Spring naar bijdragen

Het Beest


Aanbevolen berichten

De exegese laat een ruime interpretatie van het beest toe. Laat me mezelf even beperken tot AI. En jazeker, het www is doorspekt met krachten van de duistere zijde. Onze smartphone ed werken als een magneet op ons brein. De duivel is listig en heeft vele kanalen, uiteraard ook het web. Gedenk maar eens welke invloed het internet op ieders wereldbeeld had.

Gedenk ook dat die multimedia u reeds meer gebruikt dan jij de multimedia. Men verzamelt constant gegevens en werken daarbij met zeer complexe algoritmes waar psychologie achter zit waar wij maar het raden naar hebben. Bekijken we de jeugd van vandaag, zien we wel dat ze door iets anders gevormd worden dan wat wij christelijk zouden noemen. Gedenk de klimaathetze in België en de gepaarde lessen over het klimaat daar aan vooraf, het vuur bij de lont door politici die inspelen op hun naiviteit. De stem bekrijgen op basis van misleiding en niet meer op basis van waarheid. Gedenk daarbij ineens de politieke correctheid.

Het beest is diep geworteld. Maar gedenk ook eens al die achterliggende motieven en waar het naartoe gaat. De mens is zodanig afhankelijk van tech, schakel elektriciteit uit en duizenden sterven. Nochtans leeft de mensheid langer zonder elektriciteit dan met. We geven ons doel openhandig af en kiezen de slavernij onder het mom van comfort en luxe. Maar die technologie haalt ons in en we verweven ons lichaam er reeds mee. Er is al sprake van chips in je brein die je slimmer maken. Uiteindelijk worden wij cyborg. Met 5G heeft China een netwerk opgesteld die iedere beweging van iedere burger registreert. Het volgende is mind control waarop de gedachtenpolitie ons reeds vormt en daarna is uw vrije wil weg, en dan wat? Iedereen ingeplant met chips en je kan alleen betalen met een chip in je hand of oogscan. Openbaringen 13:16-17

Ik denk ook niet dat onze politici, koningen of gelijk wat nog maar enige bevoegdheid hebben. Zij duwen maar het agenda om er zelf rijker van te worden en op post te blijven. Maar er is een duistere kracht aan het tieren op onze aarde, het beest. We zien het niet in persoon, wel zien we diens werken uitkomen zoals voorspeld is.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 153
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Alle anderen hier begrijpen dat het hier gaat over het beest met het getal 666. Het is mij een raadsel waarom jij dat niet begrijpt. Iets met dwarse en onverzettelijke vooroordelen te maken misschien?

Als ik buiten om me heen kijk, dan vind ik de mobiele telefoon een plaag die bijbelse proporties aanneemt. Maak daar maar gerust het teken van het beest van. 

Natuurlijk niet. Al 2000 jaar zoeken Bijbellezers naar tekenen van het beest in hun eigen tijd. Vroeger was het de TV, daarvoor de Duitsers, daarvoor vakbonden, eerder nog Napoleon en in de 80-

7 uur geleden zei Fundamenteel:

Met 5G heeft China een netwerk opgesteld die iedere beweging van iedere burger registreert

Ik weet niet waar U uw informatie vandaan haalt hoor, maar China heeft geen 5G netwerk dat iedere beweging van elke burger registreert.
Om exact te zijn hebben ze één stukje snelweg van 10 km ingericht als test traject voor 5G.

https://www.technologyreview.com/s/612617/china-is-racing-ahead-in-5g-heres-what-it-means/

Citaat

En jazeker, het www is doorspekt met krachten van de duistere zijde.

Tsja, dan is de conclusie dat uw verkeerde info tot U is gekomen door deze krachten van duistere zijde. Welke site was dat ?

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 year later...
Op 29-11-2018 om 00:48 zei Gaitema:

Hij kwam er net als de verteller in het RD erop dat als je de getallen 666 in de berekening gooit, dat daar dan het woord Computer uit komt.

Ik ben benieuwd hoe hij dat precies berekend heeft.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid