Spring naar bijdragen

Hallo allemaal


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Bij deze zal ik mij even voorstellen. Ik ben een 30 jarige, op zichzelf wonende, jonge man. Mijn gebruikersnaam, Oyarsa, heb ik afgeleid van een personage uit de ruimte trilogie van C.S. Lewis. Ik lees dan ook graag en ben bovendien aspirant schrijver.

Ik ben een christen maar bezoek momenteel geen kerk, wel ben ik van plan om een kerk te vinden waar ik mij thuis voel. Mijn geloof betekend erg veel voor me en heb het er graag over, vandaar ook de aanmelding bij dit forum.

Als jullie nog vragen hebben beantwoord ik die graag.

 

 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Oyarsa:

Hallo allemaal,

Bij deze zal ik mij even voorstellen. Ik ben een 30 jarige, op zichzelf wonende, jonge man. Mijn gebruikersnaam, Oyarsa, heb ik afgeleid van een personage uit de ruimte trilogie van C.S. Lewis. Ik lees dan ook graag en ben bovendien aspirant schrijver.

Ik ben een christen maar bezoek momenteel geen kerk, wel ben ik van plan om een kerk te vinden waar ik mij thuis voel. Mijn geloof betekend erg veel voor me en heb het er graag over, vandaar ook de aanmelding bij dit forum.

Als jullie nog vragen hebben beantwoord ik die graag.

 

 

 

Welkom oyarsa, er valt hier genoeg te lezen en te schrijven. ?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bedankt voor het warme welkom allemaal ☺️

8 uur geleden zei antoon:

Welkom er zijn meer  mensen zoekende, Vaak vind je in de schrift hoe te geloven, ook nogal eens vaak meer dan in een kerk 

Daar ben ik het geheel mee eens. Ik ben nu al een hele poos bezig met zowel bijbel studie als het opbouwen van mijn geloof door middel van apologetische werken. Dit werkt erg verhelderend aangezien ik voorheen voornamelijk vanuit gevoel geloofde.

Link naar bericht
Deel via andere websites
18 uur geleden zei Bastiaan73:

Hallo Oyarsa is dat je eigen kat? 

Ja, dat is 1 van mijn 2 katten. Zijn naam is Storm.

19 uur geleden zei sjako:

Ga uit wat de schrift je verteld. Dit is Gods woord.

Ik vind wat de schrift mij verteld erg interessant maar ben wel waakzaam dat ik het niet op onjuiste wijze interpreteer. Het lezen van de schrift met westerse ogen om het zo te noemen. Mede hierom ben ik ook erg geïnteresseerd in apologetische werken, deze versterken mijn geloof en mijn begrijpen van de Bijbel.

14 uur geleden zei Nicky O:

Welkom! Wie weet helpt dit forum je wel bij je zoektocht naar een kerk die bij jou past. 

Dat zou mooi zijn, wie weet. Een aantal jaar geleden, voordat ik verhuist was, had ik een fijne gemeente waar ik naar toe ging. Het zou fijn zijn opnieuw iets dergelijks te vinden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
43 minuten geleden zei Oyarsa:

Ik vind wat de schrift mij verteld erg interessant maar ben wel waakzaam dat ik het niet op onjuiste wijze interpreteer. Het lezen van de schrift met westerse ogen om het zo te noemen. Mede hierom ben ik ook erg geïnteresseerd in apologetische werken, deze versterken mijn geloof en mijn begrijpen van de Bijbel.

Ik ben benieuwd wat daar uit voort komt.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid