Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 339
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Gewoon een pin door de kop, dan is het binnen hoogstens een paar tellen gedaan. Mijns inziens zijn de levensomstandigheden vóór de slacht daarbij nog belangrijker dan het slachten zelf. Want het slach

Moeten, moeten! Er staat in de brief dat je er goed aan doet je ervan te onthouden. Anno 2019 is dat door de moderne slachtmethoden en vleesverwerking niet eens meer mogelijk, tenzij je helemaal geen

Ik citeer Wikipedia over de zogeheten open bloedsomloop:  

2 minuten geleden zei Kaasjeskruid:
3 minuten geleden zei Thinkfree:

Die wedergeboren mensen weerspiegelen hun herschepping in de wet, gedrukt in het bloed van Jezus.

Dus iedereen die niet de sabbat onderhoud is volgens jou niet wedergeboren?

Wedergeborene die de ware kennis niet hadden opdat zij misleid waren door valse leraars worden gerechtvaardigd in het bloed, wedergeborene die naar waarheid onderwezen worden en vervolgens dat naast zich neerleggen als lariekoek, mag ik mijn vraagtekens bij zetten.

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Thinkfree:

Wedergeborene die de ware kennis niet hadden opdat zij misleid waren door valse leraars worden gerechtvaardigd in het bloed, wedergeborene die naar waarheid onderwezen worden en vervolgens dat naast zich neerleggen als lariekoek, mag ik mijn vraagtekens bij zetten.

Dat is een gekunstel van niets. Als er iemand een valse leraar is, dan is het wel het tweede beest uit Openbaring 13... En iedereen die zich laat meeslepen door zijn valse leer is gewoon de sjaak, zonder uitzondering. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Kaasjeskruid:
6 minuten geleden zei Thinkfree:

Weet je wie dat tweede beest is ?

Nee. Tromgeroffel.

Dat is een hele andere grote discusie die ik van mijn kant zeker kan onderbouwen.

Tweede beest is amerika dit is het beest dat het eerste beest zijn macht terug geeft de kleine hoorn het vaticaan, oftwel roomskatholieke kerk

bewerkt door Thinkfree
Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Thinkfree:

Dat is een hele andere grote discusie die ik van mijn kant zeker kan onderbouwen.

Tweede beest is amerika dit is het beest dat het eerste beest zijn macht terug geeft de kleine hoorn het vaticaan, oftwel roomskatholieke kerk

Amerika is het grootste christelijke land met 240 miljoen christenen 

Thinkfree is overal zeker van vooral van zichzelf 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei nikie90:
6 minuten geleden zei Thinkfree:

Klopt het tweede beest doet zich voor als een lam= christelijk maar spreekt als de duivel.

Dus 240 miljoenen amerikanen doen zich voor als christenen?

Nee het land Amerika doet zich voor als christelijk er is geen land dat zoveel zelf begonnen oorlogen creeët als dat land, zogonaamd voor het welzijn terwijl het enkel uit is op eigen macht.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Thinkfree:

Nee het land Amerika doet zich voor als christelijk er is geen land dat zoveel zelf begonnen oorlogen creeët als dat land, zogonaamd voor het welzijn terwijl het enkel uit is op eigen macht.

Een Amerikaan zal zeggen Jezus zegt niet dat hij vrede brengt maar een zwaard haha en zegt verkoop je mantel en koop een zwaard

Maar de Arabier zal zich over je verheugen dat Amerika de grote satan is en zal dood aan Israël met je demonstreren 

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei nikie90:
7 minuten geleden zei Thinkfree:

Nee het land Amerika doet zich voor als christelijk er is geen land dat zoveel zelf begonnen oorlogen creeët als dat land, zogonaamd voor het welzijn terwijl het enkel uit is op eigen macht.

Een Amerikaan zal zeggen Jezus zegt niet dat hij vrede brengt maar een zwaard haha en zegt verkoop je mantel en koop een zwaard

Maar de Arabier zal zich over je verheugen dat Amerika de grote satan is en zal dood aan Israël met je demonstreren

De reden waarom Amerika israel nu helpt met de wederopbouw van de tempel is omdat zij bezig zijn met de komst van de antichrist die in die tempel zal zitten.

Zij bereiden heel de wereld voor, voor de macht van het eerste beest. En het wedergeven daarvan

Zij zal israel verraden zoals judas, Jezus verried

bewerkt door Thinkfree
Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Thinkfree:

De reden waarom Amerika israel nu helpt met de wederopbouw van de tempel is omdat zij bezig zijn met de komst van de antichrist die in die tempel zal zitten.

Ik moest me even verdiepen maar ik zie het al, youtube video's 

7 minuten geleden zei Thinkfree:

Zij zal israel verraden zoals judas

Zoals de EU?

Niemand heeft Israël in de geschiedenis zo veel verraden als de Europese naties 

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei nikie90:
16 minuten geleden zei Thinkfree:

Zij zal israel verraden zoals judas

Zoals de EU?

De EU staat al onder de macht van het tweede beest

Het tweede beest zit nu in het midden oosten bezig om ook daar alles en iedereen in harmonie te brengen voor het eerste beest.

En opereert daarbij onder valse vlaggen, sprekende als de duivel, zich voordoende als christelijk

bewerkt door Thinkfree
Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Thinkfree:

De EU staat al onder de macht van het tweede beest

Het tweede beest zit nu in het midden oosten bezig om ook daar alles en iedereen in harminie te brengen voor het eerste beest.

Gog en Magog zullen tegen Israël strijden en zullen zoveel mogelijk dat ze kunnen tegen Israël proberen te vergaderen 

De antisemieten, haters van Israël en de Thora en G-d zijn volk, zij zullen strijden en zoveel mogelijk verleiden tegen de waarheid te keren en tegen wat juist en recht is in deze wereld 

Link naar bericht
Deel via andere websites
34 minuten geleden zei Thinkfree:

Klopt

En Amerika is een grotendeels christelijk maar ook joods land, er wonen meer dan 6 miljoen joden wat heel veel is. Al zal het praktiserende aantal wat lager liggen 

Natuurlijk als je jodendom haat of amerikaanse christenen is het de grote satan 

Anders is het het enigste westerse religieuze land want de EU is niet echt religieus meer. De EU is atheïstisch en vaak anti-religie en ook veel anti-israël, Amerika is dat niet 

bewerkt door nikie90
Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid