Spring naar bijdragen

Vrees


Aanbevolen berichten

6 minuten geleden zei TTC:

De ene keer is het zus, de andere keer zo. Het is toch allemaal minder makkelijk dan de boekjes doen vermoeden, vind je ook niet?

Neen het is verwarrend maar niet zus of zo. Het is altijd God en al de rest is afleiding. Jij gelooft dat een systeem bedacht door de mens ons kan redden. Ik geloof dat die reddingsmiddelen net de kern van alle problemen op aarde zijn. Gutmenscherij ofzo.

Het is nu zo en het zal zo blijven. Als gij gelooft in verandering vanuit de mensheid, het is u gegund. Echter neem ik het boek zoals het geschreven staat en ik heet u welkom op de rug van het laatste paard, de zesde zegel.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 480
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik bedoel dat er ook externe invloeden zijn, ondermeer NLP van anderen naar jou of mij toe, die de geestestoestand veroorzaken. Ik kon bijvoorbeeld door specifieke suggesties in een opgevangen gesprek

Wat bedoel je precies met het woord "vrees"? De huidige, postmoderne gevoelswaarde bij het woord is angst. Het is natuurlijk nooit God's bedoeling geweest dat we angst zouden moeten hebben. Er staat n

Ik moet wel zeggen dat ik niet snel bekeer. Ik bekijk veel. Tijdens mijn bijbelstudie bij Jehova getuigen had de bijbel meer invloed op me dan de studie, ik heb me nooit aangesloten. Wel wil ik dichtb

Zojuist zei Fundamenteel:

Neen het is verwarrend maar niet zus of zo. Het is altijd God en al de rest is afleiding. Jij gelooft dat een systeem bedacht door de mens ons kan redden. Ik geloof dat die reddingsmiddelen net de kern van alle problemen op aarde zijn. Gutmenscherij ofzo. Het is nu zo en het zal zo blijven. Als gij gelooft in verandering vanuit de mensheid, het is u gegund. Echter neem ik het boek zoals het geschreven staat en ik heet u welkom op de rug van het laatste paard, de zesde zegel.

Ben je gek, ik denk dat WOIII veel waarschijnlijker is dan wel om dezelfde absurde redenen als in het verleden. Maar dat is dan het verschil, we kunnen ons (laten) informeren en daar aandacht voor hebben. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei TTC:

Ben je gek, ik denk dat WOIII veel waarschijnlijker is dan wel om dezelfde absurde redenen als in het verleden. Maar dat is dan het verschil, we kunnen ons (laten) informeren en daar aandacht voor hebben. 

Er moet een wo3 plaatsnemen om uit diens assen een anti christ te spawnen waaruit de Armageddon uitbreekt, die toekomst is onvermijdelijk. Geen Europeaan die een Rus kan wijsmaken dat ze van niets wisten. Het is mijn oorlog niet, en er zullen velen sterven, ... En gij wilt dan het middel van degene die ermee oorlogen betalen uitdelen onder de mensheid? Het is als een kind een geladen pistool zonder veiligheidspin geven.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Er moet een wo3 plaatsnemen om uit diens assen een anti christ te spawnen waaruit de Armageddon uitbreekt, die toekomst is onvermijdelijk. Geen Europeaan die een Rus kan wijsmaken dat ze van niets wisten. Het is mijn oorlog niet, en er zullen velen sterven, ... En gij wilt dan het middel van degene die ermee oorlogen betalen uitdelen onder de mensheid? Het is als een kind een geladen pistool zonder veiligheidspin geven.

Ja, het noemt allemaal religie, zoveel mogelijk moet kapot. Er is geen hoop, geen vertrouwen, geen liefde, geen waarden, normen en ethiek. Mooi is het.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei TTC:

Het is wachten, het noemt allemaal religie uiteraard.

Wel de kerk waar ik ga is het alleszins niet eens met de status van wachten. Dat is iets wat ik persoonlijk doe.

De kracht van niets, ik hoef de wereld haar kruis niet te dragen en jij ook niet. Ge kunt zo evengoed gaan bidden of God en de duivel niet terug vriend worden he. Als de duivel ons kwaad doet kan je niets van diens middelen voor het betere toepassen. Alles is geregeld. Alles is volbracht, de popcorn is aangevuld. Kaboem.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik heb die bevoegdheid niet, noch jij er wat aan te doen. Dankzij Gods liefde en genade hebben we tijd gekregen tot het evangelie de wereld rond ging.

Er zijn maar liefst meer dan veertig aanslagen geweest op het leven van Hitler. Geen enkele is gelukt. Kennelijk was er een nog groter kwaad, dat door Hitler werd tegengehouden. Persoonlijk denk ik bij dat grotere kwaad aan communistisch Rusland. De ziener Edgar Cayce zei dat Rusland Europa had willen binnenvallen.  Na de oorlog zijn er inderdaad kaarten gevonden waarop een gedetailleerd plan stond van de Russen om Europa binnen te vallen.  Hitler strooide roet in het Russische eten.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Wel de kerk waar ik ga is het alleszins niet eens met de status van wachten. Dat is iets wat ik persoonlijk doe. De kracht van niets, ik hoef de wereld haar kruis niet te dragen en jij ook niet. Ge kunt zo evengoed gaan bidden of God en de duivel niet terug vriend worden he. Als de duivel ons kwaad doet kan je niets van diens middelen voor het betere toepassen. Alles is geregeld. Alles is volbracht, de popcorn is aangevuld. Kaboem.

Het is ieder voor zich, en de anderen spelen geen rol.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Catootje Tromp:

Er zijn maar liefst meer dan veertig aanslagen geweest op het leven van Hitler. Geen enkele is gelukt. Kennelijk was er een nog groter kwaad, dat door Hitler werd tegengehouden. Persoonlijk denk ik bij dat grotere kwaad aan communistisch Rusland. De ziener Edgar Cayce zei dat Rusland Europa had willen binnenvallen.  Na de oorlog zijn er inderdaad kaarten gevonden waarop een gedetailleerd plan stond van de Russen om Europa binnen te vallen.  Hitler strooide roet in het Russische eten.

Laat ons Hitler dankbaar zijn? Neen dan ben ik eerder de Russen dankbaar er korte metten mee te maken. Vergeet ook niet dat het westen nog veel nazis achteraf aanwierf en die muur afbrak waarachter Merkel is kunnen verschijnen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Laat ons Hitler dankbaar zijn? Neen dan ben ik eerder de Russen dankbaar er korte metten mee te maken. Vergeet ook niet dat het westen nog veel nazis achteraf aanwierf en die muur afbrak waarachter Merkel is kunnen verschijnen.

Nee, laat ons God dankbaar zijn dat Hij uit elk kwaad iets goeds kan halen.

Muren lossen niets op, zijn allemaal vleselijke schijnoplossingen.

bewerkt door Catootje Tromp
Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Laat ons Hitler dankbaar zijn? Neen dan ben ik eerder de Russen dankbaar er korte metten mee te maken. Vergeet ook niet dat het westen nog veel nazis achteraf aanwierf en die muur afbrak waarachter Merkel is kunnen verschijnen.

Ja, we danken iedereen om mee te spelen, het was leuk.

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Fundamenteel:

Neen, allen voor 1 en 1 voor allen. Maar ge zijt nu of wel globalist of wel nationalist. Polarisering door toedoen van hokjesdenken en iedereen de vinger na te wijzen. Alleen maar zus en niet zo. Zus macheert niet, zo wel.

De laatste 2750 jaar waren er voor 8000 jaar oorlog, burenruzies niet meegerekend. In de 20ste eeuw waren er 997 en we zitten in deze eeuw al aan 293, het wordt alsmaar beter dus. Een Sabbatsjaar is te moeilijk, doen we maar beter niet.

bewerkt door TTC
Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Jezus zei dat toch regelmatig, vreest niet. Bekijk het niet als normaal of abnormaal. Eerder als onvermijdelijk, denken dat de oplossing bij ons ligt door ons af te keren van God is afgodderij.

Ja, we noemen het allemaal religie, het is dit of dat en al het andere is onbestaande. Wat een ongeloofwaardige tragedie, het is haast een wonder op zich.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Fundamenteel:

Het is bestaande, maar waar komt het vandaan? Indien des duivels verwerp het en zet er uw hiel op.

Het komt van out of the box, tenzij je het niet toelaat in je box. Het is een optie die gebruikt kan worden mits gebruik van het verstand.

bewerkt door TTC
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei TTC:

Het komt van out of the box, tenzij je het niet toelaat in je box. Het is een optie die gebruikt kan worden mits gebruik van het verstand.

Ik hou u niet tegen, die aan macht doen dat. Valt hem eindelijk?

24 minuten geleden zei Catootje Tromp:

Nee, laat ons God dankbaar zijn dat Hij uit elk kwaad iets goeds kan halen.

Muren lossen niets op, zijn allemaal vleselijke schijnoplossingen.

En hoe heeft God dat dan opgelost? Door oorlog? :) Wat als de duivel de vijand en de goede allebei wapens verkocht? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik hou u niet tegen, die aan macht doen dat. Valt hem eindelijk? En hoe heeft God dat dan opgelost? Door oorlog? Wat als de duivel de vijand en de goede allebei wapens verkocht? 

God lost dat vreedzaam op, Hij biedt ons hiervoor de middelen. Bij wat voor een kerk zit jij eigenlijk, enkel maar oorlog waar je op aast.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei TTC:

God lost dat vreedzaam op, Hij biedt ons hiervoor de middelen. Bij wat voor een kerk zit jij eigenlijk, enkel maar oorlog waar je op aast.

Maar neen gij, ik wijs er net tussen de lijnen op dat God niet via oorlog werkt. Dat doet de duivel. Lees mij aub zoals,ik het bedoel.

Jezus is de prins van vrede, maar Hij voorspelde ons oorlog, hongersnood en natuurrampen voor Zijn wederkomst. De oorlog is dus onvermijdelijk.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid