Spring naar bijdragen

Satire dmv cartoons/memes/plaatjes


Aanbevolen berichten

41 minuten geleden zei antoon:

Tijd voor een goede mop

Weetje hoe men straatjeugd met teveel geld en wat men uitgeeft aan drugs in Belgie aanpakt, men zet op strategische punten een incasso buro met het opschrift.... superaanbod: vandaag kunt u gratis uw geld inleveren

:#

Met die onmenselijke incassotarieven tegenwoordig is het niet alleen voor straatjeugd een superaanbod ☹️

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 year later...
1 uur geleden zei zendeling:

odW9Kvwl.jpg

 

1 uur geleden zei Kaasjeskruid:

Ongetwijfeld dat die boeventronie die jij Jezus noemt met dergelijke onzin aan komt zetten.

Boeventronie die "ik Jezus noem"? Waar heb je het over?

iu.jpeg.5d786711cc32b576bac02348df9dcade.jpeg.2c1fd9148e2af2faf9c4e6309564f51f.jpeg

bewerkt door zendeling
Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Bastiaan73:

Stellen dit ongeboren zielen voor die wachten op een menselijk lichaampje of geaborteerde kinderen?

Geaborteerde kinderen naar de marsen in Amerika beneden. Daar willen ze de politie minder geld en middelen toedelen. Daarom staat erbij "defund planned parenthood." (Abortuskliniek)

Over een masker zeg ik nog dit: my body my choice :,D

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Man komt bij de dokter, zeg dokter ik heb een stel belangrijke vragen over mijn gezondheid

1 kan ik beter buiten komen of niet beter

2 is het van belang dat ik een mondkapje draag

3 kan ik mijn grootmoeder zonder gevaar bezoeken in het bejaardenhuis

4 Kan het virus overgedragen worden via metalen oppervlakten

5 en ik heb nog meer vragen maar geeft u aub hierop antwoord

Dokter, waarom vraagt u dat aan mij, ik heb geen antwoord daarvoor moet u bij een politieker zijn  

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

Man komt bij de dokter, zeg dokter ik heb een belangrijke vraag over mijn gezondheid, er is Corona getest, maar men weet het nog niet zeker. Dokter: er zijn verschillende mogelijkheden voor u, ik zal de belangrijkste uiteenzetten, ga in complete afzondering 4 weken lang , geen boodschappen, niemand langs laten komen

Man: Maar dokter is dat niet rigoreus  dan lig ik uitgestrekt op de grond. Dokter: klopt maar zachte heelmeesters maken stinkende wonden

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...
Op 31-8-2018 om 15:34 zei Thorgrem:

Nav de Mohamed kleurplaatwedstrijd van Wilders en de gebruikelijke reacties uit de teletijdmachine hier een satire topic.

Aangezien zelfspot (of spot van de eigen groep) een teken van ontwikkeling is bij deze de aftrap;

DlmcPXBXgAE9ISm.jpg

Satire zal best een plaats hebben in het koninkrijk van God. Maar je moet wel oppassen met wie je de spot drijft. Moslims kunnen het over het algemeen slecht waarderen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
44 minuten geleden zei Chiel Fernig:

Satire zal best een plaats hebben in het koninkrijk van God. Maar je moet wel oppassen met wie je de spot drijft. Moslims kunnen het over het algemeen slecht waarderen.

denk jij dat in den hemel men 'de spot drijft met elkaar'? een grapje kan, maar de spot drijven is iemand bewust kleineren en daar je genoegen uit halen het is het uitoefenen van trots.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Thinkfree:

denk jij dat in den hemel men 'de spot drijft met elkaar'? een grapje kan, maar de spot drijven is iemand bewust kleineren en daar je genoegen uit halen het is het uitoefenen van trots.

Spotten kan pijnlijk zijn. Goed bedoelende mensen worden gekwetst, dat is zeker niet de bedoeling van God. Daar ben ik het helemaal mee eens. Daarom is het ook dat Wilders bakzeil heeft moeten halen. Helaas is hij te ver gegaan. Maar God heeft hem zijn zin niet gegeven. Een grapje kan leuk zijn, God heeft ook humor gemaakt, maar je moet geen mensen opzettelijk kwetsen, helemaal mee eens. Maar sommigen denken dat ze overal de baas over kunnen spelen. Dat deed Achab in het verhaal van Elia. Elia diende de Heer en omdat Achab het niet goed deed werd er de spot met hem gedreven, hij kon geen antwoord geven. Het gevolg was dat alle profeten van de Baäl (Achab diende de Baäl) gedood werden. Ook deze profeten zaten ernaast. Maar dat is moeilijke materie. Of er in de hemel gespot wordt weet ik niet, in ieder geval zijn er geen mensen die er naast zitten. Er staat: "spot niet met wat je niet kent". Als je iemand pijn doet met spotten dan kan het gebeuren dat hij de spotter aan gaat pakken. Ook staat er: "verdrijf de spotter en de ruzie verdwijnt". Spotten doet pijn en mensen proberen zich te verdedigen, zo krijg je ruzie. Er is veel te doen geweest over plagen en pesten. Niemand wist hoe je dat op moest lossen. Maar jezus weet het wel. Er zijn in de bijbel verschillende teksten over spotten, Pesten is ook spotten. Dat moet je weten.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Man komt bij vriend

Man: We hebben de beker bijna binnen betreffend  aantal besmettingen per 100.000 burgers. kunnen we nu het trauma van de WK 1970 verlies 2-1 van Duitsland vergeten.  Vriend: reken je nu nog niet rijk Duitsland is berucht om zijn eindspel, en hou Belgie in de gaten, de race is nog niet gelopen, we mogen outsider Spanje ook niet vergeten

Onze Bondscoach Rutte, met zijn trainer de  Jong, en assistent  Dissel moeten scherp blijven , opdat Oranje straks alleen aan kop zal gaan.

Zal er nu, bij overwinning  eindelijk een eind komen aan de onverwerkte emotie van het wereldkampioenschap voetbal 1970  

Link naar bericht
Deel via andere websites
44 minuten geleden zei antoon:

Man komt bij vriend

Man: We hebben de beker bijna binnen betreffend  aantal besmettingen per 100.000 burgers. kunnen we nu het trauma van de WK 1970 verlies 2-1 van Duitsland vergeten.  Vriend: reken je nu nog niet rijk Duitsland is berucht om zijn eindspel, en hou Belgie in de gaten, de race is nog niet gelopen, we mogen outsider Spanje ook niet vergeten

Onze Bondscoach Rutte, met zijn trainer de  Jong, en assistent  Dissel moeten scherp blijven , opdat Oranje straks alleen aan kop zal gaan.

Zal er nu, bij overwinning  eindelijk een eind komen aan de onverwerkte emotie van het wereldkampioenschap voetbal 1970  

Dat denk ik niet,  want er was geen wk voetbal in 1970, niet met Nederland althans. 

Los van de vraag of je nu over deze aantallen grapjes moet maken.

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites

Een protestant sterft en gaat naar de hemel. Hij wordt er heel koel ontvangen door Sinte Pieter en neemt in alle discretie zijn plaats in bij de engelenschare.

Een katholiek overkomt hetzelfde. Maar op een dag zijn ze er toevallig getuige van dat er een jehove getuige aan de hemelpoorten toekomt... Is me dat een kabaal !

Er wordt een welkomstserenade gegeven. God zelf komt persoonlijk voor de ontvangst zorgen, de betrokkene wordt met alle eer overladen en er wordt gedronken en gefeest.

De protestant en de katholiek, nochtans heel braaf, krijgen door zoveel verschil in ontvangst toch een licht wrang gevoel en voelen zich een beetje tekort gedaan. Ze besluiten samen naar Sint-Pieter te gaan om bescheiden hun beklag te doen en een beetje uitleg te vragen.

"Jamaar !" zegt Sint-Pieter :
"Het zit hier vol met katholieken en protestanten maar het was wel meer dan honderd jaar geleden dat er een Jehova getuige in de hemel gekomen is !

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid