Spring naar bijdragen

Brief van Jezus


Aanbevolen berichten

Is de kleur uit je leven verdwenen? 
En lijkt jouw wereld kil en grauw?
Wees maar stil, Ik zie jouw leegte, 
want Ik denk altijd aan jou.
Als jij Mij vraagt: ‘Komt U erin?’, 
dan krijgt jouw leven kleur en zin!

Ik heb je alles gegeven wat Ik heb. Mijn liefde voor jou ging zo ver dat Ik Mijn eigen leven gaf tot in de dood, Ik stierf en ben weer opgestaan. 
Voor jou werd Ik verwond, Ik droeg elke zonde, ziekte en pijn in Mijn lichaam. Op dat moment van lijden ging Mijn hart naar jou uit, om je te redden. Met Mijn kostbare bloed heb Ik de prijs betaald voor jouw leven.  

Als jij het wilt, ontvang je van Mij een nieuwe start!
Ik gaf Mijn leven voor jou, wil jij jezelf aan Mij geven? Ik verlang zo naar jou. 
Ik geef je een nieuw leven heel dicht aan Mijn hart. 

Wanneer Mijn liefde jouw hart aanraakt, zul je nooit meer dezelfde zijn. 
Alles wat grauw en grijs is in je leven wordt vernieuwd en veranderd door Mijn kleurrijke liefde. 

Ik vraag je alleen: Wil jij ruilen met Mij? 
Echt, dat is mogelijk. Wil je Mij jouw leven geven, met al je fouten, je zorgen, je plannen, je vragen, je ‘waaroms’, je pijn, alles…? 
Ik geef jou Mijn vergeving, Mijn hulp, Mijn hoop voor de toekomst, Mijn kracht wanneer je zelf niet verder kunt, Mijn rust in alle stress, Mijn vriendschap, Mijn genezing, Mijn vrede waardoor jij je tevreden voelt in je omstandigheden.

Je hoeft alleen maar Mijn naam te noemen en Ik zal het doen en er voor je zijn!
Mijn naam is: Jezus Christus.

Jes.53:5,6 - 2 Kor. 5:17 - Ef. 1:5-7 - Kol. 1:20,2:2,3,9,10 - 1 Joh. 2:2, 4:9

Bron: Woorden van Gods liefde

Dit is een plaats om woorden van Gods Liefde ter opbouw ter delen.

bewerkt door Gaitema
Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid