Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Ik heb die oorlog niet veroorzaakt, de globalisten deden dat. Zij maken van nationalisme iets vies. Maar kan iemand mij zeggen wat er mis is met nationalisme? Ik ben nogal behoorlijk conservatief en nationalistisch ingesteld. Polen en Hongarije tonen mij waarom zoiets voordelen heeft. Daar kan de jeugd uitgaan met oudejaar en worden volkstradities niet doelbewust afgebroken maar beschermd.

Het gaat me niet over geloof, maar over het feit dat de vorige multicul mislukt is. Hoe gaat meer van hetzelfde dan oplossing bieden? Als ik rond me heen kijk, mijn generatie wil dit globalisme niet en wil de fouten van vorige generaties (dus ook hun oorlogen) niet erven. Ga opzij staan en laat de meerderheid spreken, via referenda. Dat zou democratie zijn. Echter de aandacht afleiden met het klimaat en alle ontucht van deze massa migratie verzwijgen, kritiek monddood maken = dictatoriaal en fascisme. De EU heeft haar mening al met geweld opgedwongen. Die patrouilles in Frankrijk is net zoals hitler met zijn tegenstanders om ging.

moge Gods zegen en de Geest zich onder het Europese volk verplaatsen en deze Napoleon/Hitler II voorkomen. Helpen wil niet zeggen de wereld hiertoe verhuizen, er zijn meer mogelijkheden maar dat kost ze wellicht teveel dus duwen ze alles,op de kleine man af. Uw generatie liet dat misschien toe, nu gaat die ballon niet meer op.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 121
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

De meeste vluchtelingen gaan echter wel degelijk naar die landen en worden dus in de regio opgevangen. In Europa vangen wij zeker niet het grootste deel der vluchtelingen op en het worden er dan ook s

We Gaan Ze Halen noemt theoloog en kunstenaar Rikko Voorberg de actie. De gelijknamige stichting schreef een brief aan premier Tsipras van Griekenland met het verzoek 150 vluchtelingen die nu nog vast

Dat is in Nederland zo maar in veel andere landen niet. Om te beginnen heb je een paspoort nodig. In Nederland wordt het verstrekken van een paspoort als iets gewoons beschouwd maar in veel andere lan

 

9 uur geleden zei Robert Frans:

De reden dat ik wat scherp op je WWJD-vraag reageer is eenvoudig omdat het erg neigt naar het ijdel gebruiken van zijn Naam, wat toch vrij duidelijk verboden is.

Ik blijf dit onzin vinden. In elke situatie waarin we het WWJD vraag stellen, dienen we naar ons geweten te luisteren en daarin zegt De Heilige Geest wat goed is en niet goed is. Op basis daarvan stem ik bewust CU bijvoorbeeld. En wat jij daarvan vindt is voor mij niet van belang. Als het verkeerd zou zijn vertrouw ik het de Heilige Geest ook toe dat Hij mij daarin onderwijst en Hij zegt mij dat de hardheid naar asielzoekers nadrukkelijk duister van aard is. Mijn geweten verteld mij dat.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites

En wat zegt uw heilige geest dan? Is wat we nu doen een oplossing of maakt dat alles net erger?

als we geen globalisme hadden en machtsgeile wolven die aan regime change deden in het oosten was het nooit zover gekomen. Waar was het geweten toen? En nu zouden die mensen het wel kunnen oplossen? Als Europa daadkracht had getoond zoals bv Australië waren die drenkelingen voorkomen. We mogen er ook niet te naiëf mee omgaan en kromme vergelijkingen maken om op het schuldgevoel in te spelen. 

Zie ook waar uw belastingsgeld aan besteed wordt, vooral om te vernietigen in andere landen. Als dat geld gebruikt wordt om te bouwen zouden mensen niet eens hoeven te vluchten. Wat die mensen “met geweten” veelal doen is op partijen stemmen die het veroorzaakten maar hun fout bij ons verleden of de kleine man leggen. Dat werkt niet meer, men is te ver gaan. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 6-2-2019 om 10:20 zei Fundamenteel:

En wat zegt uw heilige geest dan? Is wat we nu doen een oplossing of maakt dat alles net erger?

als we geen globalisme hadden en machtsgeile wolven die aan regime change deden in het oosten was het nooit zover gekomen. Waar was het geweten toen? En nu zouden die mensen het wel kunnen oplossen? Als Europa daadkracht had getoond zoals bv Australië waren die drenkelingen voorkomen. We mogen er ook niet te naiëf mee omgaan en kromme vergelijkingen maken om op het schuldgevoel in te spelen. 

Zie ook waar uw belastingsgeld aan besteed wordt, vooral om te vernietigen in andere landen. Als dat geld gebruikt wordt om te bouwen zouden mensen niet eens hoeven te vluchten. Wat die mensen “met geweten” veelal doen is op partijen stemmen die het veroorzaakten maar hun fout bij ons verleden of de kleine man leggen. Dat werkt niet meer, men is te ver gaan. 

Nogmaals, ik heb de indruk dat je uit België komt en ik ken de situatie van België niet. Ik spreek vanuit de Nederlandse situatie en ik krijg de indruk dat Nederland al heel lang de grens zoekt tussen het opvangen van echte vluchtelingen en terug sturen van gelukszoekers. Discussies over waar die grens ligt is heel lastig. Ik vind dat Robert Frans prima omschrijft dat er een balans nodig is. Ik krijg echter de indruk dat jij hele andere zaken aanhaalt dan het opvangen van echte vluchtelingen. Je zet een vergrootglas op de rotte appels en doet alsof iedereen van buiten de EU criminelen zijn die jouw dochter massaal aan willen randen. Hoe je mij in die gedachte mee wil krijgen is mij niet duidelijk, maar om jouw vraag te beantwoorden: " de Heilige Geest zegt mij dat ook onder de vluchtelingen Zijn broeders en zusters zijn die dus bij Jezus horen. Wij dienen met hen mee te lijden, voor hen te bidden en hen waar nodig te helpen." Ik ken iemand in onze kerk die werkelijk een Afrikaanse jonge vluchteling in huis heeft genomen en nu behandeld alsof het een zoon van hem is. Die op zijn beurt een internationale evangelische kerk in onze stad bezoekt. Hij voelt zich door God geroepen dat te doen. 

Ik stem hier in Nederland op de Christen Unie, omdat zij met liefde voor de mensen en voor Jezus geïnspireerd door de Heilige Geest een goed asielbeleid willen voeren. Dat vertrouw ik hen toe.

 

bewerkt door Gaitema
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Gaitema:

Nogmaals, ik heb de indruk dat je uit België komt en ik ken de situatie van België niet. Ik spreek vanuit de Nederlandse situatie en ik krijg de indruk dat Nederland al heel lang de grens zoekt tussen het opvangen van echte vluchtelingen en terug sturen van gelukszoekers. Discussies over waar die grens ligt is heel lastig. Ik vind dat Robert Frans prima omschrijft dat er een balans nodig is. Ik krijg echter de indruk dat jij hele andere zaken aanhaalt dan het opvangen van echte vluchtelingen. Je zet een vergrootglas op de rotte appels en doet alsof iedereen van buiten de EU criminelen zijn die jouw dochter massaal aan willen randen. Hoe je mij in die gedachte mee wil krijgen is mij niet duidelijk, maar om jouw vraag te beantwoorden: " de Heilige Geest zegt mij dat ook onder de vluchtelingen Zijn broeders en zusters zijn die dus bij Jezus horen. Wij dienen met hen mee te lijden, voor hen te bidden en hen waar nodig te helpen." Ik ken iemand in onze kerk die werkelijk een Afrikaanse jonge vluchteling in huis heeft genomen en nu behandeld alsof het een zoon van hem is. Die op zijn beurt een internationale evangelische kerk in onze stad bezoekt. Hij voelt zich door God geroepen dat te doen. 

Ik stem hier in Nederland op de Christen Unie, omdat zij met liefde voor de mensen en voor Jezus geïnspireerd door de Heilige Geest een goed asielbeleid willen voeren. Dat vertrouw ik hen toe.

 

Hier worden bv duizendtal Palestijnen als vluchteling erkend, waarom? Israël valt toch geen burgerdoelwitten aan? Zijn dit dan migranten of vluchtelingen? Later klaagt men over stijgend anti semitisme, ook ontvluchten de Joden massaal Europa sedert 2015, daar is geen verband denkt u? En bent U Cologne vergeten en de oudejaarsfeesten in eigen land? Onze landen zijn lang geen voorbeeld meer en handelen vanuit een agenda dat anti democratisch is.

Er is niets humaan aan mensen die hun land moeten ontvluchten. Misschien moeten globalistische regeringen stoppen met terroristen vuurwerk te geven, stoppen met regime changes maar de lokale bevolking gereedschap en bouwmateriaal sturen? Hoeveel hebben onze landen bv al aan Syrië gegeven na hun bombardementen daar? Wanneer erkennen ze Hamas als terroristen? 

Is het overigens niet wijzer Afrika aan te spreken op haar babyboom en die voorkomen in plaats van voeden? Als er maar 1 mond gevoed kan worden maak er dan geen 5 tot 20 en soms meer. Voorbehoedsmiddelen en geboortebeperking is van doen.

Het gaat over overigens meer dan verkrachting, onze kinderen worden aangepast op de multicul en de multicul niet op ons. Ik ga niets ondernemen, maar weet dat globalisten al deze heisa veroorzaken en indien de andere zijde wint de globalisten naast Hitler in de geschiedenis komen te staan. Er is geen middenweg, zelfs links en rechts is gedaan. Het is nationalisme of,globalisme. Als je de wereld wil helpen, doe dat dan, maar niet ten kosten van mijn dierbaren en mij. Vol is vol en de vorige multicul is mislukt, meer van hetzelfde is pure waanzin.

ik weet dat dit niet christelijk overkomt, maar soms moet je harde acties ondernemen om een betere oplossing op de lange termijn te bedenken. De Romeinen gingen ook ten onder door migratie, dat lot is ons nu beschoren.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Fundamenteel:

Hier worden bv duizendtal Palestijnen als vluchteling erkend, waarom? Israël valt toch geen burgerdoelwitten aan?

Ja, dat is wel een beetje vreemd. ?

Citaat

 

Zijn dit dan migranten of vluchtelingen?

Migranten

Citaat

Later klaagt men over stijgend anti semitisme, ook ontvluchten de Joden massaal Europa sedert 2015, daar is geen verband denkt u?

Ja, de Koran is het probleem. Kwestie van verkeerd Godsdienstonderwijs. Nu kan je deze moslims vervolgens haten of voor ze bidden uit medelijden. Vooral, omdat ze niet weten wie Jezus is. Dat Hij voor hen gestorven is. Dat ze de uitgestoken hand van Jezus afwijzen.

Citaat

En bent U Cologne vergeten en de oudejaarsfeesten in eigen land?

Ik vrees van wel. Er gebeurd zo veel, dat ik het niet meer bij houd. ☺

Citaat

Onze landen zijn lang geen voorbeeld meer en handelen vanuit een agenda dat anti democratisch is.

Nou, lijkt me niet hoor. De meerderheid van de Nederlanders stemt nog steeds op "gematigde" partijen. Wel dat ze versplinterd zijn. Een verschuiving naar rechts heeft wel plaats gevonden. Echter zit logisch de PVV niet in de regering. Niemand wil met hen regeren. Ja, dan houdt het op.

Citaat

Er is niets humaan aan mensen die hun land moeten ontvluchten.

Nee uiteraard is dat niet humaan. Mijn ex was Rwandees. Ze heeft voor haar ogen haar vader en de helft van haar broers en zussen zien vermoord worden. Hoe humaan is een oorlog? Niet! Ze was echter niet gevlucht, maar als zendeling in Nederland om het evangelie hier te brengen via Jeugd Met Een Opdracht.

Citaat

Misschien moeten globalistische regeringen stoppen met terroristen vuurwerk te geven, stoppen met regime changes maar de lokale bevolking gereedschap en bouwmateriaal sturen?

Dat zou kunnen. Er zijn wat dat betreft veel fouten gemaakt. Echter is het maar de vraag in hoe verre dat niet met opzet gebeurde. De wapenindustrie in de VS is erg machtig. 

Citaat

Hoeveel hebben onze landen bv al aan Syrië gegeven na hun bombardementen daar? Wanneer erkennen ze Hamas als terroristen? 

Nederland is nog officieel een vriend van Israël. Echter snap ik wat je bedoelt. 

Citaat

Is het overigens niet wijzer Afrika aan te spreken op haar babyboom en die voorkomen in plaats van voeden? Als er maar 1 mond gevoed kan worden maak er dan geen 5 tot 20 en soms meer. Voorbehoedsmiddelen en geboortebeperking is van doen.

Ik las een keer dat de gezinnen kleiner aan het worden zijn. Zo gemiddeld bestaat een gezin nog uit 5 kinderen en de Afrikaanse landen zijn groeiende economieën. Ik was in Rwanda. De helft is daar al uit de armoede. Het land ontwikkeld hard. Echter blijven er ook nog landen ver achter, zoals Somalië.  Echter moet je ook bedenken dat kinderen daar de pensioenen zijn voor hun ouders. Verder is het daar een taboe om een condoom te gebruiken in veel landen. Ze zeggen dan: "je eet toch ook geen snoep met het papiertje en al op?" Daarbij, als veel kinderen niet naar school gaan, wie onderwijst hen dan hierin? In Rwanda gaan de kinderen uit arme gezinnen slechts 1 jaar naar school. De rest kan het financieel niet ophoesten.

Citaat

Het gaat over overigens meer dan verkrachting, onze kinderen worden aangepast op de multicul en de multicul niet op ons. Ik ga niets ondernemen, maar weet dat globalisten al deze heisa veroorzaken en indien de andere zijde wint de globalisten naast Hitler in de geschiedenis komen te staan.

Dat komt, omdat de Christenen niet meer op Jezus vertrouwen. Als ze dat wel deden, hoefden ze maar voor de moslims te bidden en velen zouden dan zien hoe onoverwinnelijk Jezus is. Maar ja, wie gelooft er nog in Jezus? Tegenwoordig verschijnt Jezus maar zelf in de dromen van moslims. Weet je, ik heb eens een Turkse collega op het werk gehad die mij wilde bekeren tot de Islam. Ik heb er de gelegenheid van gemaakt om hem over Jezus te vertellen en hij werd er bloed nerveus van, maar respecteerde me wel enorm. Hij zal me vast nooit vergeten zijn. Ik hoop dat hij op een dag in de nood Jezus zal aanroepen. Op de dag dat Europa in puin ligt, zal Jezus triomferen. Let op mijn woorden. Het bloed van Jezus is "Krachtiger" dan dat van de terroristen! Dat wat er vloeide aan het kruis zal kruipen waar het niet gaan kan. Jezus is onoverwinnelijk! 

Citaat

Er is geen middenweg, zelfs links en rechts is gedaan. Het is nationalisme of,globalisme.

Allemaal even duister. Jezus is meer dan dat alles bij elkaar. Jezus zei: "het kloppende hart van de wetten en de profeten is: behandel een ander zo, zoals je graag zelf behandeld wilt worden."

Citaat

Als je de wereld wil helpen, doe dat dan, maar niet ten kosten van mijn dierbaren en mij. Vol is vol en de vorige multicul is mislukt, meer van hetzelfde is pure waanzin.

Heb je het over Libanon soms? 

Citaat

ik weet dat dit niet christelijk overkomt,

Dat zal dan wel niet christelijk zijn dan. Anders had de Heilige Geest me vast wel van jouw waarheid overtuigd.

Citaat

maar soms moet je harde acties ondernemen om een betere oplossing op de lange termijn te bedenken. De Romeinen gingen ook ten onder door migratie, dat lot is ons nu beschoren.

Als een dorp in Noord Brabant met 10.000 inwoners nog maar 80 kerkgangers kent, dan zijn er meer dan 9000 in satans handen, in het ergste geval. Dan denk ik dat het gevaar het ongeloof en een gebrek aan kennis is, van de christenen. 

Maar toch zal Jezus winnen. Desnoods met maar 100.000 Belgen en 100.000 Nederlanders. Maar Hij zal Zijn Koninkrijk brengen.

En sta er niet van te kijken dat er dan een miljoen Turken Jezus de eer geven!

bewerkt door Gaitema
Spelling
Link naar bericht
Deel via andere websites

Het Romeinse rijk ging trouwens meen ik ten onder na een lange tijd handeldrijven met omliggende rijken. Men probeerde heel lang zo vrede af te kopen, tot ze de rekeningen te hoog zagen oplopen. De omliggende landen namen daar geen genoegen mee en zo kwamen er weer oorlogen.

De huidige wereldvrede is ook gebaseerd op de economie. Echter reken na. Europa krijgt steeds minder kinderen. In Duitsland gemiddeld 1 kind per gezin. De omliggende werelddelen groeit echter hard door kwa bevolking. Als de economie in Europa op een  dag instort, wat doen de landen rondom Europa dan?

bewerkt door Gaitema
Spelling
Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 5-2-2019 om 18:56 zei Gaitema:

Ik blijf dit onzin vinden. In elke situatie waarin we het WWJD vraag stellen, dienen we naar ons geweten te luisteren en daarin zegt De Heilige Geest wat goed is en niet goed is. Op basis daarvan stem ik bewust CU bijvoorbeeld. En wat jij daarvan vindt is voor mij niet van belang. Als het verkeerd zou zijn vertrouw ik het de Heilige Geest ook toe dat Hij mij daarin onderwijst en Hij zegt mij dat de hardheid naar asielzoekers nadrukkelijk duister van aard is. Mijn geweten verteld mij dat.

Voor je eigen persoonlijke afwegingen en je gewetensonderzoek is het een mooie vraag. De vraag en de antwoorden erop gaan dan enkel om jóú en niet om de ander. Zodra je echter voor anderen die vraag wil beantwoorden en daartoe in discussies de anderen die vraag wil opwerpen, dan krijg je dus ijdel gebruik van zijn Naam. Ook als anderen die vraag negeren of welbewust ontwijken, want je hebt de vraag dan zinloos gesteld en zo Jezus' Naam zinloos gebruikt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 uur geleden zei Robert Frans:

Voor je eigen persoonlijke afwegingen en je gewetensonderzoek is het een mooie vraag. De vraag en de antwoorden erop gaan dan enkel om jóú en niet om de ander. Zodra je echter voor anderen die vraag wil beantwoorden en daartoe in discussies de anderen die vraag wil opwerpen, dan krijg je dus ijdel gebruik van zijn Naam. Ook als anderen die vraag negeren of welbewust ontwijken, want je hebt de vraag dan zinloos gesteld en zo Jezus' Naam zinloos gebruikt.

Zo zou je die WWJD vraag nooit meer mogen stellen. Ik vind dat je overdreven reageerd en ik ben het er niet mee eens. Maar daar gaan we zo te zien niet uitkomen. Christenen zullen het wel nooit met elkaar eens worden.

Je zou me eerder van arrogantie kunnen berichten, aangezien ik zeker weet dat Jezus geen afkeer heeft van echte vluchtelingen, hun gebeden aanhoort en hen uit de nood redt. ?

bewerkt door Gaitema
Link naar bericht
Deel via andere websites

Het dringt wel door hoor he, beter dat ik niet te impulsief reageer en Christus hier eerst stel. Maar de EU hielp altijd al mensen die Christus zou helpen. Maar omdat we zoveel anderen hielpen die het best nog goed in land van herkomst hadden kan een christen als Asia Bibi geen asiel krijgen in GB. Daar staat de EU dan, echte vluchtelingen kunnen hun land van herkomst niet meer,ontvluchten omdat het hier reeds als daar is. Het is gewoon te complex om even simpel te benaderen. Hoe dan ook is deze massa migratie een politiek wapen om hun posje aan de top te verzekeren. Dit loopt geheid fout af en daar is niemand mee gediend.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Gaitema:

Het is allemaal ook wel heel moeilijk. Dat vind ik ook. 

Daarom heb ik iets van “panta rhei”. Geleerd van een gnosticus, denk ik toch dat hij is.

Volgens mij is de donkere zijde bezig aan haar laatste zetten op het schaakbord. Maar deze zal niet aan zijn proefstuk toezijn waneer de echte Koning op het bord verschijnt. De wereld rolt niet zomaar haar leger uit, dit zijn geen militaire oefeningen maar voorbereidingen. Of hier nu miljoental of honderdduizend vluchtelingen zijn, het zal onze uitkomst niet veranderen. 

Openbaringen 14:8 En er is een andere engel gevolgd, zeggende: Zij is gevallen, zij is gevallen, Babylon, die grote stad, omdat zij uit den wijn des toorns harer hoererij alle volken heeft gedrenkt

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Fundamenteel:

Daarom heb ik iets van “panta rhei”. Geleerd van een gnosticus, denk ik toch dat hij is.

Volgens mij is de donkere zijde bezig aan haar laatste zetten op het schaakbord. Maar deze zal niet aan zijn proefstuk toezijn waneer de echte Koning op het bord verschijnt. De wereld rolt niet zomaar haar leger uit, dit zijn geen militaire oefeningen maar voorbereidingen. Of hier nu miljoental of honderdduizend vluchtelingen zijn, het zal onze uitkomst niet veranderen. 

Openbaringen 14:8 En er is een andere engel gevolgd, zeggende: Zij is gevallen, zij is gevallen, Babylon, die grote stad, omdat zij uit den wijn des toorns harer hoererij alle volken heeft gedrenkt

Ja, zo kijk ik er ook naar. Het geld is het geen waarom er gehoereerd wordt. Daardoor komt ook alles ten val en ik geloof dat de Koning die op het bord verschijnt niet ver meer weg is. Al zal het vast wel langer duren, dan dat wij wensen in deze wereld. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
18 uur geleden zei Gaitema:

Ja, zo kijk ik er ook naar. Het geld is het geen waarom er gehoereerd wordt. Daardoor komt ook alles ten val en ik geloof dat de Koning die op het bord verschijnt niet ver meer weg is. Al zal het vast wel langer duren, dan dat wij wensen in deze wereld. 

Precies, voor ons is 40 jaar bijvoorbeeld nog ver weg, maar eigenlijk is dat vlakbij. De derde tempel wordt gebouwd en er is al een zilveren munt in het gewicht aan een halve shekel om ingang te betalen. 

De tempel staat op die munt, Cyrus (die de 2e tempel bouwde) en Trump (die de 3e tempel bouwt). Velen kochten al zo een munt om de opbouw van de tempel te sponsoren. Volgens Amerikaanse predikers is Trump nauw verbonden aan de profetie en doorspekt met numerologie die uitkomt op 7. Bij Obama zagen ze de duivel himself, ze hebben daar echter geen ongelijk gekregen. Obama en de EU hebben het MO zo ontwricht en alle gematigden doelbewust vervangen met radicale jihadisten. Gedenk maar die Arabische lente en wat erna gebeurde toen de EU en de VS meeliep in het verhaal.

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Fundamenteel:

Precies, voor ons is 40 jaar bijvoorbeeld nog ver weg, maar eigenlijk is dat vlakbij. De derde tempel wordt gebouwd en er is al een zilveren munt in het gewicht aan een halve shekel om ingang te betalen. 

De tempel staat op die munt, Cyrus (die de 2e tempel bouwde) en Trump (die de 3e tempel bouwt). Velen kochten al zo een munt om de opbouw van de tempel te sponsoren. Volgens Amerikaanse predikers is Trump nauw verbonden aan de profetie en doorspekt met numerologie die uitkomt op 7. Bij Obama zagen ze de duivel himself, ze hebben daar echter geen ongelijk gekregen. Obama en de EU hebben het MO zo ontwricht en alle gematigden doelbewust vervangen met radicale jihadisten. Gedenk maar die Arabische lente en wat erna gebeurde toen de EU en de VS meeliep in het verhaal.

Kan je iets meer vertellen over die tempels? Ik ben nieuwsgierig :)

Obama en de EU maken er inderdaad een zooitje van in het midden oosten. Veel gaat het denk ik gewoon om macht en geld. Wapenindustrie en olie.

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Gaitema:

Kan je iets meer vertellen over die tempels? Ik ben nieuwsgierig :)

Obama en de EU maken er inderdaad een zooitje van in het midden oosten. Veel gaat het denk ik gewoon om macht en geld. Wapenindustrie en olie.

En allen worden ingelepeld wat te zeggen, hoeveel keer had Obama geen oortje in? Trump doet dat niet, hoewel ik geloof dat deze maar gebruikt wordt tot een zekere tijd. Het is zeker geen heilige, gedenk die kinderen maar in Jemen.

Wat wil je weten van de tempel? Volgens de profetie komt de anti christ en Christus na de wederopbouw van de tempel. Iedereen achtte dit onmogelijk tot Trump er korte metten mee maakte. De ambassade verhuisde naar Jeruzalem, men keurde de bouwplannen voor de wederopbouw van de tempel goed, ontwierp de munt (ook voor donaties). Alle voorbereidingen zijn dus genomen.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 uur geleden zei Fundamenteel:

En allen worden ingelepeld wat te zeggen, hoeveel keer had Obama geen oortje in? Trump doet dat niet, hoewel ik geloof dat deze maar gebruikt wordt tot een zekere tijd. Het is zeker geen heilige, gedenk die kinderen maar in Jemen.

Trump heeft wel wat. Ik vind hem wel een beetje rechts, maar oprecht. Had Obama een oortje in? Grappig ?

11 uur geleden zei Fundamenteel:

 

Wat wil je weten van de tempel? Volgens de profetie komt de anti christ en Christus na de wederopbouw van de tempel. Iedereen achtte dit onmogelijk tot Trump er korte metten mee maakte. De ambassade verhuisde naar Jeruzalem, men keurde de bouwplannen voor de wederopbouw van de tempel goed, ontwierp de munt (ook voor donaties). Alle voorbereidingen zijn dus genomen.

 

Oké, het is de eerste keer dat ik over Trumps plannen hoor. Wat doen ze met de blauwe moskee daar?

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 uur geleden zei Trajecto:

Bedoel je misschien de Rotskoepel en de Al-Aqsamoskee?

De blauwe moskee is te vinden in Istanboel.

Ik bedoel die op de plek van de tempel in Jeruzalem. Je zou trouwens die moskee ook als een tempel kunnen zien, waar de geest van de antichrist zetelt. Er staat zo'n tekst op met de woorden: " God heeft geen Zoon"

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Gaitema:

Ik bedoel die op de plek van de tempel in Jeruzalem. Je zou trouwens die moskee ook als een tempel kunnen zien, waar de geest van de antichrist zetelt. Er staat zo'n tekst op met de woorden: " God heeft geen Zoon"

In alle eerlijkheid, Joden en moslims zitten qua Jezus bijna op dezelfde lijn. Alleen erkent de islam Jezus wel als profeet en degene die terugkomt om de dajjal te verslagen. Ook in de islam profetie is veel af te lezen over deze eindtijden. Gedenk maar het misvormde oog van de dajjal en hoe popsterren hun oog constant verbergen voor de foto en satantische symbolen gebruiken.

13 uur geleden zei Gaitema:

Trump heeft wel wat. Ik vind hem wel een beetje rechts, maar oprecht. Had Obama een oortje in? Grappig ?

Oké, het is de eerste keer dat ik over Trumps plannen hoor. Wat doen ze met de blauwe moskee daar?

Na de dood op JFK zijn quasi alle presidenten van de states marionetten geworden. Trump is sedert dien de eerste die het globalisme bij de horens neemt en bij naam noemt. Hoewel ik het idee niet kan afschudden dat dit allemaal schijn is.

De zilveren munt met een equivalent van een halve shekel is alleszins ontworpen, Trump staat er mee op naast Cyrus. Aan de achterzijde de tempel. Hoe en wat is nog vaag, maar Trump is alleszins al tot daar gereisd om de site en bouwplannen te bekijken. Netanyahu zei dat dit de vrede met Palestijnen niet zou in beïnvloeden. Hoe weet ik echter niet. 

 

bewerkt door Fundamenteel
+ niet :)
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Fundamenteel:

In alle eerlijkheid, Joden en moslims zitten qua Jezus bijna op dezelfde lijn. Alleen erkent de islam Jezus wel als profeet en degene die terugkomt om de dajjal te verslagen. Ook in de islam profetie is veel af te lezen over deze eindtijden. Gedenk maar het misvormde oog van de dajjal en hoe popsterren hun oog constant verbergen voor de foto en satantische symbolen gebruiken.

Oke, ja mogelijk daarom dat joden ook misleid worden, maar toch ook weer niet door de Islam. 

1 uur geleden zei Fundamenteel:

Na de dood op JFK zijn quasi alle presidenten van de states marionetten geworden. Trump is sedert dien de eerste die het globalisme bij de horens neemt en bij naam noemt. Hoewel ik het idee niet kan afschudden dat dit allemaal schijn is.

De zilveren munt met een equivalent van een halve shekel is alleszins ontworpen, Trump staat er mee op naast Cyrus. Aan de achterzijde de tempel. Hoe en wat is nog vaag, maar Trump is alleszins al tot daar gereisd om de site en bouwplannen te bekijken. Netanyahu zei dat dit de vrede met Palestijnen niet zou in beïnvloeden. Hoe weet ik echter niet. 

 

We zullen het wel zien wat hij doet. Is hier ook wat off topic, maar ik was even nieuwsgierig wat je er van wist.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid