Spring naar bijdragen

Excuus aan Willempie


Aanbevolen berichten

Ik besef mij terdege dat ik fel kan zijn in discussies en soms lang doorga op zaken. In een aantal gevallen heb ik daar gelijk in, vind ik zelf.

Maar zelfreflectie is ook op zijn plaats. En dus denk ik ook vaak na over mijn eigen instelling en gedrag.

En als ik dan vind dat ik ergens naast zit, dan wil ik daar ook voor uit komen. Bij één persoon zat ik er aardig naast.

Vandaar hierbij mijn excuses aan Willempie. We zijn elkaar flink in de haren gevlogen over Trump. Ik vind dat nog steeds een gestoorde en gevaarlijk gek. De manier echter waarop ik naar jou toe gereageerd heb, was niet altijd even fraai. Waarom ik zo gereageerd heb ? Bezorgdheid. Geen vergoelijking, wel een verklaring.

Vandaar deze excuses. Ik heb volledig vertrouwen in je integriteit. 

 

bewerkt door HJW
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Kaasjeskruid:

Trump is iig duidelijk wbt zijn standpunt tov de EU: ze doen te weinig en verwachten teveel van Amerika zonder daar het afgesproken geld tegenover te zetten. EU watjes.

Je doelt op het interview met The Sun waarvan hij vandaag zei dat het fake news was ?

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Je doelt op het interview met The Sun waarvan hij vandaag zei dat het fake news was ?

Geen idee in welke roddelbladen jij je neus steekt, maar ik doel op de uithaal van Trump naar Duitsland en het stupide idee om geld uit te geven aan een gaspijp naar Rusland.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Kaasjeskruid:

Trump is iig duidelijk wbt zijn standpunt tov de EU: ze doen te weinig en verwachten teveel van Amerika zonder daar het afgesproken geld tegenover te zetten. EU watjes.

We zullen zien wat werkt. De stille diplomatie waar de verschillende EU landen al eeuwen heer en meester in zijn of het kleuterachtige opzichtige geschreeuw van de oranje oempa loempa wat door moet gaan als de leider van de VS. 

bewerkt door Thorgrem
Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Thorgrem:

We zullen zien wat werkt. De stille diplomatie waar de verschillende EU landen al eeuwen heer en meester in zijn of het kleuterachtige opzichtige geschreeuw van de oranje oempa loempa wat door moet gaan als de leider van de VS. 

Ik ben het absoluut niet eens met de werkwijze van Trump en vind het maar een rare kerel, maar hier heeft hij wel een punt te pakken.

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei Kaasjeskruid:
17 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Je doelt op het interview met The Sun waarvan hij vandaag zei dat het fake news was ?

Geen idee in welke roddelbladen jij je neus steekt, maar ik doel op de uithaal van Trump naar Duitsland en het stupide idee om geld uit te geven aan een gaspijp naar Rusland.

Het gaat er niet om dat je mij weer eens af kat, maar dat iedereen gisteren Trump citeerde uit een interview dat hij aan The Sun gaf.
En volgens mij komt jouw citaat daar ook uit:

2 uur geleden zei Kaasjeskruid:

Trump is iig duidelijk wbt zijn standpunt tov de EU: ze doen te weinig en verwachten teveel van Amerika zonder daar het afgesproken geld tegenover te zetten. EU watjes.

Maar het zegt wel weer genoeg dat je geen antwoord geeft op een gewone vraag daarover, en het slechts houdt bij een snauw naar de vragensteller.

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Het gaat er niet om dat je mij weer eens af kat, maar dat iedereen gisteren Trump citeerde uit een interview dat hij aan The Sun gaf.

Tactiek van Trump. Eerst wat brullen, vervolgens ontkennen en de media de schuld geven.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • JoostG locked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid