Spring naar bijdragen

www.cradleoffilth.nl


Aanbevolen berichten

10 uur geleden zei InmijnSas:

Wat vinden jullie van het al ruim negentien jaar oude, aan de top staande, maar gevaarlijke www.cradleoffilth.nl en zal zo'n groep als Cradle Of Filth anno 2018 nog populair zijn?

Denk dat de gemiddelde Christen hier geen flauw idee heeft wat dit inhoudt en ook geen behoefte heeft om dit te gaan bezoeken.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Voor de geïnteresseerden:

Cradle of Filth (Engels voor 'Wieg der Vuiligheid', dikwijls afgekort tot COF) is een metalband uit Engeland, opgericht in 1991. COF wordt door de media vaak tot het blackmetalgenre gerekend, alhoewel blackmetalpuristen het hier niet mee eens zijn. (bron)

Black metal is een subgenre van de heavy metal, dat zich afsplitste van de vroege thrashmetal- en deathmetalscene. Black metal onderscheidt zich niet alleen door zijn muziek van andere metalgenres, maar ook door zijn achterliggende thematiek, die over het algemeen satanisch, heidens en misantropisch is. (bron)

Iets zegt mij dat er weinig metal fans hier rondhangen, ik behoor er zeker niet toe. @InmijnSas, verwacht daarom weinig reactie.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik voel me er vooral jong door. Beetje gevoel wat mijn vader zou hebben als de Beatles nog steeds hoog staat.

Echte Blackies zullen COF toch als posers zien denk ik? 
Als voorbeeld: Ze hebben een liefje van Sisters of Mercy gecoverd. (no crime to cry) Ik bedoel, je covert de posers (knipoog) uit de goth comunity die ontkennen goth te zijn, en je maakt een 'black metal' van dat liedje, als band die in de BM communie ook als posers wordt gezien. Ik zou zeggen, niet te serieus nemen. 
(Leuk liedje trouwens, origineel van de zusjes is m.i. leuker: fijn album trouwens van zusjes.)

bewerkt door Olorin
Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid