Spring naar bijdragen

Gelijke rechten en plichten bestaan niet.


Aanbevolen berichten

Waarom laten ze onze kinderen via de schoolbank in deze utopie geloven?

Als iedereen werkelijk gelijk is, waarom krijgt een niet verkozen politieker dan 30k per maand terwijl die de blaren op zijn handen werkt daar nog geen tiende van verdient? Waarom moeten Vlaamse jongeren constant op controle bewijzen dat ze werk zoeken, maar krijgen allochtonen waarna generatie 4 nog niets bereikt is uitkeringen zonder controles? Waarom sterven onze jongeren op straat van ontbering om jihadisten op te vangen? Waarom kreeg mijn oma 900 euro pensioen terwijl haar overvaller meer uitkering krijgt doch nooit werkte?

Waarom is er dan een monarchie? Als iedereen werkelijk gelijk is, waarom zouden zij meer rechten en minder plichten dan ons hebben? Wat voor dag zou het zijn als de koningskinderen ook steeds langer voor minder geld moeten werken :)

Eigenlijk zouden politici en staatshoofden niet meer mogen verdienen dan het minimumloon. Zo schieten enkel de niet corrupten van geest over. (De vragen zijn uiteraard retorisch)

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Fundamenteel:

Eigenlijk zouden politici en staatshoofden niet meer mogen verdienen dan het minimumloon. Zo schieten enkel de niet corrupten van geest over. (De vragen zijn uiteraard retorisch)

Vrees dat je dan heel weinig politici en staatshoofden krijgt. Prediker 8:9 zegt het al: Dit alles heb ik gezien, en mijn hart legde zich toe op ieder werk dat onder de zon is gedaan, gedurende de tijd dat de ene mens over de andere mens heeft geheerst tot diens nadeel.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei sjako:

Vrees dat je dan heel weinig politici en staatshoofden krijgt. Prediker 8:9 zegt het al: Dit alles heb ik gezien, en mijn hart legde zich toe op ieder werk dat onder de zon is gedaan, gedurende de tijd dat de ene mens over de andere mens heeft geheerst tot diens nadeel.

Maar nu zijn er teveel? En enkel degene die volgens de regels van “het spel”/beast system spelen schoppen het ver in de politiek. Ik weet niet of er mensen zijn die het Europees parlement iets wat volgen, maar dat is toch identiek aan Hilters agenda aan het worden he. Overheden dienen ons niet te controleren, in een democratie is het omgekeerde waar.

Wat ik vooral faal te begrijpen is hoe iemand miljoenen dotatie kan krijgen zonder er iets voor te doen terwijl de arbeider die gans zijn leven werkte niet eens meer de zekerheid heeft waardig oud te worden/sterven? Diegene die in rijkdom geboren worden verwierven dit oa op genocides die ze dan op de arbeider zijn schouders als schuld leggen. Dit is echt dit tijdperk he.

Arbeider/burger

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Fundamenteel:

Wat ik vooral faal te begrijpen is hoe iemand miljoenen dotatie kan krijgen zonder er iets voor te doen terwijl de arbeider die gans zijn leven werkte niet eens meer de zekerheid heeft waardig oud te worden/sterven? Diegene die in rijkdom geboren worden verwierven dit oa op genocides die ze dan op de arbeider zijn schouders als schuld leggen. Dit is echt dit tijdperk he.

Een overheid moet er zijn. Er moet een of andere zichtbare vorm van regering zijn anders krijg je anarchie. Ze worden toegelaten door God, terwijl Hij eigenlijk de Soeverein is. Maar we zitten nog steeds in de strijdvraag. Satan gebruikt ook regeringen. Regeringen kunnen bijv Christenen vervolgen. Dus eigenlijk hoef je geen rechtvaardige regering te verwachten. Dat was de regering in Jezus tijd niet en ook niet in onze tijd. Dan valt het bij ons nog enigszins mee.  We moeten de keizer betalen wat van de keizer is en God wat van God is. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Broeder, wij moeten niet alleen een keizer onderhouden maar geheel die,s familie en al diens onderdanen tot in de politiek. Die dan op keer steeds meer van dezelfde cultuur binnenlaten die al 1400 jaar azen op Europa. Wanneer zij ons aanvallen beschermt diens bestuur de daders en laten ze slachtoffer over aan hun lot. Bekijk mar eens hoe Belziek omging met Zaventem en Maalbeek. Waar tuig (jihadisten) de ordehandhaving belette haar werk te doen en stille wakes kwamen verstoren.  De keizer is toen op iftar bij moslims geweest maar bezocht niet 1 autochtoon slachtoffer. Wel vernoemde men een straat naar een moslimslachtoffer zonder enige referentie naar de daders of moslimterreur.

Regime change mag ons ook wel eens overkomen. Liever gisteren dan vandaag. Dat ze naast de ss in de geschiedenis gaan staan. 1 ieder die collaboreerde met dit systeem.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Fundamenteel:

Wat ik vooral faal te begrijpen is hoe iemand miljoenen dotatie kan krijgen zonder er iets voor te doen

In Nederland is het hoogste bedrag dat je van een uitkering kunt krijgen € 1.723,12 per maand. Dan ben je AOW'er onder de volgende condities "Gehuwden/samenwonenden met maximale toeslag (partner jonger dan de AOW-leeftijd)". Als die betreffende persoon één miljoen zou moeten krijgen (dus we hebben het nog niet over miljoenen) dan zou hij of zij, samen met de partner, minimaal 47,5 jaar in de AOW moeten doorbrengen en dus, wederom samen met de partner, 114 jaar moeten worden. Ga er maar aanstaan.

Alle actuele uitkeringen in Nederland zijn hier te vinden.

Verder constateer is wederom dat je in een heel andere wereld leeft dan ik :-) In mijn wereld is er toch best wel een goed opvangnet voor sociaal zwakkeren of mensen die het niet redden. Maar ja, ik leef dan ook in West Europa, waar de zaken redelijk op orde hebben. Maar ik vind het wel te ver gaan als mensen met een uitkering met veel meer geld naar huis zouden gaan dan mensen die werken.

3 uur geleden zei Fundamenteel:

Waarom moeten Vlaamse jongeren constant op controle bewijzen dat ze werk zoeken, maar krijgen allochtonen waarna generatie 4 nog niets bereikt is uitkeringen zonder controles? Waarom sterven onze jongeren op straat van ontbering om jihadisten op te vangen?

De gevallen waarvan ik in Nederland heb gehoord waar de uitkering met kruiwagens zouden worden binnen gereden bleken achteraf niet waar te zijn. En is dat echt waar, dat in Vlaanderen Vlaamse jongeren dood door ontbering gevonden worden op straat? Ik kijk iedere morgen op VRT de Journaallus maar heb daar nog nooit wat van gehoord. Jullie hebben bijna iedere dag mensen die zoek zijn, dat valt me wel op. Maar die hebben meestal iets niet jihadistisch gerelateerd.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja Mullog. De uitkeringen van Belziek zijn anders dan die bij jullie en niet beperkt in tijd. Dus als iemamd met 5 kinderen en een vrouw ten laste opgenomen wordt in de bevolkingsregister krijgt die wel meer dan 1500 en trekt die jaarlijks aan btw terug.

Ja het is echt waar. Zijn naam was Jordy Brouillaard. Kansloos geboren, 15 jaar in een instelling geleefd, op zijn 18 buiten geplaatst en in een zwart gat gevallen. Want een sociale woning voor autisten primeert niet op jihadisten in stad Gent.

En de vrt is geen bron he. Die verdraaien alles in het nadeel van de VLAAMSE cultuur. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Fundamenteel:

Zijn naam was Jordy Brouillaard

Zijn dit dan alle één Vlaamse jongeren? (Waarom sterven onze jongeren op straat van ontbering om jihadisten op te vangen?)

1 uur geleden zei Fundamenteel:

En de vrt is geen bron he. Die verdraaien alles in het nadeel van de VLAAMSE cultuur. 

Alles wat jou niet uitkomt is geen bron.

1 uur geleden zei Fundamenteel:

Ja Mullog. De uitkeringen van Belziek zijn anders dan die bij jullie en niet beperkt in tijd.

Ik zeg toch ook niet dat de Nederlandse uitkeringen beperkt in de tijd zijn. Kun je verdomme eens een keer lezen wat er staat?

 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites

1 die me heel diep raakt. Ik raad je aan daar mijn grens niet in op te zoeken. Je vroeg ernaar, je hebt er 1. Enkele weken geleden stierf een dakloze autistische Brit hier in de stad aan ontbering omdat die zijn papieren met GB niet op orde kreeg. Ik kan echt wel een ellenlange lijst uit typen hoor.

Ik zou moeten lezen wat er staat terwijl jij wat ik schrijf quasi ontkent omdat je er zelf niets over las? Jij we leven echt op een andere planeet dan. Als Vlaming die de VRT meemaakt en de live uitzendingen na aanslagen ervan meemaakt kan u met hand op het hart zeggen dat ze selectief berichtgeven. De media zou objectief beide verhalen dienen te tonen. Dat kanaal wekt sympathie op voor jihadbruiden en wil debat provoceren ze terug te halen en speelt pas in op emoties. Maar je bent vrij van mening te verschillen. NOS is niet anders.

Als IS jihadbruiden meer aandacht verdienen dan christen Asia Bibi en de prioriteit die jihadisten terughalen is, dan is mijn betoog wel degelijk geldig. Onderzoek eens zelf wie de meeste aandacht kreeg. Je kijkt toch zelf hield je aan?

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
7 uur geleden zei Fundamenteel:

Waarom kreeg mijn oma 900 euro pensioen terwijl haar overvaller meer uitkering krijgt doch nooit werkte?

Wat erg voor je oma dat ze is overvallen. Hoeveel uitkering krijgt die overvaller nu dan ? 

1 uur geleden zei Fundamenteel:

 Ik raad je aan daar mijn grens niet in op te zoeken. Je vroeg ernaar,

Zeg beste man, wie is er nu dit topic begonnen ????

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Fundamenteel:

1 die me heel diep raakt. Ik raad je aan daar mijn grens niet in op te zoeken. Je vroeg ernaar, je hebt er 1. Enkele weken geleden stierf een dakloze autistische Brit hier in de stad aan ontbering omdat die zijn papieren met GB niet op orde kreeg. Ik kan echt wel een ellenlange lijst uit typen hoor.

Beste @Fundamenteel, het begint echt vervelend te worden dat je de zaken anders voor stelt dan ze zijn.
Ik neem aan dat je hier doelt op Graeme die altijd bij de Bazar zat.
Dit verhaal dus: https://www.hbvl.be/cnt/dmf20190302_04223283/dakloze-brit-graeme-uit-project-axel-overleden

Enkele zinnen daar uit: 
Graeme lag al een tijdje met longproblemen in het Stuivenbergziekenhuis aan de machines. Afgelopen donderdag overleed hij.
Hij stierf dus niet aan ontbering omdat hij dakloos was. Hij stierf aan longproblemen en daarvoor lag hij gewoon in het ziekenhuis.

Graeme heeft nog steeds niets: geen papieren en geen uitkering. Maar dat is uiteindelijk wat hij wilde. Langs de ene kant is dat enorm frustrerend. Langs de andere kant is hij op een bepaalde manier zo wel gelukkig.
Het was dus zijn keuze om zo te leven.

Je misbruikt deze man op schandalige manier om zaken aan te kaarten (jihadisme) waar hij helemaal, maar dan ook helemaal niets mee te maken had.

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites

Iemand die nog niet begrijpend lezen kan gaat het even samenvatten? Ja het ging over hem. Diens longonsteking is het gevolg van ontbering slimme. Door bureaucratie stierf ie terwijl een niet Europeaan beter geholpen wordt met zijn administratie. 

Of verwachten we van mensen als Greame dat ze het zelf kunnen? Voor jihadisten echter niets teveel, zie hun sympathie voor IS bruiden en kinderen. Maar wee als je blank of christen bent. 

U mag het beu worden, maar beargumenteer dan niet op eigen onkunde. Waarvoor dank. Het punt is dat Europeanen sterven op straat maar voor mensen van 6000km verder wel opvang is. 

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites

Mensen laten sterven om criminelen te helpen halloooo? En ik zeg niet dat ze allemaal criminelen zijn, maar het gebeurt wel dat mensen kansen krijgen die het niet verdienen en zo mensen benadeeld worden die het echt wel nodig hebben. Dit zijn maar 2 voorbeelden. 

Moet ik tegelijk eens een lijst maken van de moorden door jihadisten die na "wir schaffen das" binnen kwamen? Of gaan ze dan ook die dochters en zonen wegkijken door Christchurch aan te halen? 

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Nee hoor, geef eerst gewoon even antwoord op de vragen die je worden gesteld.

Aan mensen die de leerstof lagere school vergaten en met mijn antwoord appelen met peren gaan vergelijken? U heeft echt gevoel voor humor, je stijgt weer in achting...

Of ga je er vanuit dat ik overvallers stalk en 10 jaar later hun inkomen ken?

Link naar bericht
Deel via andere websites
30 minuten geleden zei Fundamenteel:
35 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Nee hoor, geef eerst gewoon even antwoord op de vragen die je worden gesteld.

Aan mensen die de leerstof lagere school vergaten en met mijn antwoord appelen met peren gaan vergelijken? U heeft echt gevoel voor humor, je stijgt weer in achting...

Of ga je er vanuit dat ik overvallers stalk en 10 jaar later hun inkomen ken?

Dan is opmerking dat de overvaller van je oma meer aan uitkering krijgt dan haar pensioen dus uit de duim gezogen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 uur geleden zei Dat beloof ik:

Dan is opmerking dat de overvaller van je oma meer aan uitkering krijgt dan haar pensioen dus uit de duim gezogen.

Dat iemand die de lagere school vergat dat van mij denkt raakt mijn koude klederen niet. At that time kwam diens inkomen wel uit in de rechtbank en stond ik aan de zijde van mijn oma. Uw gebrek aan kennis in deze feiten is de doodsteek.

welke job oefende u überhaupt uit bij de overheid dat u al dit niet kan inbeelden? Zwerfvuilraper ofzo?

 

modbreak Trajecto: Niet andere forummers op deze manier dingen gaan toedichten, graag. @Dat beloof ik weet natuurlijk niet hoe het indertijd in de rechtbank verlopen is tenzij u het vertelt. Boos worden voordat het verteld is, is dan geen geschikt iets; het geeft slechts wrevel. Andere forummers hebben vast ook oog voor dingen die niet goed gaan, en zowel in Vlaanderen alsook in Nederland zijn er zulke zaken.

Gelijke rechten en plichten; zo is het in de praktijk niet echt. Dat klopt. Het is best een goed onderwerp om een topic aan te wijden, maar het is dan zaak om specifieke zaken goed omkleed aan te voeren zodat een ander ook voldoende informatie ziet om er een mening over te vormen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Fundamenteel, er klopt veel niet in de maatschappij ook Trajecto weet dat ook, zelf ben ik beroofd van een leren tas met computer enkele fietsen zijn gestolen en daar ik heel vaag gezichten kende moest ik op het buro enige tientallen opnamen van mensen criminelen bekijken er zat geen enkele autochtoon bij, criminaliteit komt inderdaad grotendeels van allochtonen en immigranten, zij maken het leven van veel mensen onmogelijk.

Dat het van hen komt heeft ook weer een reden, zij kunnen veel meegemaakt hebben en voelen zich hier niet geaccepteerd, zij weten ook dat we schuld voelen aan de Jodenvervolging waar ook Nederlandse politie aan meedeed en dat we herhaling willen voorkomen, ik vind het een beetje onzin want  het tegenovergestelde is niet ondenkbaar.

Moslims worden vaak geleerd dat wij varkens zijn die het leven niet waard zijn, als er een charismatisch Moslim strijder opstaat die de geschillen in de Moslim wereld weet te beslechten is het mogelijk  dat men massaal deelneemt aan een vervolging om de Christenen uit te roeien. mensen die kennis van zaken hebben zoals Ismalogen weten dat, de gewone man weet het, goedwillende Moslims weten het, uitgetreden Moslims weten het zeker, we weten het, maar er mag niet over gepraat worden van de linkse kliek. 

bewerkt door antoon
Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zeg iets, ze ontkennen dat, ik weerleg het verhaal beter met voorbeelden, namen, ... Dan nog blijven ze doorvragen om me te kunnen pakken op iets klein @Trajecto wat er dan volledig los van staat. de befaamde appelen met peren techniek. Laat het u ook opvallen dat mensen die mij met respect behandelen minstens evenveel respect terugkrijgen. Ooit heb ik er ook genoeg van de linkerwang te keren hoor.

@antoon het is wel groter ontwikkeld dan mensen die zich niet aanvaard voelen he. Ze zijn godjandorie aan een invasie bezig, geven dit openlijk toe. Als 1 na 4 generaties niet integreert is er maar 1 de oorzaak als die er niet bij hoort. Denk je echt dat de aanslag Utrecht voorkomen had geweest als die jongen NOG MEER kansen kreeg? Er zijn nu pendelbussen nodig burgers te beschermen? Draconische maatregelen op volksfeesten? Het grootste dat faalt aan ons bestuur is dat ze de kern van het probleem niet durven benoemen en steeds meer binnenlaat dan we dragen kunnen. Tegelijk faciliteren ze armoede en bestraffen ze arbeid. Men trekt zo parasitaire volkeren aan. De staat kan onze veiligheid niet meer waarborgen. Neemt nooit verantwoordelijkheid maar beschermt de aanvallende cultuur en negeert zo telkens het slachtoffer. Zij doen ons dit 9/10 bewust met een achterliggend agenda aan. Er is al sprake om islamitische minaretten te bouwen op de Notre Dam. Dat dit überhaupt besproken wordt, de brand is 9/10 een terroristische,aanslag,geweest. Dit zou capitulatie zijn. 

De hoofdreden van terrorisme is hun cultuur dat gebouwd is op een ideologie die zich superieur uitlaat aan alles en iedereen. Volgens de islamitische teksten moeten alle Joden dood, christenen moeten onderdruk te worden. Hadden onze voorouders niet gezworen: never again? Mein kampf is wel minder radicaal dan de koran of hadith hoor. Wellicht is er geen boek ter aarde dat meer suprematie, racisme en geweld predikt dan de koran en hadith. Als je kinderen aanleert dat dit vrede is, alle leed eruit weg relativeert; dan moet men niet ver zoeken waarom het westen in stukken spat.

De vrijheid van meningsuiting leed altijd tot de waarheid, dat mag nu niet meer. We weten allemaal wat er in een samenleving gebeurt waar mensen belogen worden. Waar de media u voorkauwt wie te haten, liefhebben en denken. Waar de waarheid strafbaar wordt. Dat is een dictatuur. 

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei antoon:

daar ik heel vaag gezichten kende moest ik op het buro enige tientallen opnamen van mensen criminelen bekijken er zat geen enkele autochtoon bij,

Je zit dit toch niet te verzinnen mag ik hopen? Ik ken iemand die dit ook eens heeft gedaan, en dat was pas omdat hij juist een goed signalement kon geven. daar werden toen een aantal foto's bij gezocht (8 a 10 was het geloof ik) van mensen die aan dat signalement voldeden, want ze mochten niet zomaar willekeurige foto's tonen vertelden ze bij de politie.
Het tonen van tientallen foto's van mensen van verschillende rassen door elkaar zou dus niet moeten kunnen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Naar eer en geweten verzin ik dit niet, ik heb een hekel aan liegen omdat er dan niets opgelost wordt, de waarheid is dat het erger is dan ik vermeld, gewoon omdat ik ook een hekel aan een hetze heb.ik heb geen signalement gegeven de politie in Denhaag kwam met de foto's  en ik had er nog meer kunnen zien , maar ik gaf het op.

 

bewerkt door antoon
Link naar bericht
Deel via andere websites

Dbi, je weet toch wat de psychiatrische diagnose is voor mensen die de realiteit verdraaien omdat ze de waarheid niet kunnen/willen aanvaarden? En zeg niet dat u dat niet doet, ik heb u ni anders weten doen dan vedraaien. Van een vergissing kunnen we niet spreken omdat jij nooit je fout zou toegeven. Tbc, cytochrome c, sterven aan ontbering,... 

Ach. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid