Spring naar bijdragen

Is seks een basisbehoefte?


Aanbevolen berichten

24 minuten geleden zei Bastiaan73:

Hoe vrij is onze vrije wil? Ik kom elke keer weer uit bij Filippenzen 2:

13 want het is God, Die in u werkt zowel het willen als het werken, naar Zijn welbehagen.

Die heeft zo zijn grenzen inderdaad. Wij zijn dan ook niet geschapen om net zo vrij en zelfbeschikkend te zijn als God. Wij zijn mens en geschapen om God te dienen, niet om als God te zijn. Als wij nu de gave van Zijn redding door Jezus Christus hebben verkregen door de keuze te maken voor Hem en ons afhankelijk weten en opstellen van deze genade, dan is het aan ons om deze genade uit te werken. Maar altijd met het besef dat ons dit niet uit onszelf zal lukken maar ons immer afhankelijk weten van zijn genade en Kracht die in ons is en alleen daardoor dit kunnen realiseren.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 60
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik zal er ff rekening mee houden als ik uitgenodigd wordt om eens te komen eten... ik neem mijn eigen eten wel mee.

Haha, wel eens met een nymfomane een relatie gehad? Ik verzeker jou dat de man daarbij verbleken kan.

Heel eenvoudig gezegd: tijdens het masturberen ben je negen van de tien keer bezig met het verwekken en beantwoorden van uitsluitend lustgevoelens en lustgedachten, die weinig connectie hebben met de

Zojuist zei Fundamenteel:

We leren bij se, moest ik even googelen :)

op 6 maart en 21 april eet en drink ik 24h niets. De overigen dagen worden compleet gewijd aan God, zonder afleidingen zoals tv, sociale media, roesmiddelen, .... Althans proberen.

Als jij op zoek bent naar de wil van God in bepaalde situaties wens ik je er van harte succes mee. Maak er geen plicht van is mijn advies.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Kaasjeskruid:

Als jij op zoek bent naar de wil van God in bepaalde situaties wens ik je er van harte succes mee. Maak er geen plicht van is mijn advies.

Ergens weet ik wel wat God met mij wil. Ik ken mijn sterktes en zwaktes. Maar dat besef vergeet ik onderweg vaak. Het is snel gebeurd, daarom dat een vasten belangrijk is. Vroeger vastte ik meer dan een dag voor een “kosmisch reisje”, nu gaan we zonder binnenwegen proberen :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 minuten geleden zei Fundamenteel:

Vroeger vastte ik meer dan een dag voor een “kosmisch reisje”, 

Omdat de paddo's (of welk eenander psychedelich middeltje dan ook) sneller worden opgenomen en het effect versterkt word?

bewerkt door Kaasjeskruid
Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid