Spring naar bijdragen

Wat dokters je niet vertellen: de mazelen en kanker.


Aanbevolen berichten

Na het lezen van het volgende artikel ben ik me maar weer eens achter de oren gaan krabben. Zijn virussen wel wat we geleerd krijgen?

https://www.wddty.com/news/2019/04/measles-is-a-natural-cancer-killer.html?fbclid=IwAR12QTFhzNIao89scRysG3jFiJgkHNaq_eW9wStPfOnQDtP3S34LC7OI_bI

Link naar bericht
Deel via andere websites
19 uur geleden zei Fundamenteel:

Een mens weet het op den duur niet meer he. Sowieso ga je mij niet wijsmaken dat 7 miljard mensen hetzelfde reageren op vaccins. Er moeten sowieso neveneffecten zijn. Dat ze daarvoor cellen van een geaborteerde foetus gebruiken vind ik ook al zoiets luguber.

In onze tijd was er nog helemaal geen vaccin. En in tegenstelling tot gevaccineerden zijn de mensen die de ziekte eenmaal hebben doorgemaakt levenslang immuun. Zij beschermen eerder de gevaccineerden dan andersom.

https://www.nvkp.nl/ziekten-en-vaccins/overzicht/mazelen/

Ik heb de Bof, de Mazelen en de Rode Hond gehad, en ik ben er nog en (afgezien  van andere beperkingen en kwalen) kerngezond. En met mij miljoenen anderen. En ik ben dus levenslang immuun nu. Die arme gevaccineerden niet. Ze mogen blij zijn dat er nog een generatie bestaat die die kunstmatige ingrepen niet allemaal hebben ondergaan. Als die generaties wegvallen blijft er dankzij die vaccinatiegekte een gebrekkig volkomen van vaccinaties afhankelijk gemaakte zwakke mensensoort over, die overal gevoelig voor is.

Link naar bericht
Deel via andere websites
13 minuten geleden zei Dolce Vita:

In onze tijd was er nog helemaal geen vaccin. En in tegenstelling tot gevaccineerden zijn de mensen die de ziekte eenmaal hebben doorgemaakt levenslang immuun. Zij beschermen eerder de gevaccineerden dan andersom.

https://www.nvkp.nl/ziekten-en-vaccins/overzicht/mazelen/

Ik heb de Bof, de Mazelen en de Rode Hond gehad, en ik ben er nog en (afgezien  van andere beperkingen en kwalen) kerngezond. En met mij miljoenen anderen. En ik ben dus levenslang immuun nu. Die arme gevaccineerden niet. Ze mogen blij zijn dat er nog een generatie bestaat die die kunstmatige ingrepen niet allemaal hebben ondergaan. Als die generaties wegvallen blijft er dankzij die vaccinatiegekte een gebrekkig volkomen van vaccinaties afhankelijk gemaakte zwakke mensensoort over, die overal gevoelig voor is.

En zo te lezen beschermt het ingekapselde mazelenvirus ook nog eens tegen kanker. In Duitsland kan men een boete krijgen als men niet vaccineert. Ik vind het maar een lastige kwestie. Want wereldwijd zijn de mazelen wel verantwoordelijk voor grote kindersterfte.

bewerkt door Kaasjeskruid
Link naar bericht
Deel via andere websites

Het is ook een zeer complexe materie. 

Eerlijk, wie vertrouwt die zooi nog? Zelfs als ge er dood van neervalt ontkennen ze dat het door het vaccin komt omdat ze anders schadevergoeding moeten betalen.

Zo was roken lang een goed middel tegen stress en raden dokters dat aan. Zo ook kan men zich met vaccinatie vergissen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 23-6-2019 om 15:06 zei Kaasjeskruid:

Na het lezen van het volgende artikel ben ik me maar weer eens achter de oren gaan krabben. Zijn virussen wel wat we geleerd krijgen?

https://www.wddty.com/news/2019/04/measles-is-a-natural-cancer-killer.html?fbclid=IwAR12QTFhzNIao89scRysG3jFiJgkHNaq_eW9wStPfOnQDtP3S34LC7OI_bI

Dit artikel geeft een wat genuanceerder beeld

Citaat uit dit artikel

Citaat

 

This treatment did not involve a standard measles vaccine or virus – the researchers used a genetically modified virus, and there’s no evidence that the regular measles or MMR jab can cure, prevent or cause any type of cancer.  


 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Mullog:

Dat zal ik niet ontkennen. Als ze mensen kunnen redden door een gemodificeerd mazelenvirus in te spuiten lijkt mij dat een goede zaak. 

Of men doet wat gerichter onderzoek naar het gewone mazelenvirus en komt erachter dat deze een andere functie heeft dan we tot dusverre hebben aangenomen. Stel dat een infectie nu niet meer is dan een communicatieprobleem...

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...
Op 26-6-2019 om 20:39 zei Fundamenteel:

Sowieso ga je mij niet wijsmaken dat 7 miljard mensen hetzelfde reageren op vaccins

Maar je denkt wel dar 7 miljard mensen hetzelfde reageren op het virus?

Op 27-6-2019 om 17:14 zei Kaasjeskruid:

Of men doet wat gerichter onderzoek naar het gewone mazelenvirus en komt erachter dat deze een andere functie heeft dan we tot dusverre hebben aangenomen. Stel dat een infectie nu niet meer is dan een communicatieprobleem...

Er is heel gericht onderzoek gedaan en daar is nog nooit uitgekomen dat er geen sprake van besmettingen maar van communicatieproblemen......
Misschien is het een idee om eens te lezen wat een virus is, daarbij te bedenken dat er heel veel mensen aan doodgaan, en daarnaast dan eens jouw beeld van een algoede scheppende God tegen het licht houden.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid