Spring naar bijdragen

Nu of straks: op televisie


Aanbevolen berichten

Een topic voor tv-tips.

Zo meteen op NPO-2 Café Lazarus. https://portal.eo.nl/over-de-eo/pers/artikel/2019/05/cafe-lazarus-toont-grenzeloze-passie-voor-een-nieuwe-wereld/

Op Eerste Pinksterdag start bij de EO een nieuw seizoen van ‘Café Lazarus’. Marleen Stelling spreekt op de late zondagavond met gepassioneerde twintigers en dertigers die ambitie vertaalden naar actie. In de vierdelige reeks komt steeds een inspirerend verhaal aan bod van iemand die met de voeten in de klei staat. Acteur en theatermaker Bright Richards deelt als barman naast drankjes ook warme woorden uit, en elke aflevering vult een artiest het café met sfeervolle muziek.

 

bewerkt door Dolce Vita
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
7 minuten geleden zei Dolce Vita:

Tip. Op Netflix is een nieuwe film over paus Benedictus. De film heet The Two Popes. Ik ga hem zo kijken.  De trailer vond ik wel interessant.

Thanks voor de tip! Ik heb geen Netflix maar lees op meerdere sites dat deze pas in december te zien zal zijn?

Citaat

The Two Popes ging op 31 augustus 2019 in première op het filmfestival van Telluride. De Amerikaanse bioscooprelease is gepland voor 27 november 2019. Vanaf 20 december 2019 zal de film via de streamingdienst van Netflix uitgebracht worden.[5]

Bron: https://nl.wikipedia.org/wiki/The_Two_Popes#Release

Link naar bericht
Deel via andere websites
23 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik heb laatst Tabula Rasa gezien. Eindelijk nog eens script. Ik vond script enorm tekort schieten in het aanbod, tot ik verder keek. Altijd leuk om uit te puzzelen wat er zou gebeuren, iets zo voorspelbaar achten en dan verbaasd doch tevreden een serie afsluiten. Moeite met open eindes :)

Bedankt voor de tip. Die serie ga ik nu ook eens bekijken. *:}

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Fundamenteel:

Het wordt beter. Ik ben pas beginnen inpikken na enkele afleveringen. Wel veel praten en psychologie :) Maar goed script is het wel. 

U hebt kennelijk totaal niet in de gaten wat zulke duistere voeding doet met uw geest, uw afstemming....

bewerkt door Dolce Vita
Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zit "Ver van huis" te kijken op RTL-4. Problematische Nederlandse gezinnen  worden twee weken bij de Amish geplaatst. Daar aangekomen moeten ze hun telefoons inleveren en ze moeten hun kleren verruilen voor die van de Amish. En ze gaan er serieus nog om huilen ook. ?

bewerkt door Dolce Vita
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 weeks later...
11 uur geleden zei Fundamenteel:

Mensen, Marianne op Netflix is zeker de moeite waard. Griezelig wel.

Ben ik ook aan het kijken ? Weet nog niet wat ik ervan vind.

The Haunting of Hill House vind ik echt heel goed in dit genre.

Een meer Credible-proof aanrader op Netflix vind ik nog Shtisel, Israëlische dramaserie over een ultraorthodox Joods gezin in Jeruzalem.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 uur geleden zei Naeva:

Ben ik ook aan het kijken ? Weet nog niet wat ik ervan vind.

The Haunting of Hill House vind ik echt heel goed in dit genre.

Een meer Credible-proof aanrader op Netflix vind ik nog Shtisel, Israëlische dramaserie over een ultraorthodox Joods gezin in Jeruzalem.

 

Aha goede tip. Dat wordt de nieuwe serie om te kijken dan.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid