Spring naar bijdragen

Barmhartigheid wil Ik en geen offers


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 112
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hoewel je er volledig naast zit in jouw vergelijking met de Jehovagetuigen, is het wel een stuk gemakkelijker voor mij zo. Wat 6 periodes betreft: dat geloven de meeste Christenen. Calvijn zelfs.

Ik zie nergens dat hij meent dat je maar wat verzint en zie zelfs geen achterdocht in zijn schrijven. Hij reageert op wat jij schrijft en stelt daar een aantal kritische vragen en opmerkingen tegenove

Van iedere "dag" of zoals Gaitema mijns inziens volkomen logischerwijs terecht refereert "scheppingsperiode", staat er dat zij eindigden. Er staat steeds de toevoeging dat het ochtend en avond was gew

11 uur geleden zei Gaitema:

Ja zeker, waarom vraag je dat? Stoort het je iemand te ontmoeten die niet louter mooi weer speelt, wat deze individualistische hippymaatschappij verlangt?

Nee, weinig op dit forum stoort mij, en dat zeker niet. Ik was alleen nieuwsgierig omdat je nogal veel van je privé hebben en houden naar een hoop "onbekenden" ventileert. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 23-1-2019 om 18:27 zei Gaitema:

Tot slot wilde ik even zeggen, dat we een appartement gevonden hebben voor de komende twee jaar :)

Daarna kunnen we hoogst waarschijnlijk wel wat kopen. 

Aan God alle eer!

Gefeliciteerd. Ik gun je het allerbeste.

Maar hoe reëel zijn als die toekomstdromen van je?

 

Op 5-1-2019 om 07:11 zei Gaitema:

Mijn vrouw wil nu heel graag uit medelijden met mij een elektrische fiets voor me kopen. Dat kan pas na dat we de borg hebben betaald en de andere terug hebben. Echter denk ik, dat we voor die fiets ons toch weer verder in het rood moeten steken. Al kan zo'n fiets al voor 600 euro gekocht worden. Het is voor ons erg veel geld. 

Je hebt het ook gehad over geld lenen voor een borg, en nu ga je over 2 jaar een huis kopen? 

P.S. een elektrische fiets van EURO 600, niet doen. Elektrische fietsen onder de EURO 1.500 zijn bijna in principe een miskoop. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
54 minuten geleden zei Mullog:

Gefeliciteerd. Ik gun je het allerbeste.

Dank je!

54 minuten geleden zei Mullog:

Maar hoe reëel zijn als die toekomstdromen van je?

 

Je hebt het ook gehad over geld lenen voor een borg, en nu ga je over 2 jaar een huis kopen? 

P.S. een elektrische fiets van EURO 600, niet doen. Elektrische fietsen onder de EURO 1.500 zijn bijna in principe een miskoop. 

Die elektrische fiets komt er ook niet. De rest zien we dan wel weer. Zoals de Heer het wil. Anders huren we wel weer wat anders. 

1 uur geleden zei Lobke:

@Gaitema

Een prachtig bericht!

Dank je!

bewerkt door Gaitema
Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid