Spring naar bijdragen

Waar gaat dit forum naartoe?


Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei Nicky O:

Je bent geen huichelaar en je bent een Christen. Je gelooft dat Jezus God is.

Fundamenteel.. doe me 1 plezier.. kijk dit. Het heeft mijn leven veranderd. Ik gun het jou ook!

 

 

Ik kijk morgenvroeg, dan ben ik nuchter :) Maar het stopt echt tot Christus Himself van Zijn wolk komt hoor.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 138
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Populisme (van het Latijnse populus, "volk") is een politieke stijl (soms een ideologie genoemd) waarin de centrale tegenstelling die tussen "het volk" en "de elite" is, en waarbij de populist de kant

Op dit moment behoor jij met 7797 berichten toch ook tot de veel-posters. Wat let je een interessant onderwerp te plaatsen? Negeer onderwerpen die jou niet interesseert, start discussies die jou inter

Er lijkt een vreemd soort tolerantie te bestaan van linkse, globalistische anti-theïsten voor de islam. Dit uiterst bijzondere verschijnsel is al door verschillende onderzoekers benoemd. Misschien is

10 uur geleden zei Fundamenteel:
10 uur geleden zei Dat beloof ik:

Wanneer was het en om welke moskee gaat het. Is dat nu zo'n lastige vraag. 

Lees het nog eens opnieuw en probeer je de leerstof lager onderwijs begrijpend lezen te herinneren. Ik missprak mij. Het staat er. Dit is de 3e maal dat ik u dit toelicht.

https://www.newenglishreview.org/blog_direct_link.cfm?blog_id=67353

lees de kop, daar staat “in mosque” en later in context “near mosque” Honest mistake. Niet waar?

Het is nu wel duidelijk dat U in de denkt er naast te zitten wat betreft 'in de moskee' en dat dit 'bij de moskee' moet zijn. Maar dat is niet waar U er naast zit. De reden dat ik maar blijf vragen wanneer het was en om welke moskee het gaat, is omdat deze hele 'wapenvondst' nooit heeft plaats gevonden.
Het is een bekend hoax bericht https://www.hoaxmelding.nl/hoax/in-beslag-genomen-wapens-in-moskee/ dat in uw kringen hardnekkig rond blijft gaan.
Er is nooit zo'n grote wapenvondst geweest in of nabij een Duitse moskee.
De eerste keer dat het bericht werd verspreid zaten er foto's bij van een wapenvondst in Spanje, en toen snel duidelijk was dat de verspreider van het bericht de foto had gejat uit een ander bericht, werden er andere foto's bij geplaatst.

En dát is dus waar dit topic over gaat. Jij post de ene na de andere aanval op moslims, en of het klopt wat je schrijft interesseert je niet. Daar schuilt een gevaar in want je verspreidt nu leugens. Ik maak mij, net als jij, grote zorgen over de verspreiding van de islam, en met name de radicalen daarvan. Als men dat gaat bestrijden met leugens, krijgt men de bal keihard terug gekaatst.

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
28 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Het is nu wel duidelijk dat U in de denkt er naast te zitten wat betreft 'in de moskee' en dat dit 'bij de moskee' moet zijn. Maar dat is niet waar U er naast zit.

U is hier echt ongepast met hoofdletter..

bewerkt door Nicky O
Link naar bericht
Deel via andere websites
44 minuten geleden zei Dat beloof ik:Het is nu wel duidelijk dat U in de denkt er naast te zitten wat betreft 'in de moskee' en dat dit 'bij de moskee' moet zijn. Maar dat is niet waar U er naast zit. De reden dat ik maar blijf vragen wanneer het was en om welke moskee het gaat, is omdat deze hele 'wapenvondst' nooit heeft plaats gevonden.
Het is een bekend hoax bericht https://www.hoaxmelding.nl/hoax/in-beslag-genomen-wapens-in-moskee/ dat in uw kringen hardnekkig rond blijft gaan.
Er is nooit zo'n grote wapenvondst geweest in of nabij een Duitse moskee.
De eerste keer dat het bericht werd verspreid zaten er foto's bij van een wapenvondst in Spanje, en toen snel duidelijk was dat de verspreider van het bericht de foto had gejat uit een ander bericht, werden er andere foto's bij geplaatst.

En dát is dus waar dit topic over gaat. Jij post de ene na de andere aanval op moslims, en of het klopt wat je schrijft interesseert je niet. Daar schuilt een gevaar in want je verspreidt nu leugens. Ik maak mij, net als jij, grote zorgen over de verspreiding van de islam, en met name de radicalen daarvan. Als men dat gaat bestrijden met leugens, krijgt men de bal keihard terug gekaatst.

De 2e link was in Spanje en niet Duitsland dus dat is minder erg? Ik verspreek iets door de msm en al de rest is plots niet meer gebeurd?

Dit was trouwens de eerste link die ik gaf en de foto’s komen niet overeen met waar ze volgens u debunken. Het enige dat ze debunken is de locatie. Er zijn nog steeds tonnen aan wapens gevonden, over geheel Europa.

 

23 minuten geleden zei Nicky O:

U is hier echt ongepast met hoofdletter..

Genoteerd Nicky. -1

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Fundamenteel:
50 minuten geleden zei Dat beloof ik:

En dát is dus waar dit topic over gaat. Jij post de ene na de andere aanval op moslims, en of het klopt wat je schrijft interesseert je niet. Daar schuilt een gevaar in want je verspreidt nu leugens. Ik maak mij, net als jij, grote zorgen over de verspreiding van de islam, en met name de radicalen daarvan. Als men dat gaat bestrijden met leugens, krijgt men de bal keihard terug gekaatst.

De 2e link was in Spanje en niet Duitsland dus dat is minder erg? Ik verspreek iets door de msm en al de rest is plots niet meer gebeurd?

Dit was trouwens de eerste link die ik gaf en de foto’s komen niet overeen met waar ze volgens u debunken. Het enige dat ze debunken is de locatie. Er zijn nog steeds tonnen aan wapens gevonden, over geheel Europa.

Ik zeg niet dat het minder erg zou zijn. Ik zeg dat uw bewering totaal niet klopt:
De vondst van een wapenarsenaal in een moskee in Duitsland. En U was daar heel erg zeker van, want 'mensen die dát niet wisten baseren zich alleen op 'mainstreammedia'.
Welnu, inmiddels is duidelijk dat het niet in een moskee was en ook niet in Duitsland.
Uw bewering klopte dus niet
U houdt inmiddels nog steeds vast aan uw bericht met "Er zijn nog steeds tonnen aan wapens gevonden over heel Europa".
Ja, dat klopt, wapenarsenalen zat, maar geen 'groot wapenarsenaal' van moslims!

En dát is dus waar dit topic over gaat. Jij post de ene na de andere aanval op moslims, en of het klopt wat je schrijft interesseert je niet. Daar schuilt een gevaar in want je verspreidt nu leugens. Ik maak mij, net als jij, grote zorgen over de verspreiding van de islam, en met name de radicalen daarvan. Als men dat gaat bestrijden met leugens, krijgt men de bal keihard terug gekaatst.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Ik zeg niet dat het minder erg zou zijn. Ik zeg dat uw bewering totaal niet klopt:
De vondst van een wapenarsenaal in een moskee in Duitsland. En U was daar heel erg zeker van, want 'mensen die dát niet wisten baseren zich alleen op 'mainstreammedia'.
Welnu, inmiddels is duidelijk dat het niet in een moskee was en ook niet in Duitsland.
Uw bewering klopte dus niet
U houdt inmiddels nog steeds vast aan uw bericht met "Er zijn nog steeds tonnen aan wapens gevonden over heel Europa".
Ja, dat klopt, wapenarsenalen zat, maar geen 'groot wapenarsenaal' van moslims!

En dát is dus waar dit topic over gaat. Jij post de ene na de andere aanval op moslims, en of het klopt wat je schrijft interesseert je niet. Daar schuilt een gevaar in want je verspreidt nu leugens. Ik maak mij, net als jij, grote zorgen over de verspreiding van de islam, en met name de radicalen daarvan. Als men dat gaat bestrijden met leugens, krijgt men de bal keihard terug gekaatst.

Ok ik beken. Ik heb me daar laten misleiden en ben wat sneller aan mezelf voorbij gegaan. De leugen was niet express he DBI. Je hebt zo ook al links met,leugens verspreid en daar zelfs harteloos mee beoordeeld. Gedenk uw vaccinatie voor tbc maar eens.

dat maakt de rest niet ongedaan en de links waarvoor Mullog dit topic opende was niet deze van het wapenarsenaal. Maar waar ik de jihad en salafisme in Europa benadrukte. En je weet evengoed als mij dat dit geen overroepen kwestie is. Ik heb daar zelfs undercover beelden van gedeeld waar ze in de moskee wel degelijk tot geweld citeren, vrouwelijke besnijdenissen aanraden, ... 

Dat gaat ferm tegen de godsdienstvrijheid in en ook de democratie. Je kan dan verder vitten op die puntjes en aan de rest van de jihad voorbij gaan he.

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Dat waardeer ik. Nu de volgende stap zetten en bij jezelf nagaan hoe het komt dat je dit liet gebeuren.

Jamaar, “dit is wat Mullog bedoelt met dit topic” gaat echt niet op hoor bij die laatste links he? Ik was gisterenavond zo stoned als een garnaal. Toen ik die links van de undercover beelden deelde maakte hij dit topic aan om de jihad in Europa maar verder te ontkennen. Ik kan daar nog meer huiveringwekkende films over delen. Maar het valt me idd op dat ik maar beter zwijg over de islam hier en dat verder met mijn tweeps op twitter doe.

wel heeft het geholpen enkele leden hier te plaatsen :) als zij mij ook ongetwijfeld plaatste.

van mijn part stopt de islam kwestie hier en gaan we maar verder aan struisvogelpolitiek doen. 

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Bastiaan73:

@Fundamenteel : niet 'is lam' maar: 'was stoned'.

Ik ken de invloed van wiet/hasj; ik ga er niet helderder van denken. Het wordt eerder troebel/mistig in m'n bovenkamer dan helder. Je kunt er ook paranoïde van worden. Wat zijn jouw ervaringen? 

Dat is enigszins waar. Ergens ook de bedoeling ervan he :D Als ik dat allemaal gewoon met aanschouwen werd ik nog gekker. Ik begrijp de manier van denken niet en hoe men het zo ver kan laten komen. Nochtans was ik op de goede weg maar door een asielcentrum in de buurt ben ik opnieuw in overprikkeling beland en de jihad tegen het christendom en andere niet moslims heeft dat niet beter gemaakt.

Ik moet mij bv suf roken als ik tafel met linkse mensen of buiten ga. Anders lukt dat echt niet. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
37 minuten geleden zei thom:

Eigenlijk zit het zo, dat Nicky de ander wil veranderen, en Fundamenteel de wereld. 

Misschien wil ik eerder dat de wereld niet verandert. Of althans het Avondland. 

2 minuten geleden zei Bastiaan73:

V.w.b. het naar buiten gaan: gaat het dan om geluidsprikkels of visuele of beide?

Geluiden soms, visueel altijd. Maar vooral de manier van doen van mensen. Ik herinner mij als kind een andere tijd. Dagelijks illeganezen die niets te verliezen hebben confronteren is mij niet gegeven. Achter de hoek is er al geschoten, gestoken en over de hele buurt nemen drugsoorlogen plaats. De hele infrastructuur is om zeep. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid