Spring naar bijdragen

Feedback https://www.credible.nl/topic/28698-verblijdt-u-in-den-heere-te-allen-tijd-wederom-zeg-ik-verblijdt-u/


Aanbevolen berichten

Nav je moderatie in het topic:

Wil ik graag kwijt dat de commotie ontstond in een andere discussie, die vervolgens naar deze discussie werd gesleept. Ik heb mij wellicht wat onhandig uitgedrukt in het topic:

Enige berichten later heb ik dan ook aangegeven dat dit niet zo fraai uitgedrukt was van mij. Maar om hier nu rare conclusies uit te gaan trekken zoals Gaitema doet, dat gaat mijn pet echt te boven. Bij ons is dit een gangbare uitdrukking waarin het woord kont voorkomt. We zeggen dan ook wel eens bruinarmpje tegen zo iemand, vanwege het in de kont steken van die arm van een ander. Nu ik dit zo lees, kan dit, zoals ik al aangegeven heb, wel netter. Ik zal er rekening mee houden en biedt hierbij mijn excuses aan voor het ontstane ongemak. Ik stel voor dat alles wat met deze kwestie te maken heeft verwijderd wordt uit deze draad en we weer back on topic gaan. Het is een mooi onderwerp en dat hoeft niet verknald te worden door gesleep van opmerkingen uit andere discussies.

PS:

Ik ga ervan uit dat je met een gecompliceerde uitleg doelt op het jubeljaar? Mocht dit zo zijn, dan kan ik me hier wel in vinden. Het is een stokpaardje van TTC die hij waar hij maar kan weer eens tevoorschijn wil toveren met eoa zogenaamde betrekking op het onderwerp. Kan wat mij betreft ook verwijderd worden. Mocht je toch doelen op de kernkwadranten, ook daarin geef ik je gelijk en past niet in het topic. Rare geneuzel allemaal, gewoon verwijderen wat mij betreft.

bewerkt door Kaasjeskruid
Link naar bericht
Deel via andere websites

Het hoort inderdaad niet in het topic; ~~verblijdt u in den Heere te allen tijd~~ thuis.En het is "straattaal" maar goed ''elk die wil mag komen'' duzzz....misschien nooit meer doen. Excuses zijn gemaakt en worden hopelijk geaccepteerd. 

En als het weer voorkomt Kaasjeskruid voor straf laten biechten in de R-KK?

bewerkt door Lobke
Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb de bezem door het topic gehaald en het is nu weer open zodat er verder gediscussieerd kan worden.

Achtergrondinformatie -- dus extra informatie en uitleg -- over wat een jubeljaar bij de joden was en wat het bij de christenen nu is, lijkt mij het eerste wat aan de orde is, in het topic.

Deze feedbackdraad kan nu dicht, volgens mij. Eventueel commentaar en vragen kunnen natuurlijk steeds in een nieuwe feedbackdraad of via PB. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid