Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

7 uur geleden zei Tomega:

5. Ons huidige geld bestaat niet eens; het is er echt niet en iedereen weet dat.

Je zou evengoed kunnen zeggen dat God geen wereld heeft geschapen, zodat jij kan zeggen dat de wereld niet bestaat.

8 uur geleden zei Tomega:

Bij een zodanig zwak fundament als het huidige systeem, begrijp ik werkelijk niet hoe jij kunt spreken over sabbatsjaren.

Een Sabbatsjaar maakt nu net dat zwakke fundament transparant, het valt je alleen een beetje lastig dat hierover gesproken wordt. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 597
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Dat de wet aan de Joden is gegeven en niet aan de heidense « kerk ». We laten ons toch ook niet besnijden? We vieren het Loofhutten feest niet, noch het feest der eerstelingen. Zie Lev. 23 Arista

Het is de leer van de Bijbel niet van de JG. 

Het systeem kan helemaal geen sabbatsjaar verwerken, als het systeem zelf geen fundamenten heeft. Dat was al eerder genoemd.  1. Een lening is toestemming tot een aanspraak op bestaand bezit va

4 minuten geleden zei Fundamenteel:

Een sabbatsjaar in deze tijd invoeren is als Hitler vragen de Joden de Duitse nationaliteit te geven. Impossible.

Dan wordt het weldra 289 keer, enkel omdat jij het zegt. Je kan wellicht geen betere reclame maken voor het failliet van religie dan door dit vol te houden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei TTC:

Dan wordt het weldra 289 keer, enkel omdat jij het zegt. Je kan wellicht geen betere reclame maken voor het failliet van religie dan door dit vol te houden.

Jij weigert het geheel te zien, namelijk Babylon. Maar ik zeg u, nodig de wereldleiders uit en ik sta achter u dat sabbatsjaar in te voeren. Ze gaan zeker luisteren naar ons en de mensheid meer ruimte tot leven geven? Die mensen geven enkel zichzelf de ruimte door genocides, hongersnoden, u steeds meer vergiftigen zodat je vroeger sterft en ze van uw kostprijs af zijn. 

Laatst stierf iemand 2 maand na zijn pensioen aan een hersentumor, ook kennen wij een kind dat vecht tegen een hersentumor. Ik heb met eigen ogen gezien hoe ze ouderen die nog te redden zijn een overdosis morfine geven, ...

dat was voldoende reclame voor me in te zien dat het anders moet. Ik verwacht die change niet meteen. Wel zie ik steeds meer mensen (met succes) die verandering pushen. Van stof tot stof TTC.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Jij weigert het geheel te zien, namelijk Babylon. Maar ik zeg u, nodig de wereldleiders uit en ik sta achter u dat sabbatsjaar in te voeren. Ze gaan zeker luisteren naar ons en de mensheid meer ruimte tot leven geven? Die mensen geven enkel zichzelf de ruimte door genocides, hongersnoden, u steeds meer vergiftigen zodat je vroeger sterft en ze van uw kostprijs af zijn. Laatst stierf iemand 2 maand na zijn pensioen aan een hersentumor, ook kennen wij een kind dat vecht tegen een hersentumor. Ik heb met eigen ogen gezien hoe ze ouderen die nog te redden zijn een overdosis morfine geven, ... dat was voldoende reclame voor me in te zien dat het anders moet. Ik verwacht die change niet meteen. Wel zie ik steeds meer mensen (met succes) die verandering pushen. Van stof tot stof TTC.

Einstein zei al dat er maar twee dingen oneindig zijn, de menselijke domheid en de kosmos. Hij twijfelde alleen nog aan dat laatste, dat eerste kan iedereen wel bevroeden door een eenvoudig debatje over de invoering van een Sabbatsjaar. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei TTC:

Einstein zei al dat er maar twee dingen oneindig zijn, de menselijke domheid en de kosmos. Hij twijfelde alleen nog aan dat laatste, dat eerste kan iedereen wel bevroeden door een eenvoudig debatje over de invoering van een Sabbatsjaar. 

Maar jij voert dat debat vanuit het waanbeeld dat “de leiders” ons zoiets gunnen. Ze jagen ons de dood in, ze gunnen ons het licht in de ogen nog niet. Ze zijn gedreven door hoofdzondes waardoor ze aan touwtjes van de duivel hangen. Of denk je dat mensen met goede bedoelingen het ver schoppen in de politiek? Neen dat zijn wolven in schaapsklederen waarvoor een christen zich beter ten allen tijden hoedt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
37 minuten geleden zei Fundamenteel:

Maar jij voert dat debat vanuit het waanbeeld dat “de leiders” ons zoiets gunnen. Ze jagen ons de dood in, ze gunnen ons het licht in de ogen nog niet. Ze zijn gedreven door hoofdzondes waardoor ze aan touwtjes van de duivel hangen. Of denk je dat mensen met goede bedoelingen het ver schoppen in de politiek? Neen dat zijn wolven in schaapsklederen waarvoor een christen zich beter ten allen tijden hoedt.

Einstein kwam niet zomaar tot z'n stellingen, ze zijn rationeel eenvoudig te begrijpen. De bevolking kiest zelf haar leiders, net zoals ze kunnen kiezen voor een Sabbatsjaar zoals in de Bijbel staat.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei TTC:

Einstein kwam niet zomaar tot z'n stellingen, ze zijn rationeel eenvoudig te begrijpen. De bevolking kiest zelf haar leiders, net zoals ze kunnen kiezen voor een Sabbatsjaar zoals in de Bijbel staat.

Zoals ze Pim Fortuyn dan doodschieten? Of als Theo van Gogh vermoord wordt en ze priemen er een brief met de naam van Ayraan op waarop ze het land ontvlucht, daar hebben ze ook voor gekozen? En de meerderheid in koor hun elite nablaten. “ja dat hebben ze toch zelf gezocht.” Dat is geen christelijke mentaliteit meer. 

Noch hebben wij inspraak gehad op de buitenlandse politiek die onze wereld bracht waar ze nu is. 

Maar het is wel waar dat het volk het bestuur krijgt wat ze toekomt, Nederland stemt nog links. Vlaanderen grotendeels rechts en de manier waarop ze dat marrakeshpact invoerden door de meerderheid opzij te schuiven is natuurlijk democratisch te noemen? Darya is al geblockt van twitter wegens kritiek daarop, marrakesh is al in uitvoering. Persvrijheid wordt aangepakt en het dictatuur voltooit zich in Parijs waar het EU leger tegen eigen volk gebruikt wordt. 

De meerderheid spreekt duidelijke taal, en de nwo zal dit niet winnen doch velen met zich meetrekken. Het geschiede alzo

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Zoals ze Pim Fortuyn dan doodschieten? Of als Theo van Gogh vermoord wordt en ze priemen er een brief met de naam van Ayraan op waarop ze het land ontvlucht, daar hebben ze ook voor gekozen? En de meerderheid in koor hun elite nablaten. “ja dat hebben ze toch zelf gezocht.” Dat is geen christelijke mentaliteit meer. Noch hebben wij inspraak gehad op de buitenlandse politiek die onze wereld bracht waar ze nu is. Maar het is wel waar dat het volk het bestuur krijgt wat ze toekomt, Nederland stemt nog links. Vlaanderen grotendeels rechts en de manier waarop ze dat marrakeshpact invoerden door de meerderheid opzij te schuiven is natuurlijk democratisch te noemen? Darya is al geblockt van twitter wegens kritiek daarop, marrakesh is al in uitvoering. Persvrijheid wordt aangepakt en het dictatuur voltooit zich in Parijs waar het EU leger tegen eigen volk gebruikt wordt. De meerderheid spreekt duidelijke taal, en de nwo zal dit niet winnen doch velen met zich meetrekken. Het geschiede alzo

We zullen even wachten tot je iedereen hebt doodgeschoten, in het beste geval blijven er dan nog een paar mensen over die wel hun verstand willen gebruiken. Maar dat zal dan zijn om de puin te ruimen als gevolg van het omgekeerde, traditioneel leidend tot perverse effecten. Het is een Goddelijk spel, een psychodrama.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wilt gij verder geloven in fascisme, uw zaak. Ik kwam tot inkeer en uit bij God.

Zojuist zei TTC:

We zullen even wachten tot je iedereen hebt doodgeschoten, in het beste geval blijven er dan nog een paar mensen over die wel hun verstand willen gebruiken. Maar dat zal dan zijn om de puin te ruimen als gevolg van het omgekeerde, traditioneel leidend tot perverse effecten. Het is een Goddelijk spel, een psychodrama.

Ik? Heb ik een Europees leger? Doe ik aan regime changes? Bewapen ik jihadisten die christenen afslachten? Weiger ik Asia Bibi asiel? De duivel heeft goed gewerkt bij u me dunkt

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei TTC:

Vandaag is de mensheid zover gekomen dat God ons moet leren hoe we tot twee moeten tellen, het is dan ook bezwaarlijk om aan te nemen dat evolutie bestaat.

God heeft ons het perfecte voorbeeld gestuurd en tekens mensen te beproeven op de vruchten. Ik ben een persona non grata, kijk er op toe en vat samen. I was just friends with the monster, don’t hate the messenger.

Link naar bericht
Deel via andere websites
17 minuten geleden zei Fundamenteel:

Wilt gij verder geloven in fascisme, uw zaak. Ik kwam tot inkeer en uit bij God. Ik? Heb ik een Europees leger? Doe ik aan regime changes? Bewapen ik jihadisten die christenen afslachten? Weiger ik Asia Bibi asiel? De duivel heeft goed gewerkt bij u me dunkt

Ze doen hun werk voortreffelijk, het resultaat wonderbaarlijk. De studie over de zwijgspiraal loopt verder, men vraagt meerdere voorbeelden.

16 minuten geleden zei Fundamenteel:

God heeft ons het perfecte voorbeeld gestuurd en tekens mensen te beproeven op de vruchten. Ik ben een persona non grata, kijk er op toe en vat samen. I was just friends with the monster, don’t hate the messenger.

In een eilandmodel is de klus snel geklaard, verbluffend is het.

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 minuten geleden zei TTC:

Ze doen hun werk voortreffelijk, het resultaat wonderbaarlijk. De studie over de zwijgspiraal loopt verder, men vraagt meerdere voorbeelden.

In een eilandmodel is de klus snel geklaard, verbluffend is het.

Broeder, ik weerleg een situatie. Ik ben niet de oorzaak van die situatie. Ik wil helemaal geen doden, waarom denk je dat ik zo op globalisten afgeef? Door het bloed aan hun handen. Als men er op los schiet ben ik dat niet, dat insinueren gaat echt wel een brug te ver me dunkt. Ik wijs je op de errors die het westen maakte en jij maakt daarvan dat ik wil schieten? Laat duidelijk zijn, ik leg die  bevoegdheid de volle 100% bij God en ik zal nooit een kogel afvuren, noch een steen werpen. Tenzij ik daarmee het leven van een dierbare moet redden. 

Misschien ook eens je nek uitreiken en achter de schermen van de mainstream kijken. Ik verzwijg niets en schuw het niet mijn mening onverbloemd te uiten. Noch is politieke correctheid en cultuurrelativisme versleten aan mij. Van alle mensen hier zou JIJ dat moeten weten. Als de duivel door alles heen schittert bij jou raad ik je sterk aan terug tot God te komen, als vriend en geen tegenstander.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Fundamenteel:

Laat duidelijk zijn, ik leg die  bevoegdheid de volle 100% bij God en ik zal nooit een kogel afvuren, noch een steen werpen. Tenzij ik daarmee het leven van een dierbare moet redden. 

Gij zult niet doden, tenzij het om een dierbare gaat? Daar ga je al.... Je mag veel doen om dat te voorkomen, maar doden?

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Broeder, ik weerleg een situatie. Ik ben niet de oorzaak van die situatie. Ik wil helemaal geen doden, waarom denk je dat ik zo op globalisten afgeef? Door het bloed aan hun handen. Als men er op los schiet ben ik dat niet, dat insinueren gaat echt wel een brug te ver me dunkt. Ik wijs je op de errors die het westen maakte en jij maakt daarvan dat ik wil schieten? Laat duidelijk zijn, ik leg die  bevoegdheid de volle 100% bij God en ik zal nooit een kogel afvuren, noch een steen werpen. Tenzij ik daarmee het leven van een dierbare moet redden. Misschien ook eens je nek uitreiken en achter de schermen van de mainstream kijken. Ik verzwijg niets en schuw het niet mijn mening onverbloemd te uiten. Noch is politieke correctheid en cultuurrelativisme versleten aan mij. Van alle mensen hier zou JIJ dat moeten weten. Als de duivel door alles heen schittert bij jou raad ik je sterk aan terug tot God te komen.

Ja, een Sabbatsjaar is tijdloos, om die mainstream te herschikken wanneer het weer uit de hand gelopen is. Globalisering is een evolutionair proces, maar ook hier is de vertaling zonder enige nuancering waardoor het misverstand gevoed blijft worden. De geest door het dolle heen, de primaire voorwaarde veronachtzamend om finaal te verzanden in een oneindige reeks klanken die geenszins meer laten vermoeden dat het onderwerp nog enige betekenis heeft. Gelukkig dat we de Duivel nog hebben als excuus, het legitimeert ons om verheven clubjes op te richten en God te claimen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei sjako:

Gij zult niet doden, tenzij het om een dierbare gaat? Daar ga je al.... Je mag veel doen om dat te voorkomen, maar doden?

Ja daarom zijn JG en ik een slechte match he, ik zou zelfs bloedtransfusie en organen toestaan hun leven te redden. Je weet dat ik een Vlaams conservatief nationalist ben met een passie voor het Europese cultureel erfgoed tot aan de kruistochten toe waar Christelijke relikwieen de stad waarin ik groot werd binnenkwamen. Noch shuw ik een heerlijke “Salve Regina” als je begrijpt wat ik bedoel.. Trinitatis.

Mijn geloof is iets persoonlijks en deel ik maar met heel weinig mensen. En JG en ik zitten daar op een andere lijn.

10 minuten geleden zei TTC:

Ja, een Sabbatsjaar is tijdloos, om die mainstream te herschikken wanneer het weer uit de hand gelopen is. Globalisering is een evolutionair proces, maar ook hier is de vertaling zonder enige nuancering waardoor het misverstand gevoed blijft worden. De geest door het dolle heen, de primaire voorwaarde veronachtzamend om finaal te verzanden in een oneindige reeks klanken die geenszins meer laten vermoeden dat het onderwerp nog enige betekenis heeft. Gelukkig dat we de Duivel nog hebben als excuus, het legitimeert ons om verheven clubjes op te richten en God te claimen.

Maar die de msm in handen hebben en eigenlijk de hele westerse wereld gunnen u dat sabbatsjaar niet. Hoe rapper ge dood gaat te beter voor hen. Je bent vervangbaar en reeds vervangen, wij gelden nog geen 10 cijfers achter de komma voor hen. Uw lot is al beschoren bij hen. Dus eerst de bron, dan de rest, en neen ik bedoel geen oorlog.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Fundamenteel:

Maar die de msm in handen hebben en eigenlijk de hele westerse wereld gunnen u dat sabbatsjaar niet. Hoe rapper ge dood gaat te beter voor hen. Je bent vervangbaar en reeds vervangen, wij gelden nog geen 10 cijfers achter de komma voor hen. Uw lot is al beschoren bij hen. Dus eerst de bron, dan de rest, en neen ik bedoel geen oorlog.

Dat geldt ook voor scenario's, die beschrijven extreme maar reële beleidscondities waaronder uw beleid robuust en flexibel genoeg moet zijn. De klassieke beleidsplanning gaat nog uit van een redelijk voorspelbare toekomst. Scenario's maak je als te veel ontwikkelingen onzeker zijn. Je richt je dan op meerdere, even waarschijnlijke toekomsten.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei TTC:

Dat geldt ook voor scenario's, die beschrijven extreme maar reële beleidscondities waaronder uw beleid robuust en flexibel genoeg moet zijn. De klassieke beleidsplanning gaat nog uit van een redelijk voorspelbare toekomst. Scenario's maak je als te veel ontwikkelingen onzeker zijn. Je richt je dan op meerdere, even waarschijnlijke toekomsten.

Al ga je de wereld rond en probeer je ieder bestuur uit op de mens, er is maar 1 manier. Vaya con Dios.

Moge dat licht u snel bereiken.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei TTC:

Ik denk dat je beter de dualiteit kan overstijgen, zo hoef je niet te wachten op dat wat je verwacht.

Ik streef naar eenheid met God. Maar de ironie is dat ik in apartheid moet leven om die eenheid te behouden. Wat enigszins logisch is daar onze wereld een creatie van de duivel in de creatie van God is. Dat is moeilijk te relativeren, het is goed of slecht. Daar is geen grijze zone. En als jij met de creaties van de duivel mensen wil dienen, u heeft alle middelen van God gekregen dat te proberen. Maar aangaande mij? Hou uw euro’s bij en geef mij de mogelijkheid in vrijheid naar God toe te leven. Het boerenleven lijkt me wel iets hebben :) back to back.

Link naar bericht
Deel via andere websites
34 minuten geleden zei sjako:

Gij zult niet doden, tenzij het om een dierbare gaat? Daar ga je al.... Je mag veel doen om dat te voorkomen, maar doden?

Wat mag je dan allemaal wel doen om je dierbaren, of de mensen waarvoor jij verantwoordelijk bent, te beschermen? Als ik iemand moet beschermen of bevrijden doe ik dat, zelfs met het risico iemand te doden. Het beschermen gaat voor mij boven de wetten uit. Je hebt maar gewoon met je poten van een ander af te blijven. Klaar! En nee, ik ben verre van gewelddadig.

bewerkt door Willempie
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik streef naar eenheid met God. Maar de ironie is dat ik in apartheid moet leven om die eenheid te behouden. Wat enigszins logisch is daar onze wereld een creatie van de duivel in de creatie van God is. Dat is moeilijk te relativeren, het is goed of slecht. Daar is geen grijze zone. En als jij met de creaties van de duivel mensen wil dienen, u heeft alle middelen van God gekregen dat te proberen. Maar aangaande mij? Hou uw euro’s bij en geef mij de mogelijkheid in vrijheid naar God toe te leven. Het boerenleven lijkt me wel iets hebben  back to back.

De geest is door het dolle heen, studies over de zwijgspiraal laten zichzelf schrijven.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei TTC:

De geest is door het dolle heen, studies over de zwijgspiraal laten zichzelf schrijven.

Neen broeder, de duivel is door het dolle heen en jij kan moeilijk zijn wereld loslaten. Jij gelooft echt dat het westen de oplossing zal bieden terwijl ze de bron van het probleem is. 

Concreet: ga opzij staan en laat het over aan de volgende generatie. Ziet er veelbelovend uit met mensen als Dries die onze msm overigens zelf groot heeft gemaakt. Niets werkt nog en alles zal averechts uitmonden. Lo and behold TTC, alles wordt vernieuwd in ons leven. Net zoals ik u jaren geleden zei, heb ik nu ongelijk gekregen? Ook nu benadruk ik, onze invloed is 0%, het is reeds volbracht en in werking.

Link naar bericht
Deel via andere websites
52 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ja daarom zijn JG en ik een slechte match he, ik zou zelfs bloedtransfusie en organen toestaan hun leven te redden. Je weet dat ik een Vlaams conservatief nationalist ben met een passie voor het Europese cultureel erfgoed tot aan de kruistochten toe waar Christelijke relikwieen de stad waarin ik groot werd binnenkwamen. Noch shuw ik een heerlijke “Salve Regina” als je begrijpt wat ik bedoel.. Trinitatis.

Mijn geloof is iets persoonlijks en deel ik maar met heel weinig mensen. En JG en ik zitten daar op een andere lijn.

Je zou je eerst eens moeten onderzoeken waarom wij dingen zo doen als we ze doen. Misschien zit je meer op die lijn dan je denkt. Trouwens orgaandonatie is geen probleem voor JG. 

33 minuten geleden zei Willempie:

Wat mag je dan allemaal wel doen om je dierbaren, of de mensen waarvoor jij verantwoordelijk bent, te beschermen? Als ik iemand moet beschermen of bevrijden doe ik dat, zelfs met het risico iemand te doden. Het beschermen gaat voor mij boven de wetten uit. Je hebt maar gewoon met je poten van een ander af te blijven. Klaar! En nee, ik ben verre van gewelddadig.

Is een lastige discussie, maar doden mag een Christen niet.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid