Spring naar bijdragen
zendeling

De ondertekenaars van het Manifest van Nashville moeten zwaar gestraft worden

Aanbevolen berichten

57 minuten geleden zei WdG:

De discussie gaat dan ook niet over de liefde.

Dat zeg ik. En daar zit hem nu net de angel. Want wat als jouw ware iemand van het zelfde geslacht blijkt te zijn en christen? Ik heb meerdere christelijke stellen gezien. Twee stellen bij de Youth For Christ, in mijn schoonfamilie, op de muziekvereniging en twee vrouwen die vanuit de vrijwilligers van meeleefgezinnen hier in Veenendal op onze dochter iedere week passen. Allemaal hebben ze één ding gemeen. Ze zijn actief kerkelijk betrokken in de PKN én niet lichtzinnig. Ze geloven allemaal letterlijk in de wonderen van Jezus en dat Jezus God is, die voor onze zonden gestorven is.

Wat heb je toch een machtig vrolijke plaatje bij je naam staan, trouwens.

bewerkt door Gaitema

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 minuten geleden zei Gaitema:

Want wat als jouw ware iemand van het zelfde geslacht blijkt te zijn en christen?

Geen idee. Het is een vraag. Wat is volgens jou het antwoord? Ben je al langs de snackbar gefietst of moest je zelf koken? Vrouw al opgeknapt?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
42 minuten geleden zei WdG:

Geen idee. Het is een vraag. Wat is volgens jou het antwoord? Ben je al langs de snackbar gefietst of moest je zelf koken? Vrouw al opgeknapt?

Toen ik meer in jullie visie begaf, veronderstelde ik dat je dan het beste goede vrienden kon zijn die appart van elkaar bleven wonen. Elkaar immers mijden lijkt me Gods wil niet en schadelijk. Samen sta je sterk. En dat er dan wel eens zonder dat anderen het zien gezoend wordt, ach hoe schadelijk is dat? De Russische mannen doen niet anders 😘

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid