Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Quest:

Ik neem aan dat je nu als moderator op het matje geroepen gaat worden en wat strafpunten gaat krijgen wegens het valselijk beschuldigen van iemand.

Je doet nogal ironisch en we kunnen dat niet uitsluiten. Als dat niet zo is, mijn excuus, maar we nemen dit heel serieus.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei sjako:

Je doet nogal ironisch en we kunnen dat niet uitsluiten. Als dat niet zo is, mijn excuus, maar we nemen dit heel serieus.

Ironisch, omdat je net doet of thorgrem en de rest van de users hier onnozel zijn.

PS. Als je wat minder met evangeliseren hier bezig zou zijn dan zou je al weten wie het was.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Quest:

PS. Als je wat minder met evangeliseren hier bezig zou zijn dan zou je al weten wie het was.

Ik heb een goede kanshebber en dat is in eerste instantie niet jij. En hou eens op met je verdachtmakingen. Ik ben dat behoorlijk zat te raken.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei sjako:

Ik heb een goede kanshebber en dat is in eerste instantie niet jij. En hou eens op met je verdachtmakingen. Ik ben dat behoorlijk zat te raken.

Je hebt een goede kanshebber? En dan beschuldigd je eerst mij!!  Over verdachtmakingen gesproken!

En hup je gaat weer in de slachtoffer rol. Wij zijn jou namelijk al maanden zat.

Ik ken echt niemand die ongeschikter is voor de functie van moderator.

Link naar bericht
Deel via andere websites
45 minuten geleden zei sjako:

We zijn aan het uitzoeken en dingen gaan snel. We doen ons werk.

En dan? Dan heb je na veel moeite gevonden wie het is, vervolgens gebruikt die persoon een proxy server en vervolgens begint het verhaal weer van voor af aan. Jij gaat mensen weer vals beschuldigen, kruipt in de slachtofferrol, gaat hier weer uitleggen dat we me een trol te maken hebben ?, weer een topic verpest.

Gewoon een ban geven, je bent nu de troll, die ongetwijfeld nog mee leest alleen maar aan het voeden. En waarom doe je dat, waarschijnlijk alleen maar om te bewijzen dat je wel wat voorsteld op dit forum. Zoek liefde en een leven en ga gelukkig worden.

modbreak Trajecto: Dit is niet de plek om bezwaren tegen een moderator naar voren te brengen en al helemaal niet op deze manier.

Tezamen met wat er al van onlangs aan waarschuwing stond krijg je nu een ban van een maand.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 12-7-2018 om 18:56 zei Dat beloof ik:

Het was helaas nodig dat de tweede kamer daar wat van vond, omdat het bestuur van de JG niet mee wilde werken!

https://nos.nl/artikel/2239683-hele-tweede-kamer-wil-misbruikonderzoek-jehovah-s-getuigen.html   

En dat maakt je opmerking dat JG zich altijd aan de wet zullen houden duidelijke onzin.

modbreak Trajecto: Gaarne wat gematigder formuleren. Als er zo'n onderzoek komt wachten we af wat de uitkomst zal zijn.

(Natuurlijk is het niet het moment om te zeggen dat er bij de Jehovah's getuigen nooit de wet overtreden wordt, maar nu vóór zo'n onderzoek beweren dat iemand duidelijke onzin sprak die zoiets eerder misschien eens zei is ook niet nodig.)

Ik ben gewend zelf te formuleren en dat blijf ik ook doen.
Het gaat mij hier niet om de uitkomst van het onderzoek, eerder om het al dan niet meewerken er aan.
Vandaar mij opmerking '' onzin''  over de uitlating van Jehova''s zich altijd aan de wet zullen houden (waarmee dan de Nederlandse Wetten worden bedoeld).
In het verleden is trouwens meerdere malen gebleken dat dit laatste niet zo is (dienstplicht bv.)
Jehova's willen zich aan de Nederlandse Wet houden zolang die wet niet in strijd is met hun religie.  

modbreak Trajecto: Uiteraard kun je zelf formuleren, maar als je post aanleiding geeft voor een opmerking of ingreep door de moderatie komt die wel.

Link naar bericht
Deel via andere websites
36 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Jehova's willen zich aan de Nederlandse Wet houden zolang die wet niet in strijd is met hun religie.  

Waar dan ook nog eens bijkomt dat het onderzoek er onder grote druk komt en dat je er donder op kunt zeggen dat van buitenaf georganiseerd moet worden en dat er geen JG aan mee gaat werken. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid