Spring naar bijdragen

Aziatische hoornaar


Aanbevolen berichten

https://www.businessinsider.nl/aziatische-hoornaar-amsterdam/

Direct doodmeppen graag.

Bij nader inzien toch maar niet doodslaan, maar een andere manier opteren met hetzelfde effect. De hoornaar iig heel laten. De slimmeriken laten een stof vrij namelijk als je ze doodslaat, waar de anderen op af komen. Maar dood moeten ze.

bewerkt door Kaasjeskruid
Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei Mullog:

Misschien beter om het nest proberen te lokaliseren en dat uit te laten roeien? 

Tuurlijk, niet iedereen is een held. Desalniettemin kan ik het niet laten om na te denken over een plan van aanpak. Zo heb ik jaren geleden ook me helemaal uitgeleefd op een aantal ratten. Net zo lang doorgaan tot je de alfa te pakken hebt.

bewerkt door Kaasjeskruid
Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Kaasjeskruid:

Tuurlijk, niet iedereen is een held. Desalniettemin kan ik het niet laten om na te denken over een plan van aanpak. Zo heb ik jaren geleden ook me helemaal uitgeleefd op een aantal ratten. Net zo lang doorgaan tot je de alfa te pakken hebt.

Bidden ?

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Bidden ?

Het is altijd een uitstekende zaak om God te betrekken bij alles wat je doet. Zo ben ik allergisch voor die beesten en als ze mij steken op de verkeerde plek kan ik er dood aan gaan. Rust is troef bij die beesten, dus zou ik om rust bidden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Kaasjeskruid:
2 uur geleden zei Dat beloof ik:

Bidden ?

Het is altijd een uitstekende zaak om God te betrekken bij alles wat je doet. Zo ben ik allergisch voor die beesten en als ze mij steken op de verkeerde plek kan ik er dood aan gaan. Rust is troef bij die beesten, dus zou ik om rust bidden.

Die rust maakt niet uit. Jij wil slechts totale uitroeiing. Verontrustend, alleen tevreden zijn met zo'n gewelddadige oplossing. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
14 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Die rust maakt niet uit. Jij wil slechts totale uitroeiing. Verontrustend, alleen tevreden zijn met zo'n gewelddadige oplossing. 

Totale uitroeiing betekent van de aardbodem laten verdwijnen. Ik vind het een vergezochte conclusie op wat ik hier aanbied.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Kaasjeskruid:

Totale uitroeiing betekent van de aardbodem laten verdwijnen. Ik vind het een vergezochte conclusie op wat ik hier aanbied.

Dat is helemaal niet ver gezocht. Je zegt het gewoon zelf:

6 uur geleden zei Kaasjeskruid:

Direct doodmeppen graag.

Bij nader inzien toch maar niet doodslaan, maar een andere manier opteren met hetzelfde effect. De hoornaar iig heel laten. De slimmeriken laten een stof vrij namelijk als je ze doodslaat, waar de anderen op af komen. Maar dood moeten ze.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Mullog:

Zo had ik het ook begrepen. Maar beestje voor beestje lijkt mij weinig effectief. Daarom de suggestie het nest te zoeken en de bron aan te pakken.

Dat is in veruit de meeste gevallen het beste om te doen. Als doe het zelfer is het ook te doen, mits zorgvuldig benaderd en lijkt het mij wel een uitdaging.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
4 minuten geleden zei Mullog:

Dat heb je wel. Als het beestje niet door God geschapen is dan kan het alleen door evolutie ontstaan zijn of door een andere schepper dan God. Beide alternatieven zijn voor jou onaanvaardbaar.

Ik zie de relevantie mbt het onderwerp niet en vind het een vreemde vraag waarop ik dan een vreemd antwoord geef.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid