Spring naar bijdragen
sjako

De drieëenheid voor Nicea

Aanbevolen berichten

8 uur geleden zei sjako:

Nee, het is helaas anders gelopen. Hij heeft een hersenbloeding opgelopen. 's Avonds ben ik in het ziekenhuis te vinden. Het gaat niet zo heel goed en hij heeft nu alle steun van mij nodig. Ik probeer daarnaast nog zoveel mogelijk antwoord te geven.

Veel sterkte. 👊

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 uur geleden zei sjako:

Nee, het is helaas anders gelopen. Hij heeft een hersenbloeding opgelopen. 's Avonds ben ik in het ziekenhuis te vinden. Het gaat niet zo heel goed en hij heeft nu alle steun van mij nodig. Ik probeer daarnaast nog zoveel mogelijk antwoord te geven.

Heel veel sterkte!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 uur geleden zei sjako:

Dat is erg. Veel sterkte.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
13 uur geleden zei sjako:

Sterkte

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Dat beloof ik:

Dat is erg. Veel sterkte.

Dank je wel. Het valt niet mee allemaal. Gelukkig heb ik enorm veel steun aan mijn geloof dat het ooit weer goed komt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid