Spring naar bijdragen

Sluitbeleid


Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei antoon:

Het kan voorkomen dat men buiten de topic dwaalt en toch levendig in gesprek is, ik kan begrijpen dat de topicstarter dat niet altijd  prettig vind, er wordt naar aanleiding  van een draadje ook weleens een ander topic aangemaakt door de moderatie.

Ook al ben je niet de ts, dan kan het nog steeds onprettig zijn. Maar je kan zelf als ts, of als gesprekspartner het weer in de juiste richting sturen, of de moderator kan dat doen. 

Maar een topic sluiten omdat er afgedwaald wordt... ?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het was in dit geval niet vanwege afdwalen maar omdat de topicstarter Gaitema erom vroeg. Zo'n verzoek is niet iets dat altijd wordt ingewilligd, maar in dit geval zie ik dat Gaitema een plan had om niet verder door te gaan en dat hij in feite toch wel doorging. Nou is dan natuurlijk niet verboden, maar ik dacht "Laat ik hem tegemoet komen en helpen; anders gaat hij toch voort terwijl hij het niet wil".

Maar ik heb verder geen harde reden vanuit de moderatie om het topic dicht te houden. Dus als er behoefte is verder te gaan, laat het me even weten. Verder gaan in een nieuw topic kan ook.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Lobke:

@Levi,

Helemaal met je eens. Ook al start men een topic dan is dat nog geen "bezit'' van je, maar gewoon onderdeel van het forum. Misschien hebben anderen er moeite in gestoken. De TS-er  kan zich wel terug trekken.

Zeker, zo -- als bezit -- wordt het ook niet beschouwd. Maar zoals gezegd, ik wilde Gaitema helpen. Als hij het topic weer open wil hebben, kan hij me dat laten weten. En als anderen graag voortpraten naar aanleiding van wat er al stond, stel ik voor dat degene die graag verder praat een nieuw topic opent ervoor.

Link naar bericht
Deel via andere websites
43 minuten geleden zei Lobke:

@Levi,

Helemaal met je eens. Ook al start men een topic dan is dat nog geen "bezit'' van je, maar gewoon onderdeel van het forum. Misschien hebben anderen er moeite in gestoken. De TS-er  kan zich wel terug trekken.

Precies. Dat lijkt me een betere optie dan sluiten. ?

Link naar bericht
Deel via andere websites
16 uur geleden zei Trajecto:

Zeker, zo -- als bezit -- wordt het ook niet beschouwd. Maar zoals gezegd, ik wilde Gaitema helpen. Als hij het topic weer open wil hebben, kan hij me dat laten weten. En als anderen graag voortpraten naar aanleiding van wat er al stond, stel ik voor dat degene die graag verder praat een nieuw topic opent ervoor.

ik wilde Gaitema helpen

@Trajecto,

Je bent een lieve man. *:}

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid