinden hij zei enkele dingen wat ik niet kon verstaan hij zei dat hij met het derde oog mij kon lezen maar ook mij hand.

Er niet op spiritistische zaken ingaan. Komt niet van God af hoor.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 months later...
3 uur geleden zei IlonkavanVliet:

Ik weet uit eigen ervaring dat God op heel veel verschillende manieren jouw aandacht probeert te trekken, en dit was zo'n moment. Altijd een open geest blijven houden. En God houd van je.

Zeker, maar wees voorzichtig. Satan kan zich voordoen als een engel des lichts.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 8 months later...

Kan me nog een dienst herinneren van Bayles Conley op YouTube 
die ook maar naar een man werd getrokken die zelf geen geloof had.
De eerste keer wees deze man het af, maar uiteindelijk kwam daar de ontmoeting 
op een bizare manier en kreeg deze man overtuigd over het geloof .

Dus het zou zo maar kunnen dat je geroepen word zeg maar.

Link naar bericht
Deel via andere websites
54 minuten geleden zei Ted1974:

Kan me nog een dienst herinneren van Bayles Conley op YouTube 
die ook maar naar een man werd getrokken die zelf geen geloof had.
De eerste keer wees deze man het af, maar uiteindelijk kwam daar de ontmoeting 
op een bizare manier en kreeg deze man overtuigd over het geloof .

Dus het zou zo maar kunnen dat je geroepen word zeg maar.

Je bedoelt Bayless Conley, van Cottonwood, neem ik aan? Is een fijne gemeente, die ik iedereen kan aanraden:

https://bayless-conley.nl/over-bayless/geloofsbelijdenis/

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 year later...

@Kllv9, het kan zijn dat die man een gave van helderziendheid had van God; maar ook demonen kunnen deze privé informatie weten en ze kunnen ook verschijnen in een menselijke gedaante. In beide gevallen het is een goede aanleiding voor jou om je tot Jezus te bekeren.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid