Spring naar bijdragen

Wie kan de wonderen uit de Bijbel geloven?


Aanbevolen berichten

8 uur geleden zei Hermanos:

Dag Lobke, ik geloof in deze tijd niet meer aan wonderbaarlijke genezingen. Jezus genas iedereen, zonder uitzondering. Dat zie je nu bij genezingsdiensten niet gebeuren. We moeten het nu hebben van de Heilige Geest die ons kracht geeft om vol te houden. En iedereen die gelooft en gered wordt, is daarna genezen. Dit vind ik een mooie en ook logische gedachte.

Ik niet. Daarbij, Jezus genas ook geen mongolen. Bij Jezus groeiden kregen mensen die een been misten ook geen been meer terug. Bij Hem stonden slechts een paar uit de dood op. De rest ging gewoon dood. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 130
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Dag Gaitema, het is veel aannemelijker dat Jozef en Maria geen gemeenschap hadden tot na de geboorte van Jezus. Nadat Jezus geboren werd, kregen Jozef en Maria nog enkele kinderen. Dat past veel beter

Jezus doet alles wat Mozes ook deed, maar dan 2 keer. Mozes splitste het water. Jezus bedwingt het water in de storm of hij liep erop. Etc. De wonderen zijn gekozen en hebben een functie in het verhaa

Aangaande je reminder: Derhalve wijs ik niemand aan en laat een ieder zelf oordelen over zichzelf OF het van toessing is of niet. Mijn spelfouten zijn opzettelijk om Gaitema hierin te steunen.

35 minuten geleden zei Gaitema:

Ik niet. Daarbij, Jezus genas ook geen mongolen. Bij Jezus groeiden kregen mensen die een been misten ook geen been meer terug. Bij Hem stonden slechts een paar uit de dood op. De rest ging gewoon dood. 

Hoe weet jij dat? Denk je nu werkelijk dat alle wonderen in de Bijbel staan beschreven?

Link naar bericht
Deel via andere websites
43 minuten geleden zei Gaitema:

Ik niet. Daarbij, Jezus genas ook geen mongolen. Bij Jezus groeiden kregen mensen die een been misten ook geen been meer terug. Bij Hem stonden slechts een paar uit de dood op. De rest ging gewoon dood. 

Wat schrijf jij nou? Mongolen? Volgens mij spreekt men van syndroom van Down. Ik denk dat Jezus zeker ledematen deed aangroeien, kunnen de genezers op vandaag niet meer. Maar niet alle wonderen staan beschreven...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ga met jullie deze discussie niet voeren. Ik weet zelf wat ik gezien heb en weet wat ik geloof. Jullie zal ik er niet van gaan overtuigen. Ook heeft het geen zin om met jullie de brieven uit de Korintiers erbij te pakken waar staat hoe de gaven van de Geest nog steeds werkt. Als God jullie ergens van wil overtuigen, dan zal Hij dat wel op Zijn manier doen.

bewerkt door Gaitema
Link naar bericht
Deel via andere websites

Maar laat ik er even bij zeggen: ik zeg dit niet boos ?. Jullie mogen van mij geloven wat jullie denken dat waar is, eet wat gaar is en drink wat klaar is ;)

 

Ps.. Het grootste wonder is dat we kunnen horen, kunnen zien, kunnen voelen, kunnen ruiken, dat we leven, kunnen geven en vergeven 

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Gaitema:

Het grootste wonder is dat we kunnen vergeven 

En dat komt omdat we vergeven kunnen worden! Inderdaad is dit een groots wonder die alle andere wonderen laat verbleken i.m.o.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid