Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Sorry dat ik daarvoor een nieuw topic open. Maar voorstanders trekken zich meestal te gemakkelijk terug omdat het zogezegd off topic is. Dus ik dacht aan een algemeen topic waar je gewoon alles over abortus kan bespreken.

Van de fascistische Nederlandse roverheid mag je tot 24w zwangerschap aborteren. Is dit niet wat veel? Ik merk op dat iedereen zijn/haar media goed kan herkauwen. Maar wat als de media zich vergist? Waarom laten mensen zich ophitsen alsof abortus verboden is? Abortus wordt  ongeacht de omstandigheden beperkt in tijd. Of is een zwangerschap afbreken na bijna een half jaar dan niet minstens onethisch te noemen?

@Mullogen @Dat beloof ik

Is 24w niet te lang? Waarom zou 0 tot 7 weken niet voldoende zijn? Graag concreet: waarom?

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 452
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

@Bastiaan73, @Dat beloof ik, @Fundamenteel, tenzij men in Italië andere methodes gebruikt is het verhaal volstrekte kolders. Hier is een beschrijving van de methode te vinden.

@Fundamenteel laat je niet gek maken. Waarom andermans mening vragen? Bid en richt je op Jezus. Hij is de Weg.

Als kanker al leeft, dan is het kwaadaardig en leeft het ten koste van het goede. Als een parasiet. Hoe durf je een baby in ontwikkeling met een parasiet te vergelijken. Echt hoor, jij bent niet goed

Posted Images

34 minuten geleden zei Fundamenteel:

Dus ik dacht aan een algemeen topic waar je gewoon alles over abortus kan bespreken.

Dat was er nog niet dan ?

36 minuten geleden zei Fundamenteel:

de fascistische Nederlandse roverheid

Mooi, wat een genuanceerd en objectief begin.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Dat beloof ik:

Dat was er nog niet dan ?

Ik heb dit maar gemaakt omdat je in andere topics over abortus zei dat ik off topic ging.

Nu had ik deze reactie wel verwacht, maar dat ze van u komt bewijst alleen maar uw hypocrisie. 

Wat kunnen we anders verwachten van een ambtenaar? Het zijn diegene die eerder met nazi Duitsland collaboreerden omdat de media hen zei dat te doen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 uur geleden zei Dat beloof ik:

Media vergissen zich niet, ze geven de meningen van derden door. 

Roflol ok dan. Omdat er nog gelachen moet worden. Maar hey, ga je nu zelf off topic om de vraag verder te negeren? Huichelaar!

modbreak Trajecto: Een andere forummer een huichelaar noemen gaat niet.

Link naar bericht
Deel via andere websites
38 minuten geleden zei Fundamenteel:

Is 24w niet te lang? Waarom zou 0 tot 7 weken niet voldoende zijn? Graag concreet: waarom?

Ja hoor eens, jij begint een topic waarin je stelt dat 24 weken te lang is. 
Begin zelf eens met aan te geven waarom je dat te lang vind, zodat anderen daar op kunnen reageren.

 

1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Roflol ok dan. Omdat er nog gelachen moet worden. Maar hey, ga je nu zelf off topic om de vraag verder te negeren? Huichelaar!

En nu verwacht je nog serieus reactie, je begint met mij uit te maken voor huichelaar. Ga eerst eens normaal doen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Dat beloof ik:

Ja hoor eens, jij begint een topic waarin je stelt dat 24 weken te lang is. 
Begin zelf eens met aan te geven waarom je dat te lang vind, zodat anderen daar op kunnen reageren.

 

Ben je die foto en dat gesprek van die dokter die duizendtal abortus uitoefende dan vergeten? Ik zei al reeds waarom, Mullog zag daar geen verschil. Remember? Als er geen verschil meer is tussen een zygote en embryo zijn jullie nog radicaler dan een fundamentalist. De fundamentalist weet waarop ie bouwt en kan daarin verdiepen. De radicale kan alleen herkauwen waarmee ie opgestoken is. Dus....

Draai de vraag niet om, u bent voorstander van abortus tot 24w. Kan je dat ook staven? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
42 minuten geleden zei Fundamenteel:

Van de fascistische Nederlandse roverheid mag je tot 24w zwangerschap aborteren.

En neem gelijk uw eigen onvolprezen Belgie mee. Als je dat kunt aub in normale bewoordingen. 
Daar is abortus tot voldragen mogelijk, mits in bepaalde omstandigheden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Dat beloof ik:

En neem gelijk uw eigen onvolprezen Belgie mee. Als je dat kunt aub in normale bewoordingen. 
Daar is abortus tot voldragen mogelijk, mits in bepaalde omstandigheden.

Hier mag dat tot 12w door de dokters zelf, die vonden het echt te onethisch. Wat zeggen dokters daar van 24w?

trol even niet, antwoord gewoon concreet: waarom 24w en niet 0 tot 7 weken?

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Als er geen verschil meer is tussen een zygote en embryo zijn jullie nog radicaler dan een fundamentalist.

Waar ligt dat verschil dan volgens u?

2 minuten geleden zei Fundamenteel:

u bent voorstander van abortus tot 24w. Kan je dat ook staven? 

Dat ga ik niet staven, want dat is niet zo. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Dat beloof ik:

Waar ligt dat verschil dan volgens u?

Dat ga ik niet staven, want dat is niet zo. 

Meen je dit? Dat ik u (een evolutionist)  het verschil tussen levensvatbaar en levensbewust moet uitleggen? Pijn voelen en niet voelen? We kunnen daar over uitweiden, maar waar is dan de grens? Gewoon niet meer ejaculeren want ocharme de cel?

Ik wil gewoon achterhalen wat nu ethisch verantwoord is en wat niet. Dat u aborteren to 24w onethisch of ethisch vindt is niet duidelijk. U draait liever rond de pot dan concreet te antwoorden.

2 minuten geleden zei Dat beloof ik:

U komt met 24 weken op de proppen, niet ik. 

Uw fascistische staat staat tot zo lang abortus toe.

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik wil gewoon achterhalen wat nu ethisch verantwoord is en wat niet. Dat u aborteren to 24w onethisch of ethisch vindt is niet duidelijk. U draait liever rond de pot dan concreet te antwoorden.

Oke dan. Ik vind het niet ethisch om een kind geboren te laten worden in een omgeving waarin het wordt opgevoed door incapabele ouders.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Dat beloof ik:

Oke dan. Ik vind het niet ethisch om een kind geboren te laten worden in een omgeving waarin het wordt opgevoed door incapabele ouders.

Dat snap ik. Maar snap je mij dan dat je niet tot dat besluit na bijna een half jaar zwangerschap moet komen? Er zijn echt voldoende middelen in onze samenleving tijdig af te breken.

Als iemand werkloos is kan die nog geen week genieten of die wordt opgeroepen, zelfs ik word nog constant gebeld voor werk na 4 jaar. Maar iemand die ongewenst zwanger is mag tot een “half jaar” lui zijn en en dat gedrag wordt dan beloond met moord?

Als we er van uit gaan dat een zygote ook een kind is, krijg je fundamentele toestanden waar ze masturberen in verbieden. Frappant dat er geen verschil tussen zygote, embryo en foetus is maar dan wel tussen foetus en baby? Ja consequentie....

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei Fundamenteel:
12 minuten geleden zei Dat beloof ik:

U komt met 24 weken op de proppen, niet ik. 

Uw fascistische staat staat tot zo lang abortus toe.

Als U niet in staat bent tot een fatsoenlijke discussie, dan houdt het op. 
Ik verzoek U vriendelijke doch dringend dergelijke denigrerende en beledigende opmerkingen daar te laten waar ze vandaan komen: uw hoofd.
Slik ze maar in, en anders kun je de pot op.

De grens die in Nederland wordt gesteld, is: niet meer toegestaan als de baby in staat is om zelfstandig te overleven. Eerlijk gezegd vind ik dat een raar criterium, want geen enkele baby is in staat om zichzelf in leven te houden. Op basis van de  huidige stand van de medische wetenschap wordt daarvoor 24 weken genomen. 

4 minuten geleden zei Fundamenteel:

Maar iemand die ongewenst zwanger is mag tot een “half jaar” lui zijn en en dat gedrag wordt dan beloond met moord?

Voor de laatste maal. Doe normaal. 
Er zijn mensen die er nu eenmaal pas laat achter komen dat ze zwanger zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites
19 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Als U niet in staat bent tot een fatsoenlijke discussie, dan houdt het op. 
Ik verzoek U vriendelijke doch dringend dergelijke denigrerende en beledigende opmerkingen daar te laten waar ze vandaan komen: uw hoofd.
Slik ze maar in, en anders kun je de pot op.

De grens die in Nederland wordt gesteld, is: niet meer toegestaan als de baby in staat is om zelfstandig te overleven. Eerlijk gezegd vind ik dat een raar criterium, want geen enkele baby is in staat om zichzelf in leven te houden. Op basis van de  huidige stand van de medische wetenschap wordt daarvoor 24 weken genomen. 

Voor de laatste maal. Doe normaal. 
Er zijn mensen die er nu eenmaal pas laat achter komen dat ze zwanger zijn.

Uw staat collaboreert met fascisme zoals Hitler dat deed, Sigrid Kaag is het sleutelwoord hierin. Of wat dacht je van Rutte met Erdogan? :)  Maar stem vooral op eurofiel Timmermans Nederland :roll: Dus hoe kan je deze mensen u een wet laten opleggen dat andere Nederlanders vermoordt? En moet ik eens foto’s posten van burgerslachtoffers in Israël -waaronder kinderen- na jullie steun aan jihadisten en terroristen in Palestina bij Hamas? Alleen Hitler investeerde in dat volk tegen joden, nu ook de EU met als koploper narcostaat Nederland.

Nederland staat abortus tot 24w toe. Waarom vind je dit ok/niet,ok. Concreet,zijn aub. Geen enkele foetus is in staat tot zelfstandig leven, waarom moeten vroeggeborenen anders in een couveuse? Slimpie.

Geen enkel mens weet of ze onveilig seks hadden. Het laten aanslepen = gevolgen dragen. Zoneen pleeg je een moord. Indien de staat deze moord faciliteert en bemoedigt zijn ze satanisch bezig.

bewerkt door Fundamenteel
Lees opnieuw,,veel toevoegingen
Link naar bericht
Deel via andere websites
23 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Oke dan. Ik vind het niet ethisch om een kind geboren te laten worden in een omgeving waarin het wordt opgevoed door incapabele ouders.

Als je dat vindt moet je ze gewoon doodmaken. 

16 minuten geleden zei Dat beloof ik:

want geen enkele baby is in staat om zichzelf in leven te houden. Op basis van de  huidige stand van de medische wetenschap wordt daarvoor 24 weken genomen. 

Ik zou het dan houden op een jaar of dertien.

Link naar bericht
Deel via andere websites
47 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik heb dit maar gemaakt omdat je in andere topics over abortus zei dat ik off topic ging.

Nu had ik deze reactie wel verwacht, maar dat ze van u komt bewijst alleen maar uw hypocrisie. 

Wat kunnen we anders verwachten van een ambtenaar? Het zijn diegene die eerder met nazi Duitsland collaboreerden omdat de media hen zei dat te doen.

Misschien kun je beter geen Godwin gebruiken, bindt aan kracht in.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Lobke:

Misschien kun je beter geen Godwin gebruiken, bindt aan kracht in.

Neen vind ik niet. Indien de fascisten regeren dienen we ons te behoeden tegen hun rituele offers.

Ik kan best een ander topic aanmaken om aan te tonen hoe fascistisch onze landen zijn. Maar Nederland is echt wel koploper in 2019. Ze investeren geld tegen de joden zoals Hitler dat deed.

Ik snap u wel @Lobke maar ik gebruik het enkel right on the money en niet ten onrechte.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn standpunt. 

Ik ben zeker geen voorstander van abortus.

Als een foetus niet zelfstandig buiten de moeder kan blijven leven is het niet levensvatbaar. Ik heb geen idee op welk moment in de ontwikkeling dat is, maar zeker is volgens mij dat dit minimaal na de 24 weken ligt waar @Fundamenteel het over heeft. Tot dat moment is abortus wat mij betreft toegestaan.

Verder ben ik van mening dat de vrouw beslist. In dat verband is wat ik hierboven schrijf en wat ik vind niet eens relevant.

 

bewerkt door Mullog
Link naar bericht
Deel via andere websites
21 minuten geleden zei Mullog:

Mijn standpunt. 

Ik ben zeker geen voorstander van abortus.

Als een foetus niet zelfstandig buiten de moeder kan blijven leven is het niet levensvatbaar. Ik heb geen idee op welk moment in de ontwikkeling dat is, maar zeker is volgens mij dat dit minimaal na de 24 weken ligt waar @Fundamenteel het over heeft. Tot dat moment is abortus wat mij betreft toegestaan.

Verder ben ik van mening dat de vrouw beslist. In dat verband is wat ik hierboven schrijf en wat ik vind niet eens relevant.

 

Lol je herhaalt dezelfde larie als dbi, wie is jullie voorbeeld in die mening dan?

Waarom mag alleen de vrouw beslissen na bijna een half jaar? Waarom is het onethisch tot urgentie te dwingen als dit wel voor minder kan?

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Fundamenteel:

Waarom mag alleen de vrouw beslissen na bijna een half jaar?

Nou, omdat de praktijk leert dat het altijd vrouwen blijken te zijn die zwanger worden. En dan maakt het niet uit of dit gebeurt in landen waar men collaboreert met fascistische Hitler praktijken, of in extreem religieuze landen waar mannen alles bepalen en vrouwen hun mond moeten houden. 

 

2 uur geleden zei Fundamenteel:

Nederland staat abortus tot 24w toe. Waarom vind je dit ok/niet,ok. Concreet,zijn aub.

Ik vind dat OK, want ik vind dat vrouwen dat zelf moeten kunnen bepalen. Het zou een slechte zaak zijn als vrouwen dit moeten laten bepalen door een groepje religieuze mannen die hun ideeën op dit gebied aan iedereen willen opdringen. Dat is exact waar U in uw land ook tegen ageert, alleen heten ze dan moslims.
Maar als het christenen zijn en het gaat over abortus, vindt U dat dit wél kan?  Dit is nog eens hypocriet.
 

Link naar bericht
Deel via andere websites
45 minuten geleden zei Nicky O:

@Fundamenteel laat je niet gek maken. Waarom andermans mening vragen? Bid en richt je op Jezus. Hij is de Weg.

Waarom? Omdat hun satanische stem verantwoordelijk is voor tienduizendtal duizend doden per jaar.

Waarom vraagt u? Eerder join mij in het daarom. Of is u dat teveel? Weigert u vervolgt te worden voor wat Hij leerde? Zoals Judas?

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid