Spring naar bijdragen

Vaccineren of niet?


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Banden worden niet door God geschapen, en daar houdt de wetenschap geen rekening mee.  In de bijbel worden wij vergeleken als klei in de hand van de pottenbakker. Veel orthodoxe gelovigen geloven

Vaccins die efficiënt zijn vereisen geen vaccinatie van anderen om jezelf (of andersom) te beschermen. Je vaccineert enkel voor jezelf en nooit voor de ander. Corona is een virus dat via de lucht vers

Wat nu des informatie is of althans zo beschouwd kan in de toekomst juiste info blijken en ook andersom censuur ervan kan weleens een teken van onmacht blijken. Ik ben hier heel nuchter in en er zijn

Posted Images

3 minuten geleden zei antoon:

Dan zal ik het doen, maar  na eerst te onderzoeken of er geen uitweg is, nee ik ga niet naar een buitenland of zo of vlucht naar een bos, ik ben niet onredelijk fanatiek

Dus je denkt er wel aan, als er maar dwang bij om de hoek komt kijken.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei antoon:

Dan zal ik het doen, maar  na eerst te onderzoeken of er geen uitweg is, nee ik ga niet naar een buitenland of zo of vlucht naar een bos, ik ben niet onredelijk fanatiek

De Nederlandse grondwet zegt dat je iedere medische behandeling en injectie mag weigeren. Als ik de Nederlandse tweeps op mijn Twitter toch mag geloven

Hier wordt geweigerd wegens godsdienstvrijheid en omdat onderzoek op lange termijn onmogelijk is en spijt dan te laat komt.

Er is totaal geen vertrouwen in het beestensysteem over.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Kaasjeskruid:

Bij een minderheid.

Westers ingestelde mensen zijn anno 2020 de stille meerderheid. Die collaborateurs roepen wel luider, maar zijn geen meerderheid meer. Het stormt qua vaccinatie in Amerika. Het zal wel overwaaien naar hier.

De Europeanen worden ook wakker. Niemand in mijn omgeving dat iets van die barbaar Gates moeten hebben.

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Fundamenteel:

De Nederlandse grondwet zegt dat je iedere medische behandeling en injectie mag weigeren.

Wel eens van de wet BOPZ gehoord? Wedden dat ze het daar op gooien en je beschouwen als een gevaar voor de omgeving en jij als psychiatrisch patient wordt afgevoerd in een dwangbuis om alsnog gedwongen die prik in de billen te krijgen...

https://www.dwangindezorg.nl/overgangsrecht-bopz

Link naar bericht
Deel via andere websites

13

     [1] Iedereen moet het gezag van de overheid erkennen, want er is geen gezag dat niet van God komt; ook het huidige gezag is door God ingesteld. 

Rom. 13:1

In mijn ogen doet de overheid nog veel te weinig om mensen echt te beschermen. Heel zeker laat ik me vaccineren als dat verplicht wordt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Wouter Philippaerts:

13

     [1] Iedereen moet het gezag van de overheid erkennen, want er is geen gezag dat niet van God komt; ook het huidige gezag is door God ingesteld. 

Rom. 13:1

In mijn ogen doet de overheid nog veel te weinig om mensen echt te beschermen. Heel zeker laat ik me vaccineren als dat verplicht wordt.

Er bestaat geen vaccin tegen een psychose. Als de overheid haar door God gegeven macht misbruikt, mag men zich verzetten. I.m.o.

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Kaasjeskruid:

Wel eens van de wet BOPZ gehoord? Wedden dat ze het daar op gooien en je beschouwen als een gevaar voor de omgeving en jij als psychiatrisch patient wordt afgevoerd in een dwangbuis om alsnog gedwongen die prik in de billen te krijgen...

https://www.dwangindezorg.nl/overgangsrecht-bopz

Ze zullen goed hun best moeten doen bij mij alleszins. Ik heb godsdienstvrijheid en het recht te weten wat ik in mezelf spuit en wat de gevolgen op lange termijn zijn door meerdere onafhankelijke onderzoekbureaus.

Ze zullen vroeg moeten opstaan mij te dwingen. Een dwangbuis zal nodig zijn of ik doneer die spuit door de vaccinator zijn oogbal terug. Zonder aarzelen, overlevingsinstinct.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Ze zullen vroeg moeten opstaan mij te dwingen. Een dwangbuis zal nodig zijn of ik doneer die spuit door de vaccinator zijn oogbal terug. Zonder aarzelen, overlevingsinstinct.

Ik opteer voor vluchten in een dergelijke situatie. Dat is de enige optie om eronderuit te komen. Tenzij je, zoals je doet vermoeden te zijn, e.o.a. hulk bent die korte metten maakt met meerderheden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Fundamenteel:

Vraagje aan iedereen;

Is er iemand die naar zijn huisarts zal gaan eens er een vaccin komt tegen het huidig beweerde virus? Zijn er echt mensen die zonder aarzelen die spuit in zich laten zetten?

Ja, ik, mijn vrouw, mijn kinderen, praktisch iedereen die ik ken.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei Mullog:

Ja, ik, mijn vrouw, mijn kinderen, praktisch iedereen die ik ken.

 

Ik vind dat toch straf. Blind vertrouwen in iets waar geen lang termijn effect van bekend is kinderen zijn niet eens een risicogroep?

17 minuten geleden zei Kaasjeskruid:

Ik opteer voor vluchten in een dergelijke situatie. Dat is de enige optie om eronderuit te komen. Tenzij je, zoals je doet vermoeden te zijn, e.o.a. hulk bent die korte metten maakt met meerderheden.

Wij hebben net gekocht. Vluchten zit er niet meteen in lol.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Kaasjeskruid:

Jij vuile materialist.

Maar ik doe mijn was nog wel met de hand. En zelfs ecologisch verantwoord. Neen we hebben dat gedaan om simpeler, goedkoper en vrijer te leven. Als ik nu zonnepanelen enzo leg is dat niet voor mij.

Belangrijkste is te weten dat we naar een tweede jeugd toe gaan leven. Met beide armen wijd open weg van mensen die mij verdrukken met hun ideologietjes op te dwingen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Maar ik doe mijn was nog wel met de hand. En zelfs ecologisch verantwoord. Neen we hebben dat gedaan om simpeler, goedkoper en vrijer te leven. Als ik nu zonnepanelen enzo leg is dat niet voor mij.

Belangrijkste is te weten dat we naar een tweede jeugd toe gaan leven. Met beide armen wijd open weg van mensen die mij verdrukken met hun ideologietjes op te dwingen.

Ik snap helemaal niets van je contradicterende ambivalente houding. Kan er maar weinig consequents in bespeuren. Een grote mond zegt me erg weinig makker.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Kaasjeskruid:

Ik snap helemaal niets van je contradicterende ambivalente houding. Kan er maar weinig consequents in bespeuren. Een grote mond zegt me erg weinig makker.

Omdat mensen onderdak nodig hebben zijn ze geen materialist. Zeker niet wanneer ze geen merkkledij kopen en dat zelf met de hand wassen. Dat is al wat je eruit moet onthouden ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei Fundamenteel:

Omdat mensen onderdak nodig hebben zijn ze geen materialist. Zeker niet wanneer ze geen merkkledij kopen en dat zelf met de hand wassen. Dat is al wat je eruit moet onthouden ;)

Ik koop mijn kleren bij de Bristol en de dump... Loop erbij als een kamper. Maar ook dat is niet goed, want dan ben ik weer een slavendrijver die kinderen laat opdraaien voor zijn welzijn.

bewerkt door Kaasjeskruid
Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Kaasjeskruid:

Ik koop mijn kleren bij de Bristol... Loop erbij als een kamper. Maar ook dat is niet goed, want dan ben ik weer een slavendrijver die kinderen laat opdraaien voor zijn welzijn.

Wat ik niet begrijp is dat duurzame kledij van hennep bv zo duur is.. niet moeilijk dat mensen dan goedkoper kiezen. Ook al schaadt dat mens en milieu.

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Fundamenteel:

Wat ik niet begrijp is dat duurzame kledij van hennep bv zo duur is.. niet moeilijk dat mensen dan goedkoper kiezen. Ook al schaadt dat mens en milieu.

Als je het perse van hennep alleen wil hebben, dan is dat niet zo verwonderlijk. Aangezien de productie van hennep duur is in vergelijking met alternatieven. Ik ben wel voorstander van combineren in dit geval. Combineren met katoen drukt de prijs. Ik loop rustig in kleren van katoen die al 10 jaar oud zijn overigens. Hoe ouder hoe beter het zit, vind ik. En een scheurtje meer of minder maal ik niet om, de omgeving des te meer...

Opgedonderd met omstandigheden zeg ik dan.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Kaasjeskruid:

Als je het perse van hennep alleen wil hebben, dan is dat niet zo verwonderlijk. Aangezien de productie van hennep duur is in vergelijking met alternatieven. Ik ben wel voorstander van combineren in dit geval. Combineren met katoen drukt de prijs. Ik loop rustig in kleren van katoen die al 10 jaar oud zijn overigens. Hoe ouder hoe beter het zit, vind ik. En een scheurtje meer of minder maal ik niet om, de omgeving des te meer...

Opgedonderd met omstandigheden zeg ik dan.

Je weet er niets van. We spreken van de legale variant. Dat overwoekert alles als onlkruid en groeit als kool. Ook de vezels winnen is quasi niets aan productiekosten en c02 neutraal

 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid