Spring naar bijdragen
Kaasjeskruid

Wie kan de wonderen uit de Bijbel geloven?

Aanbevolen berichten

15 uur geleden zei Kaasjeskruid:

Wat loop je nou te ouwehoeren met je gesteek? Het lukt me een poos om ervan af te blijven, maar je stelt je op als een mietje! Wie ben jij om je zo laatdunkend uit te drukken over mensen in de bijstand? Arrogante prutser dat je er bent. Krijg de schijt ook met dit forum, stel lafbekken. Waar ben je dan met je werk? Heb je werk voor me? Durf je het aan om mij als werknemer te hebben? Want daar schort het vaak aan; stoere bazen. De meesten denken slechts om henzelf. En om de donder dat ik het vertik om voor een kutbaas aan het werk te gaan. Dan mogen ze denken dat zij de sollicitatie afnemen, maar ik neem de baas er net zo goed eentje af. En als mij dat niet bevalt, dan gaat het niet door.

Dit is mijn laatste schrijven, de groeten stelletje grootsmoelen achter een computerscherm.

De boom herkent men aan zijn vruchten, dank je wel voor deze bevestiging die je mij hier geeft.
In mijn commentaar heb ik het niet gehad over bijstand, dat haal jij erbij.
Het doel was om te tonen dat niet iedereen zoveel tijd heeft om in alle rust en vanuit verveling om de dag door te komen, alles grondig kan checken.

Luiheid is eveneens een zonde en OF het luiheid betreft is iets tussen jou en Yeshua, daar sta ik verder buiten.
Je herhaaldelijke arrogantie die je velen verwijt hier op het forum straalt van je eigen persoonlijkheid af.
Een hond (niet Dingo dus) heeft en baas.
Maar een werkgever heeft jou niet nodig, jij kennelijk wel een werkgever. Echter je houding zal werkgevers en leidinggevenden afschrikken.

modbreak Trajecto: op ontoelaatbare  wijze een medeforummen toespreken (inmiddels heb je een ban tot eind november).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
14 uur geleden zei Kelderworm:

De boom herkent men aan zijn vruchten, dank je wel voor deze bevestiging die je mij hier geeft.
In mijn commentaar heb ik het niet gehad over bijstand, dat haal jij erbij.
Het doel was om te tonen dat niet iedereen zoveel tijd heeft om in alle rust en vanuit verveling om de dag door te komen, alles grondig kan checken.

Luiheid is eveneens een zonde en OF het luiheid betreft is iets tussen jou en Yeshua, daar sta ik verder buiten.
Je herhaaldelijke arrogantie die je velen verwijt hier op het forum straalt van je eigen persoonlijkheid af.
Een hond (niet Dingo dus) heeft en baas.
Maar een werkgever heeft jou niet nodig, jij kennelijk wel een werkgever. Echter je houding zal werkgevers en leidinggevenden afschrikken.

Ach vent donder toch een eind op man. Je bent gewoon een grote praatjesmaker die graag anderen het vuile werk laat opknappen.

modbreak Trajecto: Zo mag het eigenlijk niet, maar degene op wie je reageerde ging in de fout.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid