Spring naar bijdragen

wat is je favo band??


Aanbevolen berichten

hey luitjes

smaken verschillen...dat is een feit

maare wat is nou jouw favoriete band??

zal ik zelf ff beginnen

ik vind vision geweldig

zij spelen en zingen liedjes van hillsong, dwell, tim hughes, vineyard en zelf geschreven liedjes

echt super

vanavond moeten ze optreden (29-10-2004)

dus als je in de buurt van emmen woont

kom!!!!

vanaf half 8 is de zaal open....

bintholt in emmerhout, houtstraat 105, in emmen dus

word superzzzz

groetjes judith

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 922
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Radiohead!!! helemaal geweldig

verder vind ik eigenlijk vrijwel alle muziek soorten goed.. ik heb niet 1 band waar ik helemaal wezenloos van ben..

Mmmm acda en de munnik zijn toch wel mijn favo's als het om nederlandse muziek gaat

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dream Theater is inderdaad fenomenaal, maar wat wil je met zo'n stel conservatoriumfiguren knipoog_dicht.gif.

Waar ik momenteel erg veel naar luister is Spock's Beard (rustiger dan DT), en Transatlantic (projectje van Portnoy, Morse (van Spock's Beardd), en nog twee figuren (bassist van Marillion (ook erg goed) en gitarist van The Flower Kings)).

Het leuke van progressive rock/metal is dat veel van de bandleden zo veelzijdig zijn dat ze allerlei aparte projectjes opstarten, zoals Transatlantic en OSI.

Maar als ik echt een all-time favoriet, waar ik altijd wel naar kan luisteren, en altijd naar zal blijven luisteren, moet ik denk ik Pink Floyd roepen. Zowel het progressievere oudere werk (Interstellar Overdrive is geniaal) als het nieuwere, melodieuzere werk (A Momentary Lapse of Reason en The Division Bell zijn bijvoorbeeld fantastische albums).

Verder luister ik dus veel Dream Theater, K's Choice, Queen, Mostly Autumn (Engelse folk-rock), Saviour Machine (white metal uit Duitsland) Jamiroquai en af en toe wat gothic-achtigs als Evanescence, Nightwish, The Gathering en Within Temptation.

Wat ook vreselijk gaaf is, is Ayreon, een Nederlands project van extreem gevarieerde rock-opera's, met altijd een grote variatie aan bekende en minder bekende vocalisten (onder anderen Bruce Dickinson (Iron Maiden), Barry Hay (Golden Earring), Anneke van Giersbergen (The Gathering).

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 22:43:37 schreef Tarin het volgende:

Dream Theater is inderdaad fenomenaal, maar wat wil je met zo'n stel conservatoriumfiguren
knipoog_dicht.gif
.

Waar ik momenteel erg veel naar luister is
Spock's Beard
(rustiger dan DT), en
Transatlantic
(projectje van Portnoy, Morse (van Spock's Beardd), en nog twee figuren (bassist van Marillion (ook erg goed) en gitarist van The Flower Kings)).

Het leuke van progressive rock/metal is dat veel van de bandleden zo veelzijdig zijn dat ze allerlei aparte projectjes opstarten, zoals Transatlantic en OSI.

En the liquid tension experiment dan?? (#1 & #2) Dat is ook gewoon een must voor jou.. puh2.gif

en natuurlijk de solo platen van neil morse.. (jawel CHRISTELIJKE solo platen.. smile.gif)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zondag 31 oktober 2004 20:45:31 schreef Rexcore het volgende:

[...]

En the liquid tension experiment dan?? (#1 & #2) Dat is ook gewoon een must voor jou..
puh2.gif

en natuurlijk de solo platen van neil morse.. (jawel CHRISTELIJKE solo platen..
smile.gif
)

Ik heb helaas nog niet de kans gehad LTE te beluisteren, maar die staan op mijn (immer groeiende) lijst 'te luisteren/kopen'.

En ik heb inderdaad toevallig afgelopen vrijdag met de LE van Neil Morse's 'Testomony' in m'n handen gestaan, maar €25 vind ik toch een beetje veel eigenlijk momenteel, hoewel ik hem misschien als ik er een paar liedjes van heb gehoor bij Large meebestel als m'n broertje er weer eens wat zooi (waarschijnlijk weer de bekende Maiden t-shirts en Rammstein-posters :/) bestelt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Ik luister vooral evanescence, skillet, thousand foot krutch en audio bulleys. Die laatste is wat meer chille mix muziek en de andere zijn (christelijke) hard-rock bands. Ik vind het opzich wel belangerijk dat het niet TE ruige texten zijn. Die vind je in de Hard-rock\metal sectie tegewoordig BIJNA (ik zeg bijna) alleen maar in christelijke bands.nosmile.gif

btw hoe kun je zo'n plaatje onder je naam doen??bloos.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 13:45:17 schreef metalrick het volgende:

poe...ik heb zo veel bands die ik helemaal geweldig vind....maar Dream Theater vind ik nét iets beter dan de rest
smile.gif

en dat heb ik dan met nightwish big-smile.gifbig-smile.gif

maar ik vind zooowwwveeeel bands egt super goedworshippy.gif

puh2.gif

grtz

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op maandag 15 november 2004 17:54:44 schreef pd het volgende:

Ik luister vooral evanescence, skillet, thousand foot krutch en audio bulleys. Die laatste is wat meer chille mix muziek en de andere zijn (christelijke) hard-rock bands. Ik vind het opzich wel belangerijk dat het niet TE ruige texten zijn. Die vind je in de Hard-rock\metal sectie tegewoordig BIJNA (ik zeg bijna) alleen maar in christelijke bands.
nosmile.gif

btw hoe kun je zo'n plaatje onder je naam doen??
bloos.gif

Ik heb er al een plaatje bij dus laat maar zitten!!!hamer.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Op zaterdag 20 november 2004 17:10:53 schreef L&E het volgende:

mwaaahhh I Love Brian Mc Knight.....

worshippy.gif

Die man heerscht echt zwaar! Heb tot nu toe 4 cd's van hem en iedere keer denk ik dat ik ze allemaal heb, blijkt er nog een te zijn!!!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als we het over playlists hebben toch het volgende

Beatles (super gewoon)

SImon and Garfunkel (scarbourough kicks *ss)

Cat stevens (morning is broken en verdere top nummers van ons Yusuf Islam)

Acda en de Munnik (zij horen bij mijun waardering voor de menselijke emotie : liefdesverdriet)

Boudewijn de groot (the One in nederland)

Delirious? (geen computerspel zonder deeper)

Charlie Parker (rauwe Jazz......the old way)

Jamie Cullens (dope Jazz......the new way)

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid