Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Al dagenlang wordt ik geestelijk aangevallen door demonen, ze proberen mij zelfs te doden.

Ik vraag hier of u mij kunt helpen deze zeer heftige geestelijke strijd te winnen.

Kunt u meerdere dagen voor mij tot God bidden zodat ik de geestelijke strijd kan winnen en de demonen mij niet kunnen doden.

Kunt u bidden voor het herstel van mijn geest en ziel en bevrijding van deze geestelijke aanval.

 

Heeft iemand hier ervaring mee en weet wat te doen?
Zijn er specifieke gebeden die ik kan opzeggen om deze geestelijke strijd te winnen?

 

Alvast bedankt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Remco1:

Al dagenlang wordt ik geestelijk aangevallen door demonen, ze proberen mij zelfs te doden.

Ik vraag hier of u mij kunt helpen deze zeer heftige geestelijke strijd te winnen.

Kunt u meerdere dagen voor mij tot God bidden zodat ik de geestelijke strijd kan winnen en de demonen mij niet kunnen doden.

Kunt u bidden voor het herstel van mijn geest en ziel en bevrijding van deze geestelijke aanval.

 

Heeft iemand hier ervaring mee en weet wat te doen?
Zijn er specifieke gebeden die ik kan opzeggen om deze geestelijke strijd te winnen?

 

Alvast bedankt.

Wij zullen bidden, en gij doet de gehele wapenuitrusting van God aan. Lees Efeziërs 6.

Vanaf vers 10.

In nothing, be not terrified by your adversary.

 

 

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Remco1:

Al dagenlang wordt ik geestelijk aangevallen door demonen, ze proberen mij zelfs te doden.

Ik vraag hier of u mij kunt helpen deze zeer heftige geestelijke strijd te winnen.

Kunt u meerdere dagen voor mij tot God bidden zodat ik de geestelijke strijd kan winnen en de demonen mij niet kunnen doden.

Kunt u bidden voor het herstel van mijn geest en ziel en bevrijding van deze geestelijke aanval.

 

Heeft iemand hier ervaring mee en weet wat te doen?
Zijn er specifieke gebeden die ik kan opzeggen om deze geestelijke strijd te winnen?

 

Alvast bedankt.

@Remco,

Hoe weet je dat het demonen zijn?  Heel veel sterkte!!

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei Remco1:

Al dagenlang wordt ik geestelijk aangevallen door demonen, ze proberen mij zelfs te doden.

Ik vraag hier of u mij kunt helpen deze zeer heftige geestelijke strijd te winnen.

Kunt u meerdere dagen voor mij tot God bidden zodat ik de geestelijke strijd kan winnen en de demonen mij niet kunnen doden.

Kunt u bidden voor het herstel van mijn geest en ziel en bevrijding van deze geestelijke aanval.

 

Heeft iemand hier ervaring mee en weet wat te doen?
Zijn er specifieke gebeden die ik kan opzeggen om deze geestelijke strijd te winnen?

 

Alvast bedankt.

Ik zou zeggen, ga eens bij je huisarts langs.

Link naar bericht
Deel via andere websites
31 minuten geleden zei Mullog:

Ik zou zeggen, ga eens bij je huisarts langs.

@Remco1 Begin in ieder geval, zoals Mullog hier ook al zegt met het raadplegen van de huisarts.

Je kunt natuurlijk ook met een geestelijke bij de kerk gaan praten, maar vooral is het belangrijk om niet het gaan naar de dokter te veel uit te stellen.

Ik heb in mijn kennissenkring iemand die goed geholpen is via de geestelijke gezondheidszorg en daarvoor maak je een begin door naar de huisarts te gaan.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 uur geleden zei Remco1:

Al dagenlang wordt ik geestelijk aangevallen door demonen, ze proberen mij zelfs te doden.

Ik vraag hier of u mij kunt helpen deze zeer heftige geestelijke strijd te winnen.

Kunt u meerdere dagen voor mij tot God bidden zodat ik de geestelijke strijd kan winnen en de demonen mij niet kunnen doden.

Kunt u bidden voor het herstel van mijn geest en ziel en bevrijding van deze geestelijke aanval.

 

Heeft iemand hier ervaring mee en weet wat te doen?
Zijn er specifieke gebeden die ik kan opzeggen om deze geestelijke strijd te winnen?

 

Alvast bedankt.

Demonen kunnen ons niet doden. Je kunt ze gewoon wegsturen, in de naam van Jezus van Nazareth. Daar kunnen ze niet tegen. Vooral als je pleit schoongewassen te zijn door en onder het bloed van Jezus en daar echt in gelooft en het echt meent zal je merken dat ze je (een tijdlang) met rust laten. En bij een volgende aanval doe je gewoon weer hetzelfde. Uiteindelijk wordt je onaantastbaar voor deze demonische invloeden en machten. Ik ken deze aanvallen en heb ze meerdere malen meegemaakt. De Bijbel leert ons zeer duidelijk dat we deze aanvallen kunnen weerstaan, door de juiste wapenrusting te gebruiken. Wij hoeven niet te vrezen voor demonen want ze vrezen ons nog veel meer. Maar we bidden voor je.

P.S. Je hebt je niet ingelaten met occulte praktijken? Want dan geef ik een ander advies.

bewerkt door Willempie
Link naar bericht
Deel via andere websites
21 minuten geleden zei Willempie:

P.S. Je hebt je niet ingelaten met occulte praktijken? Want dan geef ik een ander advies.

@Remco1 Dat is idd vaak een oorzaak. Gebruik de Naam van Jehovah en de Naam van Jezus, want daar houden ze idd niet van. Ga ook langs een arts, want wellicht kan het ook iets psychisch zijn. Ik wens je veel sterkte en ik zal voor je bidden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei sjako:

@Remco1 Dat is idd vaak een oorzaak. Gebruik de Naam van Jehovah en de Naam van Jezus, want daar houden ze idd niet van. Ga ook langs een arts, want wellicht kan het ook iets psychisch zijn. Ik wens je veel sterkte en ik zal voor je bidden.

Hoeft niet perse occult te zijn. Als je rijk wil worden ben je een gigantisch target voor boze machten in deze wereld. Nu ben ik zeker geen katholiek, maar delen ervan lieten wel indruk na. Zoals de 7 hoofdzondes. 1 is voldoende prooi te zijn, meestal hebben we er meerdere waarvoor we waakzaam dienen te zijn. 

Van alle dokters die mij wensten te helpen (waarom weet ik niet, ik weigerde gewoon mee te lopen en heb ass/adhd dus had geen zittend gat) kon niemand soelaas brengen. Het is toch Christus die daar boven is gaan staan en mij naar mensen begeleidde die zeiden wat ik horen moest. Maar ik luister niet altijd evengoed, of ik luister wel maar pas het niet toe :D

Hij laat zich beter christelijk vormen dan als labrat te dienen van wat psychiaters die maar beperkt zijn aan de huidige kennis en “medicijnen” in hun kastje.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben sinds 4 jaar Christen en doe mijn best om te leven zoals God wil, ik heb mij niet ingelaten met occulte praktijken en onderhoud Gods geboden en inzettingen.

Dank u voor de adviezen over de wapenuitrusting ik lees nogmaals Gods woord en citeer deze delen.

Mag ik u vragen om voor mij te blijven bidden, ik heb echt alle hulp nodig die ik kan krijgen.
Er is meer gebed voor nodig om deze geestelijke aanvallen geheel af te weren en te verslaan.

Alvast bedankt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Remco1:

Ik ben sinds 4 jaar Christen en doe mijn best om te leven zoals God wil, ik heb mij niet ingelaten met occulte praktijken en onderhoud Gods geboden en inzettingen.

Dank u voor de adviezen over de wapenuitrusting ik lees nogmaals Gods woord en citeer deze delen.

Mag ik u vragen om voor mij te blijven bidden, ik heb echt alle hulp nodig die ik kan krijgen.
Er is meer gebed voor nodig om deze geestelijke aanvallen geheel af te weren en te verslaan.

Alvast bedankt.

En kan je dit dan niet met je kerkleider bespreken? Enfin. Psychische hulp kan baten he, maar soms is er ook meer nodig.

Link naar bericht
Deel via andere websites
14 uur geleden zei Remco1:

Ik ben sinds 4 jaar Christen en doe mijn best om te leven zoals God wil, ik heb mij niet ingelaten met occulte praktijken en onderhoud Gods geboden en inzettingen.

Dank u voor de adviezen over de wapenuitrusting ik lees nogmaals Gods woord en citeer deze delen.

Mag ik u vragen om voor mij te blijven bidden, ik heb echt alle hulp nodig die ik kan krijgen.
Er is meer gebed voor nodig om deze geestelijke aanvallen geheel af te weren en te verslaan.

Heel belangrijk is dat je je gebeden richt tot Jehovah God. Gebruik in Jezus Naam je wens van die verschijnselen af te komen. Heb eerder een broeder gehoord die ook geteisterd werd door kwade krachten voor hij de Waarheid aannam. Nu is hij er helemaal vanaf. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 year later...

@Remco1 Hoe is het met u nu? Het is Jezus die ons beschermt van de demonen. Maar door onze zonden geven we hen macht over ons. De strijd tegen de demonen is dus de strijd tegen de zonde in ons. De biecht, ascese en de heilige communie helpen hierbij. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid