Spring naar bijdragen

Even voorstellen


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, ik ben nieuw hier en wilde me graag even voorstellen ;). Ik heet Tondo van Rest, ben 30 jaar oud, gepassioneerd liefhebber van God, en van mijn lieve Sifra. Een of twee keer per week blog ik op maarikzegu.nl en naast dat gekrabbel speel ik gitaar, maak ik foto's en heb af en toe een technische ingeving.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei MrTondo:

Hallo allemaal, ik ben nieuw hier en wilde me graag even voorstellen ;). Ik heet Tondo van Rest, ben 30 jaar oud, gepassioneerd liefhebber van God, en van mijn lieve Sifra. Een of twee keer per week blog ik op maarikzegu.nl en naast dat gekrabbel speel ik gitaar, maak ik foto's en heb af en toe een technische ingeving.

Dag Tondo. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 5-12-2018 om 15:33 zei MrTondo:

Hallo allemaal, ik ben nieuw hier en wilde me graag even voorstellen ;). Ik heet Tondo van Rest, ben 30 jaar oud, gepassioneerd liefhebber van God, en van mijn lieve Sifra. Een of twee keer per week blog ik op maarikzegu.nl en naast dat gekrabbel speel ik gitaar, maak ik foto's en heb af en toe een technische ingeving.

Welkom. Leuke blog, ik heb even een kijkje genomen. Het tipje van de sluier... de rest volgt ongetwijfeld.....?

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 weeks later...

Ik ben al lange tijd 'slapend'lid van het forum, met af en toe wat posts. En heb mij al wel eens voorgesteld. Sinds een paar dagen weer wat ingelogd. En hoop ik wat actiever te worden.

Mijn naam is Ton Ringenier 29 jaar, geboren en getogen in Kampen. Vorig jaar getrouwd. Heavy metal is een grote passie van mij. Verder doe ik aan tafeltennis in competitieverband op landelijk niveau.

bewerkt door Progton
Link naar bericht
Deel via andere websites
26 minuten geleden zei Lobke:

Hoi Ton,

Je bent dus ondertussen getrouwd, fijn joh!! Nog steeds metal fan. Ooit waren we hyves vrienden.:D

ja alweer meer dan een jaar haha. Tijd gaat snel!
Ik kan er mij vaag nog iets van herinneren inderdaad. Is Lobke ook je eigen naam als ik dat mag vragen?

Ja nog altijd volop van de metal inderdaad. Ik beheer ook nog steeds een pagina en Instagram account waarop ik christelijke metal blijf verspreiden. Ook al wat interviews mogen doen met bands. Blijft leuk

bewerkt door Progton
Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Progton:

ja alweer meer dan een jaar haha. Tijd gaat snel!
Ik kan er mij vaag nog iets van herinneren inderdaad. Is Lobke ook je eigen naam als ik dat mag vragen?

Ja nog altijd volop van de metal inderdaad. Ik beheer ook nog steeds een pagina en Instagram account waarop ik christelijke metal blijf verspreiden. Ook al wat interviews mogen doen met bands. Blijft leuk

Nee, Lobke is niet mijn eigen naam. We wonen dicht bij elkaar!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid