Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 597
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Dat de wet aan de Joden is gegeven en niet aan de heidense « kerk ». We laten ons toch ook niet besnijden? We vieren het Loofhutten feest niet, noch het feest der eerstelingen. Zie Lev. 23 Arista

Het is de leer van de Bijbel niet van de JG. 

Het systeem kan helemaal geen sabbatsjaar verwerken, als het systeem zelf geen fundamenten heeft. Dat was al eerder genoemd.  1. Een lening is toestemming tot een aanspraak op bestaand bezit va

5 minuten geleden zei Fundamenteel:

Honestly? Uw eten is in diens macht, uw grond waarop je verblijft, uw water,... Bekijk die film the lie we live eens. Duurt circa 5 minuten. Maar heb je meer tijd youtube "we feed the world" eens.  Op welke planeet leven we? Last time I checked earth. 

Misschien dat een Sabbatsjaar kan helpen, enkel door het idee alleen al.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei TTC:

Misschien dat een Sabbatsjaar kan helpen, enkel door het idee alleen al.

Of gewoon de kern bij naam eerst noemen wat de moeder van alle problemen is? Globalisme

Terwijl dagelijks een miljard mensen omkomen van de honger, wordt er wereldwijd genoeg eten geproduceerd om 12 miljard mensen te voeden. In We Feed The World laat regisseur Erwin Wagenhofer met veel oog voor detail zien wat de gevolgen zijn van de globalisering van de voedselindustrie

https://www.imaginefilm.be/nl/films/catalogue/item/379-we-feed-the-world

Wordt eens wakker in 2019 broeder, dit is he gevolg van vorige generaties die onze rechten en vrijheid openhandig af gaven. Die tijd is voorbij. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei TTC:

Het staat je vrij om alles te negeren wat mensen je zeggen, zo wordt die strategie des te transparanter.

Het omgekeerde is waar. Jij denkt dat een nationalist geen christen kan zijn. Daar wreef ik je bij de nek in ons verleden. En zolang er globalisme is zolang zullen wij onderdrukt leven. Jij ziet wel "oplossingen" maar weigert het probleem te erkennen. Zo kunt ge nog lang spartelen en de wereld verwijten u niet te volgen he

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Fundamenteel:

Het omgekeerde is waar. Jij denkt dat een nationalist geen christen kan zijn. Daar wreef ik je bij de nek in ons verleden. En zolang er globalisme is zolang zullen wij onderdrukt leven. Jij ziet wel "oplossingen" maar weigert het probleem te erkennen. Zo kunt ge nog lang spartelen en de wereld verwijten u niet te volgen he

Je gooit alles bewust door elkaar in een poging om elk ernstige dialoog te ondermijnen, het is de gekende strategie van diegenen waarvan je dan ook nog eens zegt tegen te zijn. Nog erger wordt het wanneer je denkt dat mensen dat niet doorhebben.

Citaat

De term antiglobalisme wordt ook wel gebruikt ter aanduiding van deze beweging. Sinds circa 2001 wordt deze naam door geassocieerde groepen minder gebruikt ten gunste van het positievere andersglobalisme (van het Franse neologisme altermondialisation), dat geen verzet tegen globalisering als zodanig aanduidt, maar de keuze voor een andere invulling daarvan. Ze streeft naar het nivelleren van economische verschillen tussen het Westen en de Rest. Ze vraagt dat daarbij waarden zoals democratie, economische rechtvaardigheid, milieubescherming en mensenrechtenvoorrang zouden krijgen op puur economische belangen. (bron)

 

bewerkt door TTC
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Ik denk dat hier maar weinig mensen als u denken hoor hahahaha

We vonden het raadzaam om er ook een aantal voorwaarden aan te koppelen, in het andere geval zou er een oneigenlijk debat kunnen ontstaan waarin de essentie naar de achtergrond zou verdreven worden. Toepasselijk voor het gestelde probleem:

1. Tijdloos, instant herhaalbaar bij herval en/of uitwassen.
2. Radicaal, systeemtechnisch aan de wortel.
3. Rationeel, logisch doordacht.
4. Vreedzaam, ten behoeve van meer intermenselijke harmonie.
5. Wiskundig precies, in tegenstelling tot wetenschappelijk bewijs.
6. Potentie tot mentaliteitswijziging, naargelang besluitvorming.
7. Andere, nog niet nader bepaald.

Belangrijk detail, het zoeken naar schuldigen voor een actuele toestand zou niet bijdragen tot het vreedzame doel dat we voor ogen hadden, dit in lijn met de herstelgedachte. Tevens mocht het duidelijk zijn dat het hier slechts om een aanzet kon gaan, niet het einde van het verhaal.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Jij weigert je te verdiepen. Kijk de docu wat globalisme teweeg bracht. Meer van dat hoeft niet. En met dat Jubeljaar stond ik aan je kant, maar uw alcoholgebruik maakt u zo para da je overal strategieën ziet. 

Zo wordt het nog duidelijker, hoeven er niets voor te doen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei TTC:

Zeker, net daarom dat we jouw trainers enkel maar kunnen feliciteren, het is herkenbaar.

Ik ben wellicht de enige nationalist in de gemeenschap :) Maar wat zou daar onchristelijk aan zijn? Het is mijn cultureel erfgoed dat unaniem aan het christendom verbonden is. Wat globalisme deed was dit stapsgewijs ontmantelen en afbreken. Wereldwijd was er nooit zoveel eten en tegelijk nooit zoveel honger. Doch vraag je je af waar de onderdrukking speelt en wijs je dat af naar mij (schuldigen zoeken) terwijl het kristalhelder duidelijk gemaakt wordt dat globalisme de kern van het probleem is. 

Dan mag je nog 1000001 excellekes bewerken en grafieken smijten, praat voor de vaak. Je opent beter eens jezelf voor wat de wereld u wilt duidelijk maken in plaats van andersom. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
13 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik ben wellicht de enige nationalist in de gemeenschap :) Maar wat zou daar onchristelijk aan zijn? Het is mijn cultureel erfgoed dat unaniem aan het christendom verbonden is. Wat globalisme deed was dit stapsgewijs ontmantelen en afbreken. Wereldwijd was er nooit zoveel eten en tegelijk nooit zoveel honger. Doch vraag je je af waar de onderdrukking speelt en wijs je dat af naar mij (schuldigen zoeken) terwijl het kristalhelder duidelijk gemaakt wordt dat globalisme de kern van het probleem is. Dan mag je nog 1000001 excellekes bewerken en grafieken smijten, praat voor de vaak. Je opent beter eens jezelf voor wat de wereld u wilt duidelijk maken in plaats van andersom. 

Wederom

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb me altijd open gesteld, en soms duik ik zelf in tunnelvisie.

maar nu is de keuze gemaakt. Ik ga in full armor broeder. Niets behalve de dood kan mijn geloof in Hem nog afpakken. Maar het is niet omdat ik Hem poog te volgen ook meteen de perfecte mens ben he. Ik ben ooit te diep gegaan. Tot in de letterlijke hel en ja dat heeft zijn nawerking.

DOCH er is nu maar 1 weg. Vooruit en de Heer is daarin mijn Herder. Nu en altijd.

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik heb me altijd open gesteld, en soms duik ik zelf in tunnelvisie. maar nu is de keuze gemaakt. Ik ga in full armor broeder. Niets behalve de dood kan mijn geloof in Hem nog afpakken. Maar het is niet omdat ik Hem poog te volgen ook meteen de perfecte mens ben he. Ik ben ooit te diep gegaan. Tot in de letterlijke hel en ja dat heeft zijn nawerking. DOCH er is nu maar 1 weg. Vooruit en de Heer is daarin mijn Herder. Nu en altijd.

Ga je het eens op een andere manier proberen, verheugend.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid