Spring naar bijdragen

Overbevolkte aarde?


Aanbevolen berichten

27 minuten geleden zei Willempie:

Ondanks dat ik hier weinig of niets van af weet (heb wel onlangs een boek over Tesla gelezen en de strijd tussen hem en Edison, en dus tussen gelijkstroom en wisselstroom) weet ik wel uit ervaring dat sommige technische ontwikkelingen en ontdekkingen doelbewust verborgen worden gehouden. Mijn persoonlijke ervaring beperkt zich dan tot zonne-energie. Alle bedrijfjes die op dit gebied enig succes dreigden te gaan vertonen, werden opgekocht (vooral door BP) en/of uit de weg geruimd. Ik praat nu zeventiger jaren vorige eeuw. De financiële belangen van de oliemagnaten zijn helaas veel te groot om potentiële concurrentie niet te bestrijden. Ik ben tegenwoordig bijna nergens meer verbaasd over. De spelletjes die er worden gespeeld worden steeds duidelijker en uiteindelijk zal alles wel aan het licht komen.

HET gaat nog verder, Tesla kon na tijd zijn energie draadloos sturen, terwijl Edison nog over stroomkabel ging. En wij nu ook nog. Die tech is met Teslas moord mee verdwenen. 

Zonnepanelen zijn op zich ook niet zo economisch om te maken, windmolens ook niet. Momenteel is een thoriumcentrale het beste wat we hebben, maar beter is energie uit magnetisme en de ionensfeer te halen. Er is ook reeds tech waar auto’s op waterstof rijden.

Maar het is zeker waar dat de grote energiereuzen die patenten opkopen om achter te houden van het volk. De eerste die een auto op waterstof uitvond is ook vermoord.

rechtvaardigheid, maar je zou het complot erachter dan niet theologisch mogen benaderen? Vroeger werden zulke manipulatieve misleiders gestenigd waar Mozes’ wet van kracht was :) Nu worden ze verafgod. De duivel zijn matrix draait alles op zijn kop.

5 minuten geleden zei nikie90:

Ik zal een voorbeeld geven iemand heeft net een video gekeken op youtube over saturnus en dat deze aanbeden wordt en als iemand hem dan wat verteld over de thora en Gd zegt die gene dat het saturnus aanbidding is ofzo omdat hij dat net op youtube gezien heeft en dus neemt hij deze informatie zomaar aan terwijl het regelrechte leugens zijn 

Zo gaat dat dus 

Maar het gaat nu over energie? 

De mens is consument, dus de overbevolking is daarbij te verklaren. Hoe meer mensen die je kan onderdrukken. Hoe machtiger je bent, hoe meer ze kopen te rijker je wordt etc.

Het is geen leugen dat Tesla ver ging en diens wetenschap hem fataal werd, het is geen leugen dat ze tech achterhouden om ons verder te onderdrukken. De tech die ze nu uitvinden is om u te controleren en u te onderdrukken. Uw multimedia gebruikt u al reeds meer dan jij het gebruikt. Denk je dat uw micro en cam uitstaan als je hem niet gebruikt? Think again.

De leugen moet bestreden worden, en er zijn nu eenmaal mensen die samenzweren tegen de hele mensheid. Dat noemen ze dan een complot.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 487
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nou, zo is het volgens mij toch niet helemaal. Ik citeer uit deze pdf die op het internet te vinden is: Er komt niet opeens CO2 vrij als de plant doodgaat maar je produceert wel CO2 als je

Ik zou niet weten waarom het juist mij aan het denken behoort te zetten. Als je met 'moeten kiezen' één van die denominaties bedoelt: nee hoor dat moet ik helemaal niet.

ik heb veel compassie met de gewone mensen daar. Ik heb er lang gewoond en veel op gereisd. Het zijn voor het overgrote deel lieve mensen die alles voor je over hebben. De corrupte leiders die de boel

Posted Images

10 minuten geleden zei Fundamenteel:

Maar het is zeker waar dat de grote energiereuzen die patenten opkopen om achter te houden van het volk. De eerste die een auto op waterstof uitvond is ook vermoord.

https://www.toyota.nl/over-toyota/toyota-world/Zo_werkt_de_Mirai.json

https://www.groen7.nl/mercedes-glc-f-cell-is-auto-op-waterstof-valt-nu-te-verkrijgen/

https://tweakers.net/reviews/6449/4/de-grote-belofte-van-waterstof-het-alternatief-voor-elektrisch-rijden-hoe-werkt-een-waterstofauto.html

bewerkt door Kaasjeskruid
Link naar bericht
Deel via andere websites
11 minuten geleden zei Fundamenteel:

Maar het gaat nu over energie? 

De mens is consument, dus de overbevolking is daarbij te verklaren. Hoe meer mensen die je kan onderdrukken. Hoe machtiger je bent, hoe meer ze kopen te rijker je wordt etc.

 Het is geen leugen dat Tesla ver ging en diens wetenschap hem fataal werd, het is geen leugen dat ze tech achterhouden om ons verder te onderdrukken. De tech die ze nu uitvinden is om u te controleren en u te onderdrukken. Uw multimedia gebruikt u al reeds meer dan jij het gebruikt. Denk je dat uw micro en cam uitstaan als je hem niet gebruikt? Think again.

 De leugen moet bestreden worden, en er zijn nu eenmaal mensen die samenzweren tegen de hele mensheid. Dat heet dan een complot.

Maar dus doet het je persoonlijk wat en wil je het bestrijden terwijl als je echt religieus was zal je weten dat niks je zomaar kan overkomen of niemand je kan onderdrukken zonder dat Gd het wilt. Dus als het je overkomt je het bij Gd moet zoeken 

Toen Israel in verbanning bij Babylonië was gingen ze ook niet roepen dat ze onderdrukt werden en het een complot was om hen te vernietigen, ze zeiden het is onze schuld want we hebben gezondigd 

Als je onderdrukt wordt door een rijke man zoals in je voorbeeld maar Gd dat niet wilt deze man je alsnog onderdrukt, simpel dan vernietigt Gd deze man of verlost je uit zijn hand 

Het is de aanname dat Gd de wereld niet in zijn macht heeft maar de mensen zelf en dus gewoon de kennis ontbreekt 

bewerkt door nikie90
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei nikie90:

Maar dus doet het je persoonlijk wat en wil je het bestrijden terwijl als je echt religieus was zal je weten dat niks je zomaar kan overkomen of niemand je kan onderdrukken zonder dat Gd het wilt. Dus als het je overkomt je het bij Gd moet zoeken 

Toen Israel in verbanning bij Babylonië was gingen ze ook niet roepen dat ze onderdrukt werden en het een complot was om hen te vernietigen, ze zeiden het is onze schuld want we hebben gezondigd 

Dit gaat mij te ver, sorry. In uw overtuiging was Hitler een straf van God... Laat ons de nazi’s niet langer verbieden en vrij door jodenbuurten laten paraderen. Het is Gods wil? Dat klinkt mij meer naar een islamitische inch’allah. Vergeet de duivel zijn toorn niet Nickie, niet alles is Godsgestuurd.

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Fundamenteel:

Dit gaat mij te ver, sorry. In uw overtuiging was Hitler een straf van God... Laat ons de nazi’s niet langer verbieden en vrij door jodenbuurten laten paraderen. Het is Gods wil? Dat klinkt mij meer naar een islamitische inch’allah. Vergeet de duivel zijn toorn niet Nickie, niet alles is Godsgestuurd.

Dan gaat de bijbel je ook te ver, want het is namelijk rechtstreeks uit de bijbel

Ik kan nu letterlijk zoveel verzen citeren die je ongelijk bewijzen 

Ik zeg niet dat Hitler een straf was, je kan het niet weten, je kan ook zeggen dat hij vernietigt was en familie moord en zelfmoord pleegde omdat hij deed wat Gd niet wou

bewerkt door nikie90
Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Ik geloof je, ik las het ook. Maar ik geloof niet dat God die ellende veroorzaakt, Hij gedoogt het tot de laatste dag.

Gd doet wat recht is, als dat door middel van ellende kan zijn is het alsnog recht. Maar dat betekent niet dat alle ellende van Gd komt sommige mensen hebben besloten te strijden tegen Gd of handelen naar hun eigen belangen die tegenstrijdig zijn, maar dat betekent niet dat ze er mee weg komen 

Link naar bericht
Deel via andere websites
26 minuten geleden zei nikie90:

Gd doet wat recht is, als dat door middel van ellende kan zijn is het alsnog recht. Maar dat betekent niet dat alle ellende van Gd komt sommige mensen hebben besloten te strijden tegen Gd of handelen naar hun eigen belangen die tegenstrijdig zijn, maar dat betekent niet dat ze er mee weg komen 

Als de IS honderdenduizenden mensen afslachten is het de straf van God. Verslaat men de IS is het de genade van God? Ik volg die logica niet :)

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Fundamenteel:

Als de IS honderdenduizenden mensen afslachten is het de straf van God. Verslaat men de IS is het de genade van God? Ik volg die logica niet :)

Dat kan, maar hoeft niet. Het kan ook dat het niet eens de wil was van Gd dat IS überhaupt ontstond maar wij kunnen dat allemaal niet doorgronden. Wij zien vaak alleen de kaften maar hoe het vaak eindigt dat is Gd wil. Stel dat IS wel eindigde als kalifaat en had niet verslagen geweest, ja dan had het Gd wil geweest 

Zoals hoe wonderbaarlijk Israël niet werd verslagen door alle arabiere naties in 67 terwijl ze er alleen voor stonden 

bewerkt door nikie90
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei nikie90:

Je hebt ook wel een punt eerlijk gezegd 

Maar de Annunaki en deze zelfde tabletten gaan uit van een dualistisch beeld e.d. er waren meerdere goden dus het was een polytheïstische eigenschap, meerdere goden werden aanbeden voor verschillende zaken, dat is juist de definitie van polytheïsme 

Abraham kwam dus tot een andere conclusie 

Babylonië is wat later  en  Sumer  is juist Mesopotamië 

Nebukadnezar van Babylonië was ook erg betrokken en erkende Gd. Babylonië is verwoest later omdat de koning mensen liet dwingen zijn beeld te aanbidden, waar Daniël weigerde en in de oven werd gegooid 

Ik geloof ook best dat polytheïsme op sommige plekken ook los van het monotheïsme kan zijn ontstaan, al hebben we daar geen bewijzen voor. In het algemeen zijn de grotere stromingen wel oorspronkelijk gebaseerd op het monotheïsme. In Bijbels perspectief is dat ook logisch: Adam en Eva kunnen toch ook moeilijk polytheïsten zijn geweest volgens mij...

Ik denk echter niet dat Abraham zomaar tot een andere conclusie kwam. Ik denk dat Abraham ook gewoon de God van zijn voorouders nog kende. Hij heeft God dan niet per se opnieuw hoeven 'ontdekken'.

2 uur geleden zei Fundamenteel:

Dat ligt eraan dat ik Zijn genade niet deel.

Als we de bijbel mogen geloven werden mensen ook ouder. Dus ook medisch was het beter. We krijgen wel beelden mee van oermensen met een knots, is het daarom ook waar? Ik besef stilletjes aan dat alles gelogen is over onze geschiedenis. De piramide waren trouwens bekleed met kalksteen, op de top stond een gouden kroon. Dat is elektrisch heel logisch geplaatst. Ik neig echt naar de overtuiging dat de piramides een zendmast of energiecentrale waren. Je kan die locatie ook niet zo nauwkeurig uitmeten met de tech toen voor handen. Althans als we de wetenschap volgen. De alignment met Orions riem is 1. Maar vlieg je in een loodrechte lijn voorbij de piramides van Gizeh en ga je zo de wereld rond kom je andere monumenten uit het verleden tegen. Dat er wereldwijd piramides staan wijst toch ook naar een wereldbeschaving voor dit modern tijdperk. In de Bhagavad Gita lees je al van mensen die vliegen in vimanas. Vliegen he :) Die stenen zijn niet gesleurd door mankracht, daar ben ik toch vrij zeker van.

Ik heb nog nooit nagedacht over verloren beschavingen die eigenlijk op dezelfde hoogte als onze beschaving stonden... Of zelfs nog beter ontwikkeld... Maar ik sluit het niet uit, al zal er wel een grote ramp hebben plaatsgevonden om zo'n goed ontwikkelde beschaving te vernietigen.

Op kleiner niveau hebben er wel van die momenten plaatsgevonden in de geschiedenis. Een paar honderd jaar voor Christus (ik weet niet wanneer precies) hadden ze in de Myceense beschaving het Lineair-B (schrift). Tijdens oorlogen en/of natuurrampen is dit schrift verloren gegaan, en zo zijn de mensen van daar eigenlijk weer in een soort van tweede prehistorie terechtgekomen, zonder schrift.

1 uur geleden zei Fundamenteel:

Als de IS honderdenduizenden mensen afslachten is het de straf van God. Verslaat men de IS is het de genade van God? Ik volg die logica niet :)

Zoiets is moeilijk te onderscheiden. God heeft alles in Zijn macht, maar Hij heeft satan nog niet definitief weggehaald. Maar omdat God satan verlagen heeft, kan iets enkel gebeuren Hij het ofwel Zelf doet, ofwel toelaat. Welke van die twee per situatie het geval is, is moeilijk te determineren.

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 minuten geleden zei nikie90:

Dat kan, maar hoeft niet. Het kan ook dat het niet eens de wil was van Gd dat IS überhaupt ontstond maar wij kunnen dat allemaal niet doorgronden. Wij zien vaak alleen de kaften maar hoe het vaak eindigt dat is Gd wil. Stel dat IS wel eindigde als kalifaat en had niet verslagen geweest, ja dan had het Gd wil geweest 

Jamaar wat is het dan? Is alles wat er gebeurt door God of niet? De ene keer wel, de andere keer niet? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Sjofar:

Ik geloof ook best dat polytheïsme op sommige plekken ook los van het monotheïsme kan zijn ontstaan, al hebben we daar geen bewijzen voor. In het algemeen zijn de grotere stromingen wel oorspronkelijk gebaseerd op het monotheïsme. In Bijbels perspectief is dat ook logisch: Adam en Eva kunnen toch ook moeilijk polytheïsten zijn geweest volgens mij..

Zoiets is moeilijk te onderscheiden. God heeft alles in Zijn macht, maar Hij heeft satan nog niet definitief weggehaald. Maar omdat God satan verlagen heeft, kan iets enkel gebeuren Hij het ofwel Zelf doet, ofwel toelaat. Welke van die twee per situatie het geval is, is moeilijk te determineren.

Het is al uitgepraat met Willempie

Juist 

1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Jamaar wat is het dan? Is alles wat er gebeurt door God of niet? De ene keer wel, de andere keer niet? 

Er is geen ene keer dat het recht uiteindelijk niet gezegevierd heeft, uiteindelijk gaat iedereen voor de bijl die tegen Gd opstaat 

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Fundamenteel:

Zijn de afgeslachte christenen dan een straf omdat ze God niet goed dienden? Is God dan Allah¿? 

Stel dat er veel kwaad in een plek gebeurt en Gd ziet het, wij zien het niet, wij kunnen het niet weten. Jij ziet slechts dat het christenen waren en keurt ze daarbij goed, wie weet waren ze heel kwaad in hun handelingen, of ze waren rechtvaardig en zijn ten onrechte van het leven beroofd. Maar Gd zal doen wat recht is, zijn ze ten onrechte vermoord dan zullen ze goed ontvangen of vice versa 

Zo gek is dat niet, Job was ook alles afgenomen ten onrechte maar was daarna dubbel zo veel beloond 

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Sjofar:

Ik heb nog nooit nagedacht over verloren beschavingen die eigenlijk op dezelfde hoogte als onze beschaving stonden... Of zelfs nog beter ontwikkeld... Maar ik sluit het niet uit, al zal er wel een grote ramp hebben plaatsgevonden om zo'n goed ontwikkelde beschaving te vernietigen.

Op kleiner niveau hebben er wel van die momenten plaatsgevonden in de geschiedenis. Een paar honderd jaar voor Christus (ik weet niet wanneer precies) hadden ze in de Myceense beschaving het Lineair-B (schrift). Tijdens oorlogen en/of natuurrampen is dit schrift verloren gegaan, en zo zijn de mensen van daar eigenlijk weer in een soort van tweede prehistorie terechtgekomen, zonder schrift.

Zoiets is moeilijk te onderscheiden. God heeft alles in Zijn macht, maar Hij heeft satan nog niet definitief weggehaald. Maar omdat God satan verlagen heeft, kan iets enkel gebeuren Hij het ofwel Zelf doet, ofwel toelaat. Welke van die twee per situatie het geval is, is moeilijk te determineren.

De zondvloed waste ze weg. (eerste grote beschaving) Volgens mij is God wel almachtig, maar de duivel is wel schepper van deze matrix. Ik vraag me dan oprecht af of die slachtpartijen de straf van God zijn of de toorn van satan.

10 minuten geleden zei nikie90:

Stel dat er veel kwaad in een plek gebeurt en Gd ziet het, wij zien het niet, wij kunnen het niet weten. Jij ziet slechts dat het christenen waren en keurt ze daarbij goed, wie weet waren ze heel kwaad in hun handelingen, of ze waren rechtvaardig en zijn ten onrechte van het leven beroofd. Maar Gd zal doen wat recht is, zijn ze ten onrechte vermoord dan zullen ze goed ontvangen of vice versa 

Zo gek is dat niet, Job was ook alles afgenomen ten onrechte maar was daarna dubbel zo veel beloond 

Die mensen zijn dood, overlevers verkracht en voor het leven gertraumatiseerd. Als dat door God is volgens jou denk ik al dat u moslim bent eerder dan christen. Sorry als ik dit zo abrupt stel. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Fundamenteel:

De zondvloed waste ze weg. (eerste grote beschaving)

Ah oké, op die manier. Kan best zijn.

4 minuten geleden zei Fundamenteel:

Volgens mij is God wel almachtig, maar de duivel is wel schepper van deze matrix. Ik vraag me dan oprecht af of die slachtpartijen de straf van God zijn of de toorn van satan.

Ik denk wel dat God kan straffen. Maar over het algemeen is het niet God die doet, maar God die toelaat, wat betreft ellende in de wereld.

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei Fundamenteel:

Die mensen zijn dood, overlevers verkracht en voor het leven gertraumatiseerd. Als dat door God is volgens jou denk ik al dat u moslim bent eerder dan christen. Sorry als ik dit zo abrupt stel. 

Volgens mij doe jij je best het niet te begrijpen 

Laat me los van deze mensen of ze goed of slecht waren want dat kan ik niet weten een voorbeeld geven, stel je hebt een gemeenschap waar zondes zo hoog zijn met elke corrupte handeling die je kan bedenken zoals Sodom en Gomorra en deze mensen worden verteerd, dan is het rechtvaardig. Mee eens?

Maar stel je hebt een rechtvaardig mens die sterft voor Gd of iemand die niemand kwaad heeft gedaan, dan is hij rechtvaardig en zal beloond worden 

Maar wij kunnen niet weten wat iemand op zijn kerfstok heeft staan. Iemand kan rechtvaardig blijken terwijl die veel skeletten in zijn kast heeft hangen 

bewerkt door nikie90
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei nikie90:

Volgens mij doe jij je best het niet te begrijpen 

Laat me los van deze mensen of ze goed of slecht waren een voorbeeld geven, stel je hebt een gemeenschap waar zondes zo hoog zijn met elke corrupte handeling die je kan bedenken zoals Sodom en Gomorra en deze mensen worden afgeslacht, dan is het rechtvaardig  

Ik begrijp u heel goed. Volgens jou is er een mogelijkheid dat die christenen verdienden onthoofd te worden en was dat door God gestuurd. Allah is niet God maar Hubaal, Baal. De nachtgod van oorlog, zie de maan in hun vlag. Wij hebben het licht, de zon. Sterren dus. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
28 minuten geleden zei Fundamenteel:

Zijn de afgeslachte christenen dan een straf omdat ze God niet goed dienden? Is God dan Allah¿? 

Afgeslachte christenen zijn nu bij diegene die ze innig en onvoorwaardelijk liefheeft. Klinkt dat als een straf? Ik wilde wel dat ik zo aan mijn eind kwam. "Zweer Jezus af of we hakken je kop af." "Ik zal Jezus, die mij gered heeft en mij altijd trouw is gebleven, nooit afzweren." Dit is geen fantasie want dit gebeurt gewoon dagelijks. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei Sjofar:

Ah oké, op die manier. Kan best zijn.

Ik denk wel dat God kan straffen. Maar over het algemeen is het niet God die doet, maar God die toelaat, wat betreft ellende in de wereld.

Ik denk dat gevolgen uit de erfzonde verward worden met straffen van God. God straft niet, het is ons duidelijk gemaakt en de weg is getoond. We moeten hier sterven in Christus om daarna het eeuwige leven te krijgen in Zijn koninkrijk. Tot de Armageddon is de duivel hier gewoon heer en meester. 

Christus heeft de duivel aan het kruis verslagen, maar de mens heeft dat individueel niet gedaan. Zelfs de diepst gelovige mensen kunnen door ellende getroffen worden. Als iemand doodgaat door onrechtvaardigheid is dat niet het werk van God. Bij het laatste oordeel zal God dat wellicht wel vergelden, maar tot dan heersen de goddozen. Het is wat het is. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik begrijp u heel goed. Volgens jou is er een mogelijkheid dat die christenen verdienden onthoofd te worden en was dat door God gestuurd 

Het lijkt me sterk maar ik sluit het niet uit want ik kan het niet weten. 

Kan iemand Gd zo boos maken dat Gd zijn leven neemt, ja. Er zijn hier genoeg voorbeelden van. 

bewerkt door nikie90
Link naar bericht
Deel via andere websites

 

3 minuten geleden zei Willempie:

Afgeslachte christenen zijn nu bij diegene die ze innig en onvoorwaardelijk liefheeft. Klinkt dat als een straf? Ik wilde wel dat ik zo aan mijn eind kwam. "Zweer Jezus af of we hakken je kop af." "Ik zal Jezus, die mij gered heeft en mij altijd trouw is gebleven, nooit afzweren." Dit is geen fantasie want dit gebeurt gewoon dagelijks. 

Denk jij dat God bedoelt heeft te sterven door de ideologie van de valse profeet of heeft God ons signalen gestuurd? Er is gewaarschuwd dat mensen door Zijn naam vermoord zullen worden en die moordzuchtige kracht is echt niet God. 

1 minuut geleden zei nikie90:

Het lijkt me sterk maar ik sluit het niet uit want ik kan het niet weten. 

Kan iemand Gd zo boos maken dat Gd zijn leven neemt, ja. Er zijn hier genoeg voorbeelden van. 

Maar dit waren onschuldigen waaronder kinderen. Sedert wanneer mag een mens doden in naam van God? Alleen als die mens zich liet misleiden door de valse profeet gaat die geloven dat dat mag. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Fundamenteel:

 

Denk jij dat God bedoelt heeft te sterven door de ideologie van de valse profeet of heeft God ons signalen gestuurd? Er is gewaarschuwd dat mensen door Zijn naam vermoord zullen worden en die moordzuchtige kracht is echt niet God. 

Dan heb je je antwoord toch al als het gaat om onterechte moord. Dan zullen ze als martelaren gestorven zijn en dat is een zege 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid